jest jakaś awaria? mam "R" tylko przy kreskach zasięgu i nic nie daje przywrócenie ustawień domyślnych
nie mogę wiadomości konfiguracyjnej pod 9999 wysłać, sieć pokazuje Virgin mobile ale "R" przy zasięgu
ale np. stan pakietu 100 GB promocyjnego mogę sprawdzić
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
U mnie wszystko działa. Może to lokalnie jakiś problem z nadajnikiem play.
w sumie racja, na dwóch innych telefonach w tym jeden starszy i ten sam komunikat
- z przyczyn technicznych połączenie nie może zostać zrealizowane
fb VM to jakiś żart, ostatnie wpisy z 1 grudnia 2020 a czytam w necie, że ludzie się
od dwóch dni skarżą bo mają problemy z wysłaniem SMS
- z przyczyn technicznych połączenie nie może zostać zrealizowane
fb VM to jakiś żart, ostatnie wpisy z 1 grudnia 2020 a czytam w necie, że ludzie się
od dwóch dni skarżą bo mają problemy z wysłaniem SMS
A przypadkiem nie skończyła Ci się ważność konta? Obstawiam, że zablokowali Ci wychodzące.
racja ale dziwne, że nie dostałem SMS mówiących o blokadzie, w sumie starter kupiłem aby mieć 100 GB do wiosny i myślałem, że po aktywacji mam od razu konto ważne rok ale już wyjaśnione
U mnie ważność konta do 27-go. Tak więc o ile nie przedłużą promocji 100gb. To zamiast doładowywać nawet tylko za 5zł, to kupię starter play z promocją 100gb do końca kwietnia. A kartę w virgin po jakim czasie wyłączają?
Dzień dobry,
dziękujemy, że korzystasz z oferty na kartę w Virgin Mobile, cieszymy się, że jesteś z nami. Piszemy do Ciebie z ważnymi informacjami dotyczącymi ofert Virgin Mobile na Kartę 5 kwietnia 2021 roku zmienią się:
1.Cennik taryfy #ChcęWszystko w Ofercie Virgin Mobile na Kartę,
2.Cennik Usług Roamingowych dla Abonentów taryfy #ChcęWszystko,
3.Cennik taryfy Oferta 2012 w Ofercie Virgin Mobile na Kartę,
4.Cennik Usług Roamingowych dla Abonentów taryfy 'Oferta 2012 Virgin Mobile na Kartę',
5.regulaminy ofert promocyjnych dostępnych dla Abonentów posiadających taryfę #ChcęWszystko i taryfę Oferta 2012, obejmujących pakiety usług transmisji danych.
Z tym dniem odwołujemy również promocje „Nowe tańsze minuty w roamingu w strefie Euro”, oraz promocję „Nowe tańsze SMS-y w roamingu w strefie Euro” dla abonentów korzystających z pakietów #Gigadaje, #Gigadaje 7, #Mini3, #mini9 w taryfie #ChcęWszystko w Ofercie Virgin Mobile na Kartę.
Szczegółowy zakres zmian jest przedstawiony w załączniku.
Dokumenty zawierające wskazane zmiany dostępne są na stronie https://virginmobile.pl/regulaminy/regulaminy.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian Abonentom, których dotyczą zmieniane cenniki i oferty promocyjne przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z którego można skorzystać do 5 kwietnia 2021 r.
2) w Cenniku taryfy #ChcęWszystko w Ofercie Virgin Mobile na Kartę oraz Cenniku taryfy Oferta 2012 w Ofercie
Virgin Mobile na Kartę zmianie ulega cena połączenia głosowego, video, wiadomości SMS i MMS. W związku
z tym Tabela nr 1 w ww. Cennikach w tym zakresie otrzymuje następujące brzmienie:
Usługa podstawowa Cena za usługę podstawową
Minuta połączenia głosowego na numery Virgin Mobile Polska i na
krajowe numery stacjonarne (naliczanie sekundowe)
0,39 PLN
Minuta połączenia wideo na numery Virgin Mobile Polska (naliczanie
sekundowe)
0,39 PLN
Minuta połączenia głosowego do innych krajowych sieci komórkowych
(naliczanie sekundowe)
0,39 PLN
Minuta połączenia wideo do innych krajowych sieci komórkowych
(naliczanie sekundowe)
0,39 PLN
SMS na numery Virgin Mobile Polska 0,25 PLN
SMS do innych krajowych sieci komórkowych 0,25 PLN
MMS do wszystkich krajowych operatorów komórkowych (MMS
standardowy) oraz MMS na e-mail
0,45 PLN
Czy można ewakuować się z Virgin Mobile do innej sieci odzyskując środki z konta podstawowego w taryfie Oferta 2012?
Można i kosztuje tyle samo co w Play czyli 20pln.
Pytanie tylko gdzie? Na razie w fakt mobile dalej 15gr/min i SMS.
Pytanie tylko gdzie? Na razie w fakt mobile dalej 15gr/min i SMS.
@lee
skąd znasz tę kwotę? Na ich stronie nic nie widzę o możliwości zwrotu, brak regulaminu, pozycji w cenniku, czy komunikatu o wprowadzeniu, nic.
skąd znasz tę kwotę? Na ich stronie nic nie widzę o możliwości zwrotu, brak regulaminu, pozycji w cenniku, czy komunikatu o wprowadzeniu, nic.
Dzwoniłem chwilę temu jak dostałem maila ze zmianami. Teraz nie da rady się tam dodzwonić.
Zaczęło się strzyżenie:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... egulaminow
I przeprowadzka spółki do siedziby P4.
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... egulaminow
I przeprowadzka spółki do siedziby P4.
Posiadając Ofertę 2012 można by było doładować konto z bonusem z klubu Virgin, który pokryłby koszt 20 złotych za odzyskanie środków z konta głównego. Faktycznie na stronie Virginmobile.pl nie ma regulaminu usługi zwrotu pieniędzy z konta głównego. Virgin mobile to już prawie Play, więc być może działają te same warunki zwrotu pieniędzy z doładowań.
Jak ktoś znajdzie regulamin zwrotu za przeniesienie niech wrzuci tutaj link.