• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

re

 #95648  autor: amadeo
 16 sie 2006, 10:51
czy wogóle zgłaszałeś jakieś problemy do operatora??

 #95678  autor: swanno
 16 sie 2006, 12:33
swanno pisze:.......Kontaktowalem sie z tp.sa dwukrotnie i za kazdym razem powiedzieli mi ze to nie jest ich wina i ze to musi byc cos z komputerem. Wymienialem system, formatowalem dyski, itp, a sytuacja sie nie zmienila.

 #96463  autor: nstn
 19 sie 2006, 03:25
@swanno: napisałeś że restart pomaga, więc problem nie był taki duży.
A czy przez te 4-6 h to non-stop miałeś właczoną neostrade czy jednak rozłączałeś sie na jakiś czas?
Jak często obecnie TPSA zmienia automatycznie numery IP swoim uzytkownikom?

"Nic nie boli tak jak życie"

re

 #96464  autor: amadeo
 19 sie 2006, 05:23
nstn pisze:[color=darkblue Jak często obecnie TPSA zmienia automatycznie numery IP swoim uzytkownikom?[/color]
przynajmniej 1 raz na dobę-24 godziny

 #96478  autor: D@rio
 19 sie 2006, 08:31
Co 24h nie przynajmniej tylko napewno. I co mnie denerwuje w tym wypadku następuje sekundowe samoczynne rozłącenie się internetu - restart. Co gorsza, TP S.A. co ok. 2 tygodnie zmienia pory tej operacji. Raz jest ona robiona o 2 w nocy, raz o 6 rano a ostatnio codziennie o 15 z minutami :?

Obrazek

 #96488  autor: amadeo
 19 sie 2006, 09:47
D@rio pisze:Co 24h nie przynajmniej tylko napewno.
przeciez jest napisane -przynajmniej

 #96530  autor: swanno
 19 sie 2006, 12:23
nstn pisze:@swanno: napisałeś że restart pomaga, więc problem nie był taki duży.
A czy przez te 4-6 h to non-stop miałeś właczoną neostrade czy jednak rozłączałeś sie na jakiś czas?
Neostrade mam zawsze włączoną non stop, a ten ciągły restart kompa jest denerwujący na tyle że mam już dosyć Neo i zamierzam im podziękować za współprace...

 #98004  autor: Sirmark
 24 sie 2006, 01:51
swanno pisze: Neostrade mam zawsze włączoną non stop, a ten ciągły restart kompa jest denerwujący na tyle że mam już dosyć Neo i zamierzam im podziękować za współprace...
panowie, dziwne zeby nie bylo restartu uslugi skoro zmienia sie IP.
jesli kogos to denerwuje to musi se wziasc inna oferte.
np. internetdsl w tpsa, tam ma stale IP

M.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #98745  autor: nstn
 26 sie 2006, 00:49
ale tu nie chodzi o restart uslugi tylko o restart kompa. Nie musisz przeciez restartowac kompa zeby dokonal sie "restart" uslugi, bo dokonuje sie autoamtycznie, co najwyzej musisz wlaczyc i wylaczyc neostrade

 #99091  autor: Sirmark
 27 sie 2006, 02:05
nstn pisze:ale tu nie chodzi o restart uslugi tylko o restart kompa.
no ale na jedno wychodzi, skoro zakladamy ze modem jest na usb i parametry sieciowe dostaje komputer to trzeba ten restart zrobic, albo kompa , albo samej uslugi
Restart to restart

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #99864  autor: Vieslav
 29 sie 2006, 11:38
Po co ci restart kompa przy zmianie ip? Tepsa sama ci neo rozłączy po 24 godzinach, łączysz się spowrotem i dalej jedziesz. A analizując ten problem to wina leży na 90% po stronie modemu, który nie wyrabia z takim obciążeniem. Swanno pisze, że ma neta non stop włączonego, czyli pewnie na p2p siedzi i modem po prostu nie wyrabia. Lepiej zainwestować w jakiś porządny ruter niż brać ten shit od tepsy za 1 zeta (chociaż mam Sagema i jak na razie nie mam problemów :roll: ).

re

 #99871  autor: amadeo
 29 sie 2006, 11:53
Proponuję swanno aby napisał czy kozysta z programów p2p,e-mule itp
dodatkowo proponuje przeinstalowac modem
 #99876  autor: przemek910
 29 sie 2006, 11:57
amadeo pisze:Proponuję swanno aby napisał czy kozysta z programów p2p,e-mule itp
dodatkowo proponuje przeinstalowac modem
hmmm jak korzystam z takich programów a neostrada jest włączona 24h, i nie 'pada' po 6h jak koledze.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

re

 #99917  autor: amadeo
 29 sie 2006, 13:17
konkretnym rozwiązaniem by było podpiąć inny komputer i wtedy wszystko bedzie jasne-stawiam ze coś jest nie tak z komputerem

 #110233  autor: potargany
 30 wrz 2006, 13:37

No no, SpeedTouch'a. Znam go. Moja dziewczyna też go miała. Reklamowaliśmy. Później dostała tego Sagem'a. I też guzik. Najgorzej rozwala połączenie na tych modemach jak się używa P2P, zwłaszcza eMule które otwiera dużą liczbą połączeń na portach. Przyznam się że całe 2 dni siedziałem u Niej w domu tylko przy kompie aż rozszyfrowałem problem ;) ...
Ja jej kupiłem LINKSYSa (router + modem) i śmiga. Każdemu go polecam. Jak znajdę gdzieś link w internecie to wkleje. Cena to 229zł. - przynajmniej taką zapłaciliśmy jakiś rok temu.
cytat D@RIO

NO TAK masz ten modem LINKSYSA - cos ci sie rozwali - dzwonisz pod 0800 i co mowisz
?
pytaja sie jaki pan ma modem - a ty , co odpowiadasz
?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #110289  autor: D@rio
 30 wrz 2006, 17:59
nic nie mówię. Bo co mi się ma rozwalić? Ustawia się raz i bangla. A pozatym, nawet nie kontaktuję się z Infolinią Neostrady bo po co...sam sobie radzę. W razie większych problemów zawsze zostaje pomoc ze strony Cisco/Linksys ;)

Obrazek