DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1100936  autor: marcz123456
 08 sie 2020, 12:33
Play znów cichaczem włącza notkę SMS.
Ktoś napisał o tym na profilu Play, sprawdziłem i też faktycznie nam włączone.
 #1100937  autor: Remington
 08 sie 2020, 12:47
Potwierdzam, to jakaś większa awaria. W połowie lipca z numeru seniorki wysłaliśmy SMS-a "STOP NOTKA" dezaktywujący notkę. Zwrotnie przyszedł komunikat o błędzie systemu. Za drugim razem potwierdzenie, że będzie wyłączona w ciągu 24 godzin. Po dwóch tygodniach nadal była aktywna. Zgłosiła do BOK, obiecali wyłączyć i po kilku dniach odpowiedzieli, że wyłączyli. Wczoraj - znowu włączona i znowu telefon do BOK i kolejne zgłoszenie techniczne.

Na drugim numerze podobnie, po dwóch tygodniach od wysłania SMS usługa nadal aktywna.

Na trzecim wyłączona kilka miesięcy temu, teraz znów aktywna.

Na forum Playa dwie osoby się skarżą:
https://forumplay.pl/forum/pomoc-play/p ... -notka-sms
https://forumplay.pl/forum/pomoc-play/p ... si%C4%99gu
 #1100938  autor: marcz123456
 08 sie 2020, 13:07
Wątpię żeby to była awaria. Podwyżyli ceny, a teraz mogą kroić tych co nie mają nl.
 #1100939  autor: Remington
 08 sie 2020, 13:12
Do wspomnianej seniorki dzwoni rodzina z zagranicy, za każde nieudane połączenie bulą jak za pełną minutę (w niektórych tanich VOIP-ach np. Mytello jest naliczanie minutowe i ekstra opłata za nawiązanie połączenia).
 #1100941  autor: marcz123456
 08 sie 2020, 13:17
No to widać nie jest to przypadek czy awaria, a celowe działanie. Najpierw podwyżki cen, później traktowanie nowych numerów policji jako specjalnych, teraz powrót notki cichaczem.

Przydałby się artykuł na głównej. Trzeba nagłośnić aferę.
 #1100968  autor: Karlos20
 09 sie 2020, 10:35
Prosty trik na pozbycie się NOTKI SMS.
Wystarczy wklepać w telefon trzy zestawy kodów - przekierowań do "centrali" Play, zamiast do usługi "Notka SMS".
Oto one:
1) Gdy zajęty: *67*790998725# (przycisk połączenia). Jeśli Abonent zadzwoni, usłyszy zamiast Notki komunikat o zajętości numeru i/lub sygnał przerywany-zajętości. W przypadku aktywnej usługi "Połączenia oczekującego", usłyszy charakterystyczny sygnał, aby podpiąć dzwoniącego na linię, zawieszając bieżącą rozmowę z opcją scalenia połączenia głosowego.
2) Gdy nie odpowiada: *61*790998725# (przycisk połączenia). Jeśli Abonent zadzwoni, zamiast Notki usłyszy komunikat o niedostępności numeru "Wybrany numer w tej chwili nie odpowiada, prosimy spróbować później".
3) Gdy nieosiągalny: *62*790998725# (przycisk połączenia). Jeśli Abonent zadzwoni, zamiast Notki usłyszy komunikat o niedostępności numeru "Wybrany numer w tej chwili nie odpowiada, prosimy spróbować później" albo komunikat o wyłączeniu telefonu Abonenta. Komunikaty mogą być inne, zależne od posiadania telefonu w danej sieci, zamiast od Play, mogą być emitowane komunikaty od Orange, T-Mobile lub Plusa.

Ustawienie tych przekierowań jest bezpłatne i skutecznie wyłącza Notkę, bez potrzeby wysyłania SMSa sieciowego. Łatwo można też zmienić przekierowania aktywując usługę poczty głosowej, bądź przekierować połączenia przychodzące na inny numer komórkowy lub stacjonarny (tip: przy Stanie Darmowym przekierowania na numery Play są bezpłatne).

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:
 #1100974  autor: Remington
 09 sie 2020, 14:41
Karlos20 pisze:
09 sie 2020, 10:35
2) Gdy nie odpowiada: *61*790998725# (przycisk połączenia). Jeśli Abonent zadzwoni, zamiast Notki usłyszy komunikat o niedostępności numeru "Wybrany numer w tej chwili nie odpowiada, prosimy spróbować później".

Kto chciałby ustawić czas oczekiwania na odebranie, po jakim pojawi się komunikat, niech wpisze ten kod w postaci:
*61*790998725*11*T# gdzie za T można podać liczbę sekund: 5, 10, 15, 20, 25 i 30.
 #1100975  autor: 24bis24
 09 sie 2020, 19:51
Karlos20 pisze:
09 sie 2020, 10:35
Ustawienie tych przekierowań jest bezpłatne i skutecznie wyłącza Notkę, bez potrzeby wysyłania SMSa sieciowego.).
Skutecznie na pewien czas :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1100978  autor: 24bis24
 09 sie 2020, 20:26
Skuteczniejszą metodą jest:
STOP NOTKA
START NOTKA
STOP NOTKA
Poprawiłem aby było jaśniej
Ostatnio zmieniony 09 sie 2020, 21:07 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1100984  autor: Karlos20
 09 sie 2020, 21:08
NOTKA wróci, jeśli sami zmienimy numer przekierowań na 790998729, bądź włączymy i wyłączymy pocztę głosową, albo zaczniemy manewrować SMSami serwisowymi, które rzekomo mają dezaktywować Notkę (też po wyłączeniu poczty głosowej wysłałem smsa, który miał wyłączyć Notkę, ale tak się nie stało).
Dlatego warto ustawić tylko 3 opcje przekierowań (podane wyżej) i trzymać się z ustawieniami przekierowań z daleka.
Warto podpytać Obsługę Klienta, jak się do tego ustosunkują i jaką mają radę na zlikwidowanie Notki - bez kombinacji kodami.

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen: