marcin19883 pisze: ↑13 cze 2020, 13:35
O co chodzi? 1zł dziennie nie daje już rwk?
Ps. Czyżby brak płatnej aktywności w ciągu 6 miesięcy? A nie powinienem jakiś sms ostrzegawczy przyjść jak w nju?
To dziwne. 1,- zł dziennie daje 182 dni (tak T-Mobile interpretuje RWK). SMS-y w takim przypadku raczej nie przychodzą. Ostrzeżenia SMS-owe przychodzą jeśli nie masz włączonej usługi 1,- zł.
Rozwiązaniem dla zapominalskich jest regularna dezaktywacja i ponowna aktywacja (w ciągu kilku minut) 1,- zł, np. co 5 miesięcy.
Mnie się jeszcze coś takiego nie zdarzyło, a czekam zawsze do ostatniego dnia ważności (taka choroba

). Sprawdzam w apce - ostatni dzień to komunikat
konto wygasa za 183 dni lub kodem *101# i odejmuję od wyniku 183 dni.
Jeśli rzeczywiście nie przekroczyłeś 182 dni od ostatniej aktywacji usługi lub doładowania (w tym roku luty miał 29 dni), to śmiało dzwoń na infolinię (najlepiej 606 606 606). Powinni przywrócić ważność choćby na 1 dzień i wtedy spokojnie włączysz sobie usługę 1,- zł na kolejne 182 dni. Ostatnio są bardziej przyjaźni niż kiedyś. Powinno się udać.
---------------Edycja---------------------------
PS.
@surface123 - W takich przypadkach nie skracają do 30 dni. Wyłączają wychodzące po 182 dniach. Skrócić do 30 dni można samemu.
O właśnie!
@marcin19883 - Spróbuj dezaktywować 1,- zł kodem *140*296*2#. Może jeszcze wejdzie. Jeśli nie, to telefon na infolinię.