Dlatego. Nie ma umowy, nie ma numerów.w12 pisze:Czy da radę przenieść numery który były na abonamencie w T-mobile ale operator zerwał umowy i podczas próby połączenia z tymi numerami pojawia się komunikat że numery nie istnieją?
Zerwanie umowy odbyło się kilka miesięcy temu.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Witam,
Czy da rade przeniesc numer z darmowego startera lycamobile, czy trzeba go najpierw doladowac?
Czy da rade przeniesc numer z darmowego startera lycamobile, czy trzeba go najpierw doladowac?
Trzeba doładować
a z startera wrodzinie analogicznie?
Wow ranga "Stary Wyjadacz" nie sądziłem że dotrwam do niej
Chcę przenieść numer z Play do Orange przez stronę www. Numer miałby być przeniesiony 22.05.2019. Czy ja dobrze rozumiem, że przez formularz na stronie www podam wszystkie dane z informacją o konkretnej dacie przeniesienia, dostanę kurierem lub do punktu odbioru dokumenty do podpisania i kartę SIM Orange z moim numerem ? Karta SIM PLaya przestanie działać 21.05.2019 a SIM Orange zacznie działać 22.05.2019 ? Lepiej wypełnić formularz odpowiednio wcześniej, żeby Orange miał czas na przesłanie dokumentów ?
Normalnie składasz wniosek i przeniosą
to zajmuje 1 dzień
wybierasz kiedy chcesz.
Ja też zmieniłem na Orange bo Play lipny już
ale w Play zostawiam prepaid
to zajmuje 1 dzień
wybierasz kiedy chcesz.
Ja też zmieniłem na Orange bo Play lipny już
ale w Play zostawiam prepaid
Pozdrawiam
Hej,
przeniosłem numer z Klucz Mobile na kartę do Orange Flex. Planowaną datą przeniesienia było 20 maja, ale właśnie 20 maja kurier dopiero przyniósł mi kartę SIM, więc datę przesunięto na 21 maja.
21 maja rano myślałem, że zmienią kartę, ale Klucz ciągle miał zasięg.
Około południa dostałem powiadomienie z apki Flex, że numer przeniesiony i że aktywują usługi jak dodam kartę płatniczą. Mam telefon dual sim, więc na SIM1 włożyłem kartę Orange, a na SIM2 Klucz.
Gdy ktoś do mnie wysłał SMS, albo zadzwonił, to odbierałem za pomocą karty Orange. Ale mogłem zadzwonić i wysłać SMS z karty Klucz - odbiorca widział mój numer, ale gdy odpisał na SMS, to odebrałem go na karcie Orange.
Następnie zapłaciłem 31 zł za pakiet w Orange Flex. I od tego momentu mogę dzwonić i wysyłać SMS z obydwu kart - odbiorca widzi ten sam numer.
Natomiast jak ktoś do mnie dzwoni, albo wysyła SMS, to odbieram na karcie Orange.
Z obydwu kart mogę zadzwonić i wysłać SMS.
Obie karty są włożone i aktywne w telefonie z Dual SIM.
Transmisja danych działa przez Orange - mam internet.
Przed chwila nie mogłem dodzwonić się na infolinię Nest Bank (
22 438 41 41) z karty Orange (linia zajęta), ale byłem w stanie z karty Klucz. Natomiast na inną infolinię (BNP Paribas 22 134 00 00) jestem stanie się dodzwonić z obydwu kart.
Jak to możliwe, że obydwie karty działają? Kilka razy w życiu przenosiłem ten numer i zawsze w nocy stara przestawała działać, a nowa zaczynała.
przeniosłem numer z Klucz Mobile na kartę do Orange Flex. Planowaną datą przeniesienia było 20 maja, ale właśnie 20 maja kurier dopiero przyniósł mi kartę SIM, więc datę przesunięto na 21 maja.
21 maja rano myślałem, że zmienią kartę, ale Klucz ciągle miał zasięg.
Około południa dostałem powiadomienie z apki Flex, że numer przeniesiony i że aktywują usługi jak dodam kartę płatniczą. Mam telefon dual sim, więc na SIM1 włożyłem kartę Orange, a na SIM2 Klucz.
Gdy ktoś do mnie wysłał SMS, albo zadzwonił, to odbierałem za pomocą karty Orange. Ale mogłem zadzwonić i wysłać SMS z karty Klucz - odbiorca widział mój numer, ale gdy odpisał na SMS, to odebrałem go na karcie Orange.
Następnie zapłaciłem 31 zł za pakiet w Orange Flex. I od tego momentu mogę dzwonić i wysyłać SMS z obydwu kart - odbiorca widzi ten sam numer.
Natomiast jak ktoś do mnie dzwoni, albo wysyła SMS, to odbieram na karcie Orange.
Z obydwu kart mogę zadzwonić i wysłać SMS.
Obie karty są włożone i aktywne w telefonie z Dual SIM.
Transmisja danych działa przez Orange - mam internet.
Przed chwila nie mogłem dodzwonić się na infolinię Nest Bank (
22 438 41 41) z karty Orange (linia zajęta), ale byłem w stanie z karty Klucz. Natomiast na inną infolinię (BNP Paribas 22 134 00 00) jestem stanie się dodzwonić z obydwu kart.
Jak to możliwe, że obydwie karty działają? Kilka razy w życiu przenosiłem ten numer i zawsze w nocy stara przestawała działać, a nowa zaczynała.
Skoro o przeniesieniu numeru, to może ktoś wie o co chodzi.
Dnia 2 września wypowiedziałem umowę PLAY, z dniem 19 października numery przejdą na kartę. Lecz w dniu 2 października zdecydowałem o przeniesieniu do Netii. Zlecenie poszło i odpowiedź od PLAY, że uwolnią numery 20 listopada.Numery przeszły na kartę. Będą przez miesiąc z czystej złośliwości trzymać numery w ofercie na kartę? Inny numer który był na kartę oddali w 5 dni.
Dnia 2 września wypowiedziałem umowę PLAY, z dniem 19 października numery przejdą na kartę. Lecz w dniu 2 października zdecydowałem o przeniesieniu do Netii. Zlecenie poszło i odpowiedź od PLAY, że uwolnią numery 20 listopada.Numery przeszły na kartę. Będą przez miesiąc z czystej złośliwości trzymać numery w ofercie na kartę? Inny numer który był na kartę oddali w 5 dni.
W tej sprawie prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta. Wszelkie potrzebne dane znajdziesz na naszej stronie: https://www.play.pl/pomoc/kontakt.html\
Też tak uważam.
Niestety w trakcie gdy wpłynęło żądanie oddania numerów system widział je jako abonamentowe i wyznaczył termin z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie widział, że wypowiedzenie złożono wcześniej.
W trakcie rozmowy telefonicznej z BOK starano się mnie przekonać że okres istnieje także w ofertach na kartę. A moim zdaniem po kontakcie telefonicznym powinno być - faktycznie zaszła pomyłka już oddajemy numery.
Niestety w trakcie gdy wpłynęło żądanie oddania numerów system widział je jako abonamentowe i wyznaczył termin z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie widział, że wypowiedzenie złożono wcześniej.
W trakcie rozmowy telefonicznej z BOK starano się mnie przekonać że okres istnieje także w ofertach na kartę. A moim zdaniem po kontakcie telefonicznym powinno być - faktycznie zaszła pomyłka już oddajemy numery.
Ściema. Ale tak to jest z abo.
jest już raport UKE
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... omorkowych
http://bip.uke.gov.pl/raporty/prezes-uk ... -r,34.html
Przenoszenie numerów (MNP) w IV kwartale 2019 roku:
Operator Dawca Biorca Bilans
Orange 114 170 96 089 -18 081
Play 137 121 72 117 -65 004
Plus 67 677 101 819 34 142
T-Mobile 73 822 65 763 -8 059
Premium Mobile 4 416 20 756 16 340
Otvarta 154 3 388 3 234
Virgin Mobile 5 578 6 376 598
ITI Neovision (Canal+) 600 4 463 3 863
UPC Polska 31 1 448 1 417
Multimedia Polska 101 3 507 3 406
Telestrada (Lajt Mobile) 939 4 463 3 560
Vectra 102 4 250 4 148
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... omorkowych
http://bip.uke.gov.pl/raporty/prezes-uk ... -r,34.html
Przenoszenie numerów (MNP) w IV kwartale 2019 roku:
Operator Dawca Biorca Bilans
Orange 114 170 96 089 -18 081
Play 137 121 72 117 -65 004
Plus 67 677 101 819 34 142
T-Mobile 73 822 65 763 -8 059
Premium Mobile 4 416 20 756 16 340
Otvarta 154 3 388 3 234
Virgin Mobile 5 578 6 376 598
ITI Neovision (Canal+) 600 4 463 3 863
UPC Polska 31 1 448 1 417
Multimedia Polska 101 3 507 3 406
Telestrada (Lajt Mobile) 939 4 463 3 560
Vectra 102 4 250 4 148
Ostatnio zmieniony 21 sty 2020, 11:24 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Sądzę, że każdy kto odwiedza forum zna te liczby. Więc zapytam w jakim celu dublowanie wiadomości na forum, które były na głównej?
Bo żadnego tematu do dyskusji w twoim poście również nie widzę, a post jeśli bardzo chciałeś można było umieścić w wątku "Która sieć najlepsza"
Bo żadnego tematu do dyskusji w twoim poście również nie widzę, a post jeśli bardzo chciałeś można było umieścić w wątku "Która sieć najlepsza"
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Raport jest od 2 tygodni. Zamiast reklamować czyjegoś bloga, podmieniłem linki na telepolis i bezpośrednio UKE.
Natomiast pełne statystyki za 2019 r. są tu:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... -2019-roku
http://bip.uke.gov.pl/raporty/prezes-uk ... ku,35.html
Też nie rozumiem celu oraz dlaczego akurat w dziale prepaid-mix. Przenoszę do ogólnego wątku o MNP.
Natomiast pełne statystyki za 2019 r. są tu:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... -2019-roku
http://bip.uke.gov.pl/raporty/prezes-uk ... ku,35.html
Też nie rozumiem celu oraz dlaczego akurat w dziale prepaid-mix. Przenoszę do ogólnego wątku o MNP.
Dawno nie przenosiłem numeru i zastanawia mnie jedna rzecz. Będę ewakuował się z Play. Sprawdziłem jakie dane mam tam zarejestrowane - seria i numer starego dowodu, reszta OK. Nowemu operatorowi musiałbym podać aktualny numer i serię dowodu. Czy ta niezgodność będzie problemem? Moim zdaniem nie musi być, bo decydujący jest i tak PESEL, ale chciałem spytać o wasze doświadczenia / opinie.
W ostateczności przejdę się do salonu Play (jedyny sposób aktualizacji danych rejestracyjnych), choć wolałbym tego uniknąć, bo jest mi bardzo nie po drodze.
W ostateczności przejdę się do salonu Play (jedyny sposób aktualizacji danych rejestracyjnych), choć wolałbym tego uniknąć, bo jest mi bardzo nie po drodze.
I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
Tak, ta niezgodność będzie problemem i spowoduje odrzucenie wniosku o przeniesienie. Tak przynajmniej miałem kilka lat temu.
Zaktualizuj dane w Play przed złożeniem wniosku o przeniesienie.
Zaktualizuj dane w Play przed złożeniem wniosku o przeniesienie.
Nie, nie i jeszcze raz nie. W komunikacie E03 w polu identifier-type i identifier-value przesyłany jest albo PESEL, albo nr dokumentu, ale nie dwa na raz.
DOC – dokument okazany przez obcokrajowca
Pełna specyfikacja:
https://bip.uke.gov.pl/download/gfx/bip ... nienia.pdf
No cóż. Nie znam się na tych jakichś komunikatach, ale pisałem na podstawie swojej historii przy przenoszeniu numeru kilka lat temu.
Witam, mam pewien problem, dzisiaj miało nastąpić przeniesienie mojego numeru z a2mobile do virgin mobile, niestety obecny operator a2mobile odrzucił wniosek podając powód iż numer jest nieaktywny, ja się pytam jakim cudem? Skoro starter a2mobile kupowałem w sklepie to jakim prawem jest on nieaktywny skoro normalnie z niego wszędzie mogę dzwonić i słać smsy. Wniosek na stronie virgin mobile wypełniałem poprawnie podając operatora a2mobile więc co jest grane? Chęć zatrzymania klienta czy jak bo już nie ogarniam tego.