• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Jeśli jesteś klientem Orange, to ile razy zdarzyło Ci się składać jakąkolwiek (np. za usługi, płatności itp.) reklamację w tej sieci?

1
4
8%
2
6
13%
3
1
2%
4 i więcej
18
38%
nigdy
19
40%
 #106750  autor: pol_s
 19 wrz 2006, 19:01
Nigdy więcej Orange. Byłem w identycznej sytuacji. Abonament na firmę i po 24 miesiącach wypowiedzenie umowy. Trwało to bardzo długo włącznie z groźbami ze strony firmy windykacyjnej. Ale byłem uparty i posiadałem potwierdzone wypowiedzenie. Nigdy więcej orange - fuj.

 #106765  autor: D@rio
 19 wrz 2006, 19:37
PeGaS pisze:PS2: D@rio, tytuł jakiego użyłeś jest tendencyjny do bólu. Kto jak kto, ale sam Mod w ten sposób podchodzi do tematu... :roll:
Dałem taki tytuł jaki dał vortal internetowy z którego pochodzi artykuł. A więc nic tutaj od siebie nie dodałem ;) wszelkie pretensje proszę kierować do Nich.

Obrazek
 #109474  autor: kyloo
 27 wrz 2006, 17:08
I dla mnie zgniły pomarańcze też i to po 5 latach jako abonamentowiec i jako 10 letnie
dla użytkownika sieci (pierw.Centertel).
Wg. mnie to juz teraz spadną w rankingach na "szary koniec".
Cytuję moje pismo - linka :

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=9551

 #109647  autor: gucia
 28 wrz 2006, 13:39
pol roku temu przedluzylam ktorys tam raz umowe z orange i dostalam m.in 6630 za 1 zl 100 min gratis i 5 numerow gratis.teraz weszla nowa oferta i zaproponowano mi zmiane bezpplatna z firmy 200 na top firme 300. zapytalam czy 5 numerow zostaje powiedzieli ze tak po czym przyszedl rachunek o 25 zl wiekszy - za kazdy numer naliczyli po 5 zl.
zadzwonilam pogadalam zlozylam reklamacje na miejscu pani zalatwila te sprawe informujac ze zostalam wprowadzona w blad i w ramach rekompensaty od orange zostawiaj mi te 5 nr za free mimo ze nie ma ich juz wogole w promocji narazie.tzn jak je zlikwiduje nie bede mogla juz wlaczyc nawet za oplata.
od pewniego czasu na drugie konto firmowe dzwoni konsultant z ofertami lojalnosciowymi.
powiedzialam zeby zadzwonil inego dnia i udalam sie do salonu firmowego.
po odstaniu kolejki okazalo sie ze pan z call center zablokowal nasza oferte i nic nie mozna zrobic.zawiesil tranzakcje w polwie robiac sobie tym samym monopol.oczywiscie byla awantura i kierownik...
musialam czekac do nastepnego dnia..... teraz kazdej spawie moge sie umawiac telefonicznie z konsultantem na godzine bez kolejki...;)

nie mam zastrzezen do tej sieci poza uwaga ze wszedzie pracuja ludzie i ludzie.
wczoraj znajomy wzial moja n70 tke i zaczal marudzic ze on by musial w plusie tysiaka dac mimo iz ma zdaje sie konto dla klientow biznesowych z abonamentem 100-albo cos kolo tego nie znam oferty plusa ale rachunki mielismy podobne...a tak chcial ten telefon i kombinowal i nie dali;/

 #109648  autor: D@rio
 28 wrz 2006, 13:47
bo to zależy od podejśćia klienta ;) ja też mam konto biznesow w Plusie i jakoś mi dali N70 :D

Obrazek

 #111490  autor: kyloo
 05 paź 2006, 11:26
Ech szkoda gadać.......znów limit im się skończył PRO-POZYCJA :(

 #111524  autor: Marcin
 05 paź 2006, 16:35
Dziękujemy ci orange za podwyższenie ceny telefonów w najtańszych ofertach :-D

 #112739  autor: mov9k
 09 paź 2006, 20:41
Nie szanuję wypowiedzi, które niestety pojawiają się w tym temacie, typu "ta i ta firma jest porządna, oni są "lepsiejsi", tamci są do d...
I mimo szacunku do doświadczonej osoby na forum, która założyła ten topic - też nie za bardzo rozumiem jego sens.
Przypadki cięcia budżetu i słabszej oferty zdarzają się wszędzie, natomiast przypadki reklamacji i obsługi klienta, to tylko i jedynie kwestia indywidualnych osób, z którymi załatwia się dane sprawy! Byłem we wszystkich najbardziej popularnych sieciach na rynku - patrz, plus, era i orange. Do tej ostatniej zawitałem na samym końcu i ja akurat jestem zadowolony, bo jest dopasowana do moich potrzeb. Zdarzało mi się składać reklamacje - tak jak u poprzedników. A sposób i skuteczność rozwiązywalności naszych problemów zależy tylko i jedynie od osób zatrudnionych w danej sieci, a nie od jej zarządu.
Temat jest długi i pogmatwany, na dłuższą dyskusję mogę zaprosić na moje GG.
Pozdrawiam.

Dziwnym nie jest...