• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Rebranding na Vodafone?

Tak!
37
70%
Nie
16
30%

 #105044  autor: Michu
 12 wrz 2006, 23:58
O co Ci chodzi z tym partnerstwem? bo nie rozumiem. Jeśli chodzi o stawki roamingowe w sieciach Vodafone to zauważ że już tak jest. Jadąc np. do Niemczech z telefonem Plusa najtańszą siecią będzie właśnie Vodafone D2...
Chyba belgijska BASE miala takie partnerstwo. Tzn klienci tej sieci mogli korzystac z niektorych uslyg Vodafone np Vodafone LIVE!, czy Passport

 #105046  autor: D@rio
 13 wrz 2006, 00:07
Michu pisze:
O co Ci chodzi z tym partnerstwem? bo nie rozumiem. Jeśli chodzi o stawki roamingowe w sieciach Vodafone to zauważ że już tak jest. Jadąc np. do Niemczech z telefonem Plusa najtańszą siecią będzie właśnie Vodafone D2...
Chyba belgijska BASE miala takie partnerstwo. Tzn klienci tej sieci mogli korzystac z niektorych uslyg Vodafone np Vodafone LIVE!, czy Passport
Belgijska BASE z tego co pamiętam i jeśli moja pamięć mnie nie zawodzi to powiązana jest z Orange bardziej a nie z Vodafone. Z Vodafone to powiązany jest Proximus BE.

Obrazek

 #105049  autor: orB
 13 wrz 2006, 00:25
Co jak co ale Vody to ja tu nie chcę :?
Ktoś dał tu porównanie z TP, ja bym się obawiał scenariusza z Orange - wg mnie bardzo prawdopodobny. Już nie chcę wspominać nawet o tym że na telefonach w każdym możliwym miejscu muszą ponalepiać te swoje obrzydliwe znaczki :smt011

 #105054  autor: Michu
 13 wrz 2006, 00:43
Belgijska BASE z tego co pamiętam i jeśli moja pamięć mnie nie zawodzi to powiązana jest z Orange bardziej a nie z Vodafone. Z Vodafone to powiązany jest Proximus BE.
może masz racje wiem ze w Belgii i mam sentyment do BASE wiec moze dlatego podalem. Moze to byc proximus.

 #105055  autor: D@rio
 13 wrz 2006, 01:15
orB pisze:Co jak co ale Vody to ja tu nie chcę :?
Ktoś dał tu porównanie z TP, ja bym się obawiał scenariusza z Orange - wg mnie bardzo prawdopodobny. Już nie chcę wspominać nawet o tym że na telefonach w każdym możliwym miejscu muszą ponalepiać te swoje obrzydliwe znaczki :smt011
a moim zdaniem wcale nieprawdopodobny. To, że Vodafone znakuje swoje telefony to już inna bajka. Nawet polityka Vodafone jest zupełnie inna jak w Orange. Pozatym, sytuacja finansowe korporacji także. Polityka Vodafone jest zazwyczaj podobna w każdym kraju i sprawdzona. A Orange? Niestety nie...

Obrazek

 #105091  autor: Th0mas
 13 wrz 2006, 12:56
Jedi pisze: A, że tobie coś się wydaje to nie moja wina. Może powinieneś brać jakieś proszki? Chyba jeszcze nie dotarło do ciebie, że czas przemian gospodarczych mamy za sobą, bo wiedzy ekonomicznej u ciebie nie widzę. Niektórym przydałaby się "terapia szokowa", której doznali wszyscy Rosjanie rzuceni w inną gospodarkę...
No i o co Ci chodzi? Czy ja się ciebie czepiam? Widać taki z Ciebie Jedi jak ze mnie książniczka Lea.

 #105285  autor: Rozmaryn
 14 wrz 2006, 00:22
Co myślicie o reklamie Vodafone w polskiej telewizji jako sponsora Ligi Mistrzów? Vodafone jako sponsor pojawiał się zarówno przy relacji na TVP2 jak i TVN Turbo. Była jedna różnica - na TVN Turbo lektor w reklamie czytał "Wodafon", a na TVP2 "WoŁdafon" :wink:

Przez chwile można się było poczuć jak po rebrandingu :lol:

 #105431  autor: Th0mas
 14 wrz 2006, 19:11
No właśnie... to sponsor ligi mistrzów, a nie transmisji, dlatego jego reklama musi być przed każdym meczem.

 #105767  autor: RobertX
 16 wrz 2006, 11:16
Jedi pisze:
RobertX pisze:
Pewnie sprzedac wszystko w tym kury znoszace zlote jaja!? Czlowieku o czym ty piszesz? Juz TP SA sprzedano francuzom i co z tego przyszlo??? Teraz miliardy zamiast do naszego budzetu idzie za granice! A sama tp nic nie moze zrobic zeby uslugi stanialy bo o tym decyduja francuzi, ktorych to gowno obchodzi, ze duzo placimy. I reszte spolek tak mamy sprzedac?
Nie ma dochodowych firm państwowych. Poza tym jeszcze niedawno wróżono TP, iż zacznie generować ujemny dochód, bo było min. przeludnienie w firmie, ale nowy właściciel zrobił restukturyzację czego rząd jako główny udziałowiec nigdy by nie zrobił. I tp była by drugą pkp
Pisze o firmach gdzie udzialy ma Skarb Panstwa. Mowisz, ze nie ma dochodowych??? A KGHM!? Zobacz sobie ostatnie skonsolidowane raporty. Poza tym Polkomtel nie ma takich problemow jak TP. Ma najwieksze zyski wsrod operatorow komorkowych w kraju i te zyski rosna. Oddanie udzialow nie byloby zbyt korzystne

 #105771  autor: Rokko
 16 wrz 2006, 11:42
RobertX pisze:
Pisze o firmach gdzie udzialy ma Skarb Panstwa. Mowisz, ze nie ma dochodowych??? A KGHM!? Zobacz sobie ostatnie skonsolidowane raporty. Poza tym Polkomtel nie ma takich problemow jak TP. Ma najwieksze zyski wsrod operatorow komorkowych w kraju i te zyski rosna. Oddanie udzialow nie byloby zbyt korzystne
Wiesz akurat w kwestii KGHM to nie jest problem patrzac na ceny miedzi i to co Chinczycy robia na gieldach tego surowca.No ale masz stocznie, kopalnie. Mimo przykladu KGHM ja dalej bede zwolennikiem prywatyzacji.

 #105780  autor: Dragon
 16 wrz 2006, 12:41
co do rebrandingu to ja jestem przeciwny, jestesmy w Polsce a nie w Anglii, po to mamy swoj jezyk zeby w nim nazywac dane firmy itp. Przyklad Idei pokazuje ze rebranding sam w sobie jest bardzo drogi i trudno go przeprowadzic, poza tym Plus GSM ma w Polsce dorze wyrobiona marke a vodafone praktycznie zadnej.
Jesli chodzi o sama reklame to rzeczywiscie dziwne ze w ogole sie pojawila, gdyby Vodafone mial wiekszosc udzialow w Polkomtel moze i bylby to jakis zwiastun rebrandingu ale biorac pod uwage aktualna sytuacje nie ma wiekszego sensu reklamowac produktow
(te reklamy sa przed meczami siatkowki- Plus GSM tez kiedys byl sponsorem )

 #105788  autor: Th0mas
 16 wrz 2006, 13:14
Dragon pisze:co do rebrandingu to ja jestem przeciwny, jestesmy w Polsce a nie w Anglii, po to mamy swoj jezyk zeby w nim nazywac dane firmy itp. Przyklad Idei pokazuje ze rebranding sam w sobie jest bardzo drogi i trudno go przeprowadzic, poza tym Plus GSM ma w Polsce dorze wyrobiona marke a vodafone praktycznie zadnej.
Jesteśmy w końcu już na zachodzie. To po co nam Coca Cola czy Pepsi skoro mamy Polokoktę? Pozatym Idea, czy Era też miały wyrobioną markę i też je przeobrażono, a o Orange i T-Mobile nikt nie słyszał poza "wtajemniczonymi".

 #105881  autor: Dragon
 16 wrz 2006, 18:56
porownanie Coca-Coli do Polokokty jest tutaj nie na miejscu poniewaz te dwa produkty znacznie odbiegaja od siebie jakoscia, po rebrandingu natomiast jakosc oferowanych funkcji nie ulegnie zmianie a na rewolucyjne zmiany w cennikach tez nie ma co liczyc. A co do Ery to ona jeszcze ma wyrobiona marke

 #105919  autor: D@rio
 16 wrz 2006, 21:21
Dragon pisze:po rebrandingu natomiast jakosc oferowanych funkcji nie ulegnie zmianie a na rewolucyjne zmiany w cennikach tez nie ma co liczyc
nie byłbym tego taki pewien Dragon ;) oj, nie był bym...

Obrazek

 #106010  autor: Michu
 17 wrz 2006, 04:00
nie byłbym tego taki pewien Dragon ;) oj, nie był bym..
D@rio - prowokujesz! Twoja wypowiedz moze sugerować, że coś wiesz;) Wiesz jak teraz skoczy ogladalność tego tematu? :-D

ps. jesli jednak posiadasz jakiekolwiek informacje to podziel sie z Telepoliczanami;)
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2006, 04:06 przez Michu, łącznie zmieniany 2 razy.

 #106011  autor: D@rio
 17 wrz 2006, 04:08
A cóż mogę powiedzieć ;) wiem tylko że jeśli dojdzie do rembrandingu Ery na T-Mobile to nie powtórzy się scenariusz Orange. Nie będę się rozpisywał jakie czynniki na to wpływają i skąd takie wnioski wyciągam. Poprostu - wiem ;)

Natomiast, Dragon niech nie będzie taki pewny - bo Orange pokazało w jakim był błędzie ;) Jakość i cenniki spadły na gorsze w tym przypadku...

Obrazek

 #106030  autor: Dragon
 17 wrz 2006, 10:59
ja moje wnioski wysuwam na podstawie rebrandingu Idei, co do Vodafone i T-Mobile wydaje mi sie ze nie bedzie to juz tak kosztowna operacja ale tez rewolucji nie bedzie, moim zdaniem caly proces ma za zadanie zwiekszenie swiadomosci marki globalnie. Co do zmian to mysle ze na dluzsza mete rozwinie sie w Polsce przesyl danych przez sieci komorkowe (uslugi w stylu web'n'walk itp)

 #109519  autor: D@rio
 27 wrz 2006, 19:44
to jest wlasnie sukces marketingowy Orange....ładnie opakowane "gó****". Bo w Polsce liczy się ładny 'papierek' a nie jakość produktu...

Obrazek

 #109652  autor: potargany
 28 wrz 2006, 13:52
gowno w papierku po cukierku - to sie zwie

Pieniądze to nie wszystko ...