• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #103568  autor: MateuszK
 08 wrz 2006, 19:05
I ani widu ani słychu :(

Jeżeli tego nie wyprostują to po otrzymaniu i zapłaceniu następnego rachunku powiem im sayonara po prawie dwuletniej współpracy i przejdę gdzie indziej - tylko, że Plus ma wg mnie najkorzystniejsze oferty przy naszym (firmowym) profilu dzwonienia...

 #103574  autor: D@rio
 08 wrz 2006, 19:10
MateuszK pisze:I ani widu ani słychu :(

Jeżeli tego nie wyprostują to po otrzymaniu i zapłaceniu następnego rachunku powiem im sayonara po prawie dwuletniej współpracy i przejdę gdzie indziej - tylko, że Plus ma wg mnie najkorzystniejsze oferty przy naszym (firmowym) profilu dzwonienia...
nie no, powoli. Wczoraj złozyłęś i już dziś chcesz mieć odpowiedź? Jest weekend. Daj im trochę czasu. Ja obstawiam czas do końca tygodniu. W końcu sprawa ma zostać załatwiona indywidualnie....a jakby się mieli trzymać procedur to sam wiesz, wg. procedur to jest to Twoja wina i nie mają obowiązku czy przywracać numeru....a tak ;) może akurat coś się ugra. Spokojnie.

Obrazek

 #103577  autor: MateuszK
 08 wrz 2006, 19:19
Moja wina... No masz rację i specjalnie się tego nie wypieram, ale zobacz:
1. Na stronie www.ebok.pl brak informacji o jakichkolwiek opłat za tą usługę - przy każdej innej opcji opłata jest podawana. Nie ma nawet zapisu, że "zgodna z planem abonamentowym , albo coś takiego".
2. Każdą usługę trzeba conajmniej raz potwierdzać, a numer da się zmienić na "pierwszy strzał"... , co jest wg mnie totalnym bezsensem...
3. Wg mnie takie zmiany powinien akceptować konsultant albo ktoś z działu zmian na koncie (nie wiem do końca jak to wygląda) - tak jest podobno ze zmianami taryf - wykonywane są ręcznie przez odpowiedni dział, nawet jeżeli zrobisz przez ebok.pl zmianę.

Do końca którego tygodnia obstawiasz ? Tego ? :) Wg mnie do końca przyszłego nie ma szans.

 #103580  autor: D@rio
 08 wrz 2006, 19:22
Tak, obstawiam do końca tygodnia ;) ...ale skoro tak mnie łapiesz za słowa to NASTĘPNEGO ;) ...myślę że tym razem nie powinno być źle.

Fakt, ten E-BOK ma wiele błędów i jest do dopracowania. A co gorsza, nawet w tej chwili nie działa :? (komunikat: aplikacja czasowo niedostępna). Jak tylko zadziała to właśnie sprawdzę jak to jest z tą informację o opłatach przy zmianie numeru itp. itd. i czy coś pisze czy faktycznie nic...

Obrazek

 #103582  autor: MateuszK
 08 wrz 2006, 19:27
Ręczę głową, że w chwili gdy zrobiłem to głupstwo żadnego info o opłatach nie było i podejrzewam, że nadal nie ma.

[ Dodano: 2006-09-08, 19:28 ]
EBOK już działa - looknij sobie tylko wara od przycisku "ZATWIERDŹ" :twisted:

 #103584  autor: D@rio
 08 wrz 2006, 19:33
No faktycznie już działa. Sprawdziłem. Przyznaję rację. Nie ma nic o opłatach - nawet jak się kliknie na przycisk " :?: " także jest brak takowej informacji. No cóż, jedynie co można zrobić to wysłać e-mail'a z sugestią nt. ceny z potwierdzeniem wykonywanej operacji.

Obrazek

 #104652  autor: MateuszK
 11 wrz 2006, 13:59
Cześć !

Dzisiaj dostałem pisemną odpowiedź na reklamację (tą pierwszą) gdzie mówią, że nie mogą spełnić mojego życzenia, ponieważ numer został zarezerwowany (?!) przez innego użytkownika sieci.

Nie wiesz może jak to możliwe i zgodne z prawem ? Czy może jest to standardowa "ściema" :)

 #104701  autor: D@rio
 11 wrz 2006, 18:47
MateuszK pisze:Cześć !

Dzisiaj dostałem pisemną odpowiedź na reklamację (tą pierwszą) gdzie mówią, że nie mogą spełnić mojego życzenia, ponieważ numer został zarezerwowany (?!) przez innego użytkownika sieci.

Nie wiesz może jak to możliwe i zgodne z prawem ? Czy może jest to standardowa "ściema" :)
Ściema. Znowu jakiś idiota (tak, dobrze napisałem - w DR Polkomtela akurat prawie sami leniwi tam pracują i niechętni do pomocy ludziom - i wiem co mówię bo sam to przerabiałem. Dla mnie to są totalni idioci którzy nie potrafią nawet dobrze w pismach uargumentować swoich decyzji). Wg. wewnętrznych regulaminów numer musi być przetrzymywany w puli zamkniętej 6 miesięcy za Nim może wrócić do użytku klienckiego. A więc nie możliwe jest to aby już, w tej chwili numer został zarezerwowany przez innego użytkownika sieci. Poprostu brednie jakich mało...

Jak dla mnie to już powoli się nadaje do opisania w jakiej gazecie jak Plus komplikuje życie klientom....albo do odpowiedniego rzecznika. Aż mnie to wkurza powiem Ci szczerze...

Obrazek

 #104762  autor: MateuszK
 11 wrz 2006, 20:37
A może napisać artykuł i wstawić go na stronę główną serwisu ? Z tego co wiem to ludzie z Plusa przeglądają tą stronę regularnie, także może zwrócą uwagę jaki to burdel (bo inaczej tego nazwać nie mogą) mają u siebie ?
Nie chodzi o mnie... Chodzi o to, żeby przestrzec innych użytkowników sieci przed wkraczaniem w jakikolwiek dział ebok'a oprócz informacje i rozliczenia...

 #104785  autor: D@rio
 11 wrz 2006, 21:52
MateuszK pisze:A może napisać artykuł i wstawić go na stronę główną serwisu ? Z tego co wiem to ludzie z Plusa przeglądają tą stronę regularnie, także może zwrócą uwagę jaki to burdel (bo inaczej tego nazwać nie mogą) mają u siebie ?
Nie chodzi o mnie... Chodzi o to, żeby przestrzec innych użytkowników sieci przed wkraczaniem w jakikolwiek dział ebok'a oprócz informacje i rozliczenia...
Heh - no teoretycznie niby można by było ale to już z tym nie do mnie. Takimi sprawami zajmuje się Administracja telepolis.pl . Natomiast, to ze przeglądają stronę pracownicy to jeszcze mało świadczy - jak nie ma chęci to sam wiesz. Jak komuś "zwissa" to już tak jest. Generalnie zawsze możesz interweniować u kierownictwa albo u Rzecznika Prasowego Polkomtel S.A. Szkoda tylko że sobie tak Plus "jedzie" w tym momencie na opinii. Ale ja też przechodziłem przez coś takiego - to chociaż poznałem prawdziwe oblicze tej firmy w stosunku do klienta. Co zrobić - ręcę opadają. Ale może jakoś się sprawa dobrze rozwiąże...

Obrazek

 #104871  autor: MateuszK
 12 wrz 2006, 14:41
Witam po raz kolejny,

Przed chwilą wysłałem maila z .DOC'iem w załączniku do Rzecznika +sa - P. Elżbiety Sadowskiej (jej adres jest dostępny na WWW polkomtela)

Opisałem całą sprawę - to że mają błędy w eboku, niekompetentych konsultantów, nie umieją uargumentować reklamacji itp. na końcu poprosiłem o interwencję i "zagroziłem", że jeżeli nie przywrócą numeru to przenoszę wszystkie numery firmowe do konkurencji, która być może lepiej traktuje Klienta i jego problemy.

Ciekawe czy coś z tego będzie... Znowu się naczekam i 0 efektu :(

Pozdro i dzięki za dopping :)

PS. Nie wiesz może co prawo telekomunikacyjne mówi o włączaniu "porzuconych" numerów do wolnej puli :?:

 #104939  autor: D@rio
 12 wrz 2006, 19:12
Witam.

Cieszę się że interweniujesz i "depczesz" im po piętach. Myślę iż teraz napewno coś drgnie. Odpowiedź od Pani Rzecznik (a właściwie od specjalnej komórki Departamentu Reklamacji, bo napewno pismo zostanie przekierowane...) dostaniesz w najbliższym czasie. Podejrzewam że będzie to telefon z odpowiedzią - mam nadzieję że pozytywną. Często tak jest.

Natomiast w świetle prawa, o ile się nie mylę porzucone (oddane nazwijmy to...) numery trzeba przechowywać jeśli się nie mylę albo 6 albo 12 miesięcy.

P.S
To ile Ty masz tych numerów firmowych że aż tak im zagroziłeś? ;-) ...generalnie źle zrobiłeś z tym grożeniem. Nie ma co grozić. Oni się i tak tym nie przejmują a to tylko pogarsza sprawę. Polkomtel nie lubi "cwaniaków".

Odpowiedź napewno bedzie - czekamy...

Obrazek

 #104947  autor: MateuszK
 12 wrz 2006, 19:17
4 numery - różnią się tylko końcówkami... Gdybym miał 5 to miałbym doradcę biznesowego i wszystko wyglądałoby inaczej ;/

Nie zagroziłem, tylko "zagroziłem" :) - powiedziałem, że jeżeli nie podejdą do mojej prośby indywidualnie to podziękuję im za współpracę i przejdę do konkurencji, która być może lepiej traktuje Klienta (jakoś tak to szło ;) )

Mam nadzieję, że odpowiedź nadejdzie szybko...

 #104950  autor: D@rio
 12 wrz 2006, 19:23
hmmm...a można wiedzieć jakie rachunki generuje Twoja firma? Bo w Departamencie Reklamacji jest także specjalna komórka która zajmuje się pismami od "dochodowych" klientów...
Gdybym miał 5 to miałbym doradcę biznesowego i wszystko wyglądałoby inaczej ;/
to jest tylko gdybanie aby było lepiej. Zależy na jakiego opiekuna biznesowego byś trafił. Bo jakby Ci przydzielili jakiegoś leniucha niekompetentnego to pewnie by się to znowu ciągnęło jak "flaki z olejem". Generalnie mam swoją opinię o G.300 czyli ZOKK( Zespół Opiekunów Klientów Korporacyjnych). Są wśród Nich ludzie, świetni i pomocni fachowcy ale są też wśród Nich też poprostu "parapety" i lenie - taka smutna prawda...

Obrazek

 #104953  autor: MateuszK
 12 wrz 2006, 19:28
Rachunki - śmieszne - przeważnie niecałe 200zł brutto - mamy abonamenty maxprofit 15 :) , aktywowaną strefę plus oraz kontakt plus (kilka numerów) i rozmawiamy za grosze - głównie komórki plusa i stacjonarne. Ale dwa numery (w tym ten co zmienilem :x ) generują spory ruch przychodzący - jakaś godzina, półtorej dziennie / numer.

 #104972  autor: D@rio
 12 wrz 2006, 20:06
rozumiem. No to w takim razie się pomyliłem. Aby być obsługiwanym w Departamencie Reklamacji przez tą wyselekcjowaną grupę konsultantów (a właściwie mówiąc stanowiskiem "specjalista do spraw reklamacji") to trzeba mieć rachunki ok. 500zł. i więcej...a tak, wychodzi Ci średnia ok. 50zł. na aktywkę, a więc - niezaspecjalnie szczerze mówiąc (na ruch przychodzący nikt nie patrzy...) .
Wtedy generalnie jest tak że każda reklamacja/wniosek/zażalenie firmy itp. trafia już od odpowiedniej grupy pracowników i wiadomo - jest to inaczej traktowane...

w takim razie podejrzewam że normalni konsultanci się zajmą Twoją sprawą zatrudnieni w DR a nie specjaliści od reklamacji.

Ale to nic - zobaczymy jak to się dalej potoczy...

Obrazek

 #105192  autor: MateuszK
 13 wrz 2006, 19:41
Z tego powoli robi się dziennik ;)

Dzisiaj 0 wieści. Jutro rano zadzwonie i zapytam o stan realizacji reklamacji - może już coś będzie wiadomo...

 #105197  autor: D@rio
 13 wrz 2006, 20:01
MateuszK pisze:Z tego powoli robi się dziennik ;)

Dzisiaj 0 wieści. Jutro rano zadzwonie i zapytam o stan realizacji reklamacji - może już coś będzie wiadomo...
Spokojnie. Ty ich nie pośpieszaj. Oni sami się do Ciebie odezwą..

Obrazek

 #105199  autor: MateuszK
 13 wrz 2006, 20:04
Gdybym nie dzwonił to o wyniku (negatywnym) reklamacji dowiedziałbym się dopiero wczoraj z przysłanego pisma...

 #105221  autor: D@rio
 13 wrz 2006, 20:48
MateuszK pisze:Gdybym nie dzwonił to o wyniku (negatywnym) reklamacji dowiedziałbym się dopiero wczoraj z przysłanego pisma...
no tak, dokładnie.

Obrazek