Od około pięciu lat korzystam z IDEI/Orange jako klient. Nigdy nie miałem powodów do zgłaszania reklamacji. Od pewnego czasu, przypatrując się całej sprawie z innej perspektywy, widzę, że dużo zależy od ludzi. Przede wszystkim od tych, których spotykasz w POS. Są w zasadzie trzy typy.
- kompetentni
- kompetentni ale zarobieni
- durni bądź leniwi
Zależy na kogo trafisz... tyle.
Natomiast co do call center... tu jest jednak w przeważającej ilości źle. Dużo ludzi nieznających oferty, bądź regulaminów. Z tym też da się jednak coś zrobić. Trzeba wiedzieć dokładnie kiedy się rozmawiało, o czym i co najważniejsze z KIM. I wszystko da się załatwić.
Zgadzam się że w Erze call center (generalizując) wygląda lepiej. Ale tekst, że Era jest pożądna firma, a Orange to zgniła pomarańcza, śmieszy mnie szczerze jak zawsze...
Życzę miłego dnia.
PS: Zdecydowanie nie uważam się za fana, bądź sympatyka którejkolwiek sieci. Nie wiedziałem nawet, że tacy istnieją
PS2: D@rio, tytuł jakiego użyłeś jest tendencyjny do bólu. Kto jak kto, ale sam Mod w ten sposób podchodzi do tematu...
