Hehe, nie jesteś pierwszy który ma ten problem

powiem szczerze że kiedyś sam sobie zrobiłem taki numer i zmieniłem numer telefonu

całość operacji zajęłą 3 dni i wszystko zostało przywrócone
ale po kolei...
musisz zadzwonić na DOK i przedstawić całą sprawę. Poprosić konsultanta aby złożył reklamację w trybie PILNYM. Najlepiej zrób to na dziennej zmianie (7 - 23) bo wtedy trafisz na kolejkę biznesową a oni są lepiej zorientowani, powiedzmy. On powinen wiedzieć już co dalej zrobić. Musi ten konsultant poprosić swojego kierownika aby patronował sprawę, i przekazał ją kierownikowi Departamentu Reklamacji i tam dalej wszystko zrobią już pracownicy automatycznie. Zapisz przy tym imię i nazwisko konsultanta przyjmującego reklamację, oraz datę i godzinę rozmowy.
Drugie, napisz pisemnie reklamację, zawrzyj wszystko, poproś o przywrócenie numeru i anulowanie opłaty za zmianę oraz w nagłówku zawrzyj: "tryb: PILNY". Podkreś także że chodzi o numer firmowy w piśmie (jak i konsultantowi) i że sprawa ma charakter priorytetowy. Najszybciej zrobisz to wysyłąjąc pismo e-mail'em na adres
[email protected] w temacie wpisując reklamacja a pismo załączając jako załącznk w formaciem .DOC . W treści wpisz iż prosisz o pilne przekazanie do Departamentu Reklamacji.
Całość operacji powinna się zamknąć się w terminie 7 dni jeśli nie będzie opieszałości ze strony pracowników i wszystko zostanie profesjonalnie załatwione.
Życzę powodzenia i bez nerwów - przywrócą Ci numer na 100%

...już setki klientów sobie tak pozmieniało numery
