DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #673  autor: radi
 02 lut 2005, 20:04
Moim zdaniem wtej reklamie się reklamuje simplusteama antyreklamuje heyah. Idzie bardzo ładna dziewczyna z okazałym biustem z napisem 39gr doswojaków i 78gr do wszystkich. Na koniec wyskakuje nie zbyt ładna dziewczyna i woła dziwnym trafe heja co może znaczyć HEYAH. Co o tym sądzicie?

Komntakt ze mną GG 6480957


sorki za błędy

 #676  autor: WitekT
 02 lut 2005, 20:07
Reklama fajna. ;) Nie sądzę, żeby zniszczyła Heyah. 7. lutego obniżka cen SMS-mów wewnąrz Heyah - do kilku groszy. :)

 #705  autor: gadz
 03 lut 2005, 23:40
No i o to chodzi. Osobiście uważam, że jest to świetny chwyt marketingowy i socjotechniczny. Ładna - Plus, czupiradło Heyah.
Znam wiele osób, które twierdzą, iż obie wersje reklamy z "Heja" na końcu i bez są bardzo dobre. Budują wizerunek marki i jednocześnie burzą fundamenty bycia "cool", na których bazuje Heyah.
Wielokrotnie udowodniono, że ironia jest jedną z najlpeszych technik reklamowych "wbijających się" do umysłu klienta. Pisze o tym chociażby Naomi Klein w "No Logo".
A koszty ewentualnego procesu są niczym w porównaniu ze świadomością i rozpoznawalnością marki, jaką, dzięki tej reklamie może zyskać Simplus Team. Z resztą Polkomtel zawsze może się tłumaczyć że są dwie wersje reklamy.
Gratuluje specom od reklamy Simplus Team, wg. mnie jest to do tej pory najlepsza reklama prepaid'u Plusa. Z jasno określoną grupą docelową. Dla kontrastu kompletną porażką był cykl reklam "Fajny Pop" w Idei nie dość, że w niektórych reklamówkach wsytępowali ludzie w średnim wieku to jeszcze na koniec pojawiał się wspaniały dyrektor. I jeszcze słowo "fajnie", które można wrzucić do tego samego worka co "cool" i inne tego typu zwroty, które budzą w młodych ludziach uśmiech politowania.

A pozatym miło mi znaleźć się w końcu w gronie użytkowników forum;)

 #706  autor: WitekT
 04 lut 2005, 00:00
Reklamy POP-a to totalna porażka - prawie żadnej treści, bezładnie rzucane hasła, zero dowcipu czy jakiejś pointy. Rzeczywiście, reklama S+ jest bardzo fajna, nieprzesadzona, a pół Internetu przesyła sobie linki do nieocenzurowanej wersji - i o to chodziło autorom. :)

Witamy na forum! :)

 #707  autor: Bartosz
 04 lut 2005, 00:38
WitekT pisze: a pół Internetu przesyła sobie linki do nieocenzurowanej wersji - i o to chodziło autorom. :)

:)
a masz może ten link ?

 #708  autor: WitekT
 04 lut 2005, 00:56
Pan prosi, Pan ma! Oto on. :)

 #710  autor: Sirmark
 04 lut 2005, 02:22
gadz pisze: Wielokrotnie udowodniono, że ironia jest jedną z najlpeszych technik reklamowych "wbijających się" do umysłu klienta.

"najlepsze warunki" 8)

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #716  autor: radi
 04 lut 2005, 09:55
a można tą reklamę ściągnąć na kompa

Komntakt ze mną GG 6480957


sorki za błędy

 #717  autor: WitekT
 04 lut 2005, 10:46
No przecież 2 wiadomości wyżej od swojej masz link. ;)

 #719  autor: Bartosz
 04 lut 2005, 11:12
WitekT pisze:Pan prosi, Pan ma! . :)
Pan prosił , Pan dostał , Pan dziękuje bardzo :wink:

 #720  autor: WitekT
 04 lut 2005, 11:14
Niezła reklama, prawda? :)

 #724  autor: Irek
 04 lut 2005, 14:26
JA SIĘ TYLKO ZASTANAWIAM PO CO REKLAMUJĄ PRAKTYCZNIE "STARĄ"??????????

 #731  autor: Dragon
 04 lut 2005, 17:42
:D heh, reklama jest genialna, ale jej "pelnej" wersji nie widzialem nigdzie jej nie widzialem w telewizji, wlasciwie moglaby byc :twisted:

 #734  autor: WitekT
 04 lut 2005, 17:56
Leci czasem na TVN24. :)

 #737  autor: Dragon
 04 lut 2005, 18:01
aha, tam akurat zbyt czesto nie zagladam

P.S. Ta dziewczyna w reklamie mi sie akurat jakos super nie podooba, tylko ma duze "to czego clopcy nie maja" :P