• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #234781  autor: Lesiu_gda
 21 lis 2007, 18:59
No wiec moja n70 cierpi na dziwna przypadlosc, zdarza sie ze podczas rozmowy glos osoby wychodzacy z glosniczka jest bardzo zdeformowany (jakby przepuszczony przez filtr), nie jest to regula ale zdarza sie.
Drugo rzecz to dziwna przypadlosc gdy ktos do nas dzwoni ( gdzy gra dzwonek) efekt jest taki ze melodyjna muli, zwalnia i sie zacina (efekt jest analogiczny do zjawiska gdy odpalimy wymagajaca gre na slabym komputerze) gra sie tnie i zwalnia i to samo zjawisko wystepuje w momencie gdy gra dzwonek.
Trzecim zjawiskiem jest straszne spowolnienie telefonu (moze nadmienie odrazu ze nie jest on zapchany najrozniejszymi aplikacjami, w zasadzie to oprocz paru zdjec i kilku mp3ej nic innego tam nie ma).
Telefon jest w orange, na gwarancji. Juz raz powedrowal do autoryzowanego serwisu noki, oczywiscie przyjeli zgloszenie... Jakie bylo moje zdziwienie gdy juz po dwoch dniach od oddania aparatu do serwisu otrzymalem wiadomosc ze moge juz odebrac telefon.
Po sprawdzeniu sluchawki okazuje sie ze zadna z usterek nie zostala usunieta(a w karcie gwarancyjnej widnieje adnotacja "synchronizacja telefonu") , zaryzykowalbym stwierdzenie ze jest jeszcze gorzej, telefon jest jeszcze bardziej zamulony a pozostale usterki daja o sobie znac znacznie czesciej niz przed oddaniem do serwisu.
I tu pojawiaja sie moje pytania:
wiecie o co w tym wszystkim moze chodzic i co moglbym przedstawic "specjalistom" w serwisie zeby dobrze zdiagnozowali i usuneli wady?

 #234856  autor: user_delete3
 22 lis 2007, 06:03
Lesiu_gda pisze:Trzecim zjawiskiem jest straszne spowolnienie telefonu (moze nadmienie odrazu ze nie jest on zapchany najrozniejszymi aplikacjami, w zasadzie to oprocz paru zdjec i kilku mp3ej nic innego tam nie ma)
Wydaje mi się że spowolnienie telefonu jest spowodowane softem orange, czyli menu orange.Proponuje 3 wyjścia:
1.Aktualizacja oprogramowania w telefonie jak to zrobić instrukcje masz tutaj http://www.nokia.pl/A4466310
2.Wgranie niebranderowanego softa, ale tutaj musisz się liczyć z utratą gwarancji, instrukcja jak to zrobić jest tutaj http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=11761
3 Kontakt z Nokia Poland, poniżej masz dane kontaktowe
Nr telefonu (022) 654 76 86
A tu masz link do formularza http://www.nokia.pl/A4467025

 #234867  autor: castagnet
 22 lis 2007, 11:15
Pierwsze co bym zrobił to wgrałbym najnowszego niebrandowanego softa.
Gwarancja sie nie przejmuj, zawsze przed oddaniem do serwisu mozesz wgrać orange menu. Poza tym to wgranie "no branda" nie unieważnia gwarancji, ponieważ istnieje opcja zaktualizowania telefonu w autoryzowanym serwisie nokii a nie poprzez salon orange i wtedy moga wgrać Ci softa bez brandu.