• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #161830  autor: Bartosz
 13 mar 2007, 08:26
Witam,

na początku chciałbym zaznaczyć iż nie jestem pewien czy to dobry dział ale...

Jak to jest z naprawą gwarancyjną telefonów Nokia gdyż wg przepisów z tego co wiem jest na to 14 dni roboczych od dostarczenia do serwisu autoryzowanego a w moim przypadku..

Kupiłem Nokie E65 w dniu 15 lutego a już 26 oddałem do serwisu i do dnia dzisiejszego tam też przebywa telefon (wg Noki czas liczy się od dostarczenia telefonu do centrum serwisowego - ale nie ma o tym info w gwarancji a przepisy mówią wyrażnie od dnia dostarczenia do serwisu autoryzowanego) tak samo jak w karcie gwarancyjnej nie ma podanego terminu naprawy - więc moim zdaniem korzystam z przepisów ogólnych czyli 14 dni roboczych.

Może ktoś z Was mi powie jak to jest w takim przypadku ?

Ogólnie jestem zdegustowany obsługą gwarancyjną Nokii :evil:
Ostatnio zmieniony 24 mar 2007, 06:04 przez Bartosz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #161834  autor: castagnet
 13 mar 2007, 09:01
Bartosz pisze:korzystam z przepisów ogólnych czyli 14 dni roboczych.
Według nowych przepisów masz dostać telefon w ciągu 30 dni. Czas liczony od zastawienia przez Ciebie w serwisie. Jak nie będzie telefonu po 30 dniach to idź i żądaj nowej słuchawki- nie gadaj z pionkami tylko od razu wal do prezesa 8)

 #161835  autor: frgt/10
 13 mar 2007, 09:17
Ehh ja miałem serwisowaną 6280 i powiem Ci tak, telefon mogą trzymać aż do śmierci... nie ma o tym zapisku w gwarancji. Zresztą sami mi powiedzieli, że mogą trzymać go tak długo jak było to konieczne... w razie czego - wal do nokii oficjalnie. Powinno pomóc.

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477

 #161837  autor: castagnet
 13 mar 2007, 09:41
frgt/10 pisze:w razie czego - wal do nokii oficjalnie. Powinno pomóc.
Od razu rób awanture i czekaj aż wezwą prezesa, jak będziesz miał potwierdzenie z datą a 30 dni mineło to szef będzie miękki. Żądaj nowego telefonu.

 #161842  autor: frgt/10
 13 mar 2007, 10:08
castagnet pisze:Od razu rób awanture i czekaj aż wezwą prezesa, jak będziesz miał potwierdzenie z datą a 30 dni mineło to szef będzie miękki. Żądaj nowego telefonu.
Ja swój odzyskałem ;) 10 dni ponad, ale odzyskałem. Kumpel będzie miał problem bo oddaje swoją teraz w Gdańsku :D Ale jest prawnikiem więc... da radę :P

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477

 #161854  autor: castagnet
 13 mar 2007, 10:51
frgt/10 pisze:Ja swój odzyskałem 10 dni ponad,
10 dni to dobry wynik!

 #161855  autor: frgt/10
 13 mar 2007, 10:59
castagnet pisze:10 dni to dobry wynik!
No znajomemu w Gdańsku właśnie zaśpiewali 7 dni. Na wymianę softu 7 dni... a mi to zajmuje 5 minut w domu :D

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477

 #161873  autor: castagnet
 13 mar 2007, 12:16
frgt/10 pisze:Na wymianę softu 7 dni... a mi to zajmuje 5 minut w domu
eeeeeno nie przesadzaj..... conajmniej 15minut, w 5 minut zmienisz softa?? szybko!

 #161874  autor: frgt/10
 13 mar 2007, 12:19
castagnet pisze:eeeeeno nie przesadzaj..... conajmniej 15minut, w 5 minut zmienisz softa?? szybko!
Aktualizowałem swój. Trwało to około 5 minut via Phoenix.

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=292477#292477

 #161978  autor: Bartosz
 13 mar 2007, 18:41
frgt/10 pisze:
castagnet pisze:Od razu rób awanture i czekaj aż wezwą prezesa, jak będziesz miał potwierdzenie z datą a 30 dni mineło to szef będzie miękki. Żądaj nowego telefonu.
Ja swój odzyskałem ;) 10 dni ponad, ale odzyskałem. Kumpel będzie miał problem bo oddaje swoją teraz w Gdańsku :D Ale jest prawnikiem więc... da radę :P
no właśnie w Gdańsku

na miejscu stwierdzili,że muszą wysłać do głównego serwisu jeszcze tego samego dnia mieli to zrobić - ale do głównego serwisu trafił po 5 dniach

Oficjalnie zgłosiłem w Nokii - kobieta na infolini coś bredziła nie znając przepisów - więc wysłałem oficjalną skargę na punkt "autoryzowany" przez Nokie Poland jako mało wiarygodny z prośbą o wyciągnięcie konsekwencji i zadośćuczynienia - to oficjalnie mają 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji pisemnej na jakość usług świadczonych - zobaczymy

ale już dawno stwierdziłęm ,że firmie VERA z Gdańska powinni zabrać autoryzacje - kiedyś próbowali mi sprzedać 6310i jako fabrycznie nową (tylko takie telefony kupuje) a był to telefon z sieci idea (tak było oznakowanie pudełko itp)

Poprostu Nokia w Trójmieście to porażka

Dziś był u mnie w pracy przedstawieciel Nokii (jako iż z nimi współpracujemy) i podziękowałem mu za dalszą współprace - jeżeli tak wygląda współpraca

Trudno , przemęcze się z E65 do czasu aż na naszym rynku pojawi się LG PRADA :mrgreen:

[ Dodano: 2007-03-13, 18:41 ]
frgt/10 pisze:
castagnet pisze:Od razu rób awanture i czekaj aż wezwą prezesa, jak będziesz miał potwierdzenie z datą a 30 dni mineło to szef będzie miękki. Żądaj nowego telefonu.
Ja swój odzyskałem ;) 10 dni ponad, ale odzyskałem. Kumpel będzie miał problem bo oddaje swoją teraz w Gdańsku :D Ale jest prawnikiem więc... da radę :P
no właśnie w Gdańsku

na miejscu stwierdzili,że muszą wysłać do głównego serwisu jeszcze tego samego dnia mieli to zrobić - ale do głównego serwisu trafił po 5 dniach

Oficjalnie zgłosiłem w Nokii - kobieta na infolini coś bredziła nie znając przepisów - więc wysłałem oficjalną skargę na punkt "autoryzowany" przez Nokie Poland jako mało wiarygodny z prośbą o wyciągnięcie konsekwencji i zadośćuczynienia - to oficjalnie mają 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji pisemnej na jakość usług świadczonych - zobaczymy

ale już dawno stwierdziłęm ,że firmie VERA z Gdańska powinni zabrać autoryzacje - kiedyś próbowali mi sprzedać 6310i jako fabrycznie nową (tylko takie telefony kupuje) a był to telefon z sieci idea (tak było oznakowanie pudełko itp)

Poprostu Nokia w Trójmieście to porażka

Dziś był u mnie w pracy przedstawieciel Nokii (jako iż z nimi współpracujemy) i podziękowałem mu za dalszą współprace - jeżeli tak wygląda współpraca

Trudno , przemęcze się z E65 do czasu aż na naszym rynku pojawi się LG PRADA :mrgreen:

 #162043  autor: MarcinK
 13 mar 2007, 23:30
MI Sacel trzymał N80 2 dni, tak 2 dni, potem dostałem sms ze telefon jest do odbioru.
Teraz N80 znowu jest w serwisie, tym razem jednak pojechała do Wawy, narazie mineło 7 dni, zobaczymy co dalej.
Bartosz, a ty walcz, nie daj się, z nimi trzeba krótko :wink:

 #162060  autor: dechomenon
 14 mar 2007, 01:50
castagnet pisze:
Bartosz pisze:korzystam z przepisów ogólnych czyli 14 dni roboczych.
Według nowych przepisów masz dostać telefon w ciągu 30 dni. Czas liczony od zastawienia przez Ciebie w serwisie. Jak nie będzie telefonu po 30 dniach to idź i żądaj nowej słuchawki- nie gadaj z pionkami tylko od razu wal do prezesa 8)
jakich nowych przepisów? Karta gwarancyjna jest podstawą prawną...jeśli nie ma w niej napisane jaki czas telefon może przebywać w serwisie..to znaczy, że nokia może go trzymać ile chce z założeniem, że odda go w jak najkrótszym czasie(jednak nigdzie nie podaje ile to może być dni wiec jeśli nawet bedzie miesiac w serwisie nic nie możesz zrobić, mają takie prawo i tak się zabezpieczyli)

 #162063  autor: Bartosz
 14 mar 2007, 05:50
z tego co się orientuje to mimo iż nie mają podanego terminu naprawy obowiązują ich przepisy ogólne ale tego będe pewien na 100% po rozmowie z naszym prawnikiem w firmie

nie będe z nimi walczył - szkoda mojego czasu - jedynie przekonałem się ,że Nokia po sprzedaży ma Klienta głęboko gdzieś ale teraz się tylko utwierdziłem w przekonaniu ,że nie warto kupować telefonu tego producenta :evil:

 #162293  autor: MarcinK
 15 mar 2007, 00:46
teraz ja się wypowiem
dziś dostałem smsa z serwisu, że telefon jest gotowy do odbioru.
cała procedura wysłania,naprawy i odesłania telefonu trwała tydzien, wymieniono mi całą kompletna obudowę w N80 ( łącznie z korpusem). ogólnie ja jestem bardzo zadowolony z serwisu Nokii a dokłaniej z usług firmy Sacel :wink:

 #162301  autor: Bartosz
 15 mar 2007, 05:29
a mój tel przebywa w serwisie od 26 lutego - serwis nie ma pojęcie kiedy otrzyma części do E65 - kobieta na infolini Nokii z działu reklamacje poprosiła o pismo oficjalne o zaistaniałej sytuacji wraz z info o tym iż oczekuje od nich nowego telefonu - akurat na tym mi nie zależy - poprostu wydając 1800 zł oczekuje ,że telefon będzie działał a nie tylko przez 10 dni :evil:

Próbowałem sobie przypomnieć jak to było z innymi producentami telefonów które miałem - tyle tylko ,że żaden telefon innego producenta który miałem nie był w serwisie :mrgreen: gdyż nie miałem z nimi problemu

 #162333  autor: dechomenon
 15 mar 2007, 10:48
no i tutaj jest zonk, oni po postu zabezpieczyli się tym, że nie określili jak długo moga trzymać telefon...no i każdy serwis nokii zbiera rózne opinie od użytkowników którzy oddali własnie swoje słuchawki...Tankian jest zadowolony a Bartosz ma zonka i walczy z Nokią...to nie to co mc'donald wszędzie jest tak samo hehe :P

 #162446  autor: Bartosz
 16 mar 2007, 05:04
zdaje sobie spraw ,że telefon może się zepsuć ale jakoś niedopuszczalne jest dla mnie to iż naprawa gwarancyjna trwa tak długo :evil: poprostu tylko się potwierdziło ,że Nokia nie przejmuje się Klientami ale co tam w końcu są też inni producenci telefonów i właśnie zaczełem poszukiwania nowego tel. który by mnie zainteresował :mrgreen:

[ Dodano: 2007-03-24, 06:02 ]
jakby ktoś był ciekaw to telefon dalej przebywa w serwisie - dzwonili przedwczoraj ,że niby przyszły częśc i tel. przebywa na diagnostyce ale nastepnego dnia zadzwonili ,że części które przyszły też są niesprawne i nie są w stanie usunąć usterki - mam czekać (tylko jak długo) ? :evil: coś mi się zdaje ,że E65 - ma jakąś wade lub tylko jego pierwsza partia :evil:

 #168429  autor: Dideq
 31 mar 2007, 07:35
A moim zdaniem jeśli nie ma daty podanej w gwarancji Nokii to obowiązują ich daty z regulaminu ogólnego Państwa Polskiego!! Nie mogą w nieskończoność trzymać fona. To by było bezprawie. A co do producenta (Nokia) to ja ich mam dawno w życi. NIGDY nie miałem, nie mam, i nie będę miał Nokii!!! :mrgreen: A w serwisie z telefonem od 1999 (bo wtedy zakupiłem pierwszego koma) byłem TYLKO raz i to był Alcatel bo joystick nie działał. 8)

 #168442  autor: dechomenon
 31 mar 2007, 08:45
słuichaj to że producent daje gwarancje to jest jego nie przymuszona wola..więc jeśli napisali ze nie ma terminu to nie ma i koniec...