• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #173772  autor: loms
 13 kwie 2007, 20:59
Witam!
Sytuacja przedstawia się następująco, ok. 5 miesiące temu złożyłem reklamację u operatora kablowego (oczywiście mam potwierdzoną kopię), domagając się anulowania całej opłaty abonamentowej. Po licznych monitach odpowiedź dostałem 2 tygodnie temu - uznano połowę moich roszczeń. Czy mając na uwadze bardzo długi okres odpowiedzi mogę na nich wymóc uznanie całej reklamacji (anulowania całej opłaty a nie 50% za tamten miesiąc)? W tej chwili kazali mi odesłać kopię faktury korygującej...

 #173776  autor: PiotrG-dz
 13 kwie 2007, 21:06
Reklamacje powinny być rozpatrzone w 30 dni.Masz wygraną sprawę.Jeśli to nie poskutkuje zgłoś się do UKE :)

 #173991  autor: loms
 14 kwie 2007, 15:58
tepsaslave pisze:Reklamacje powinny być rozpatrzone w 30 dni.Masz wygraną sprawę.Jeśli to nie poskutkuje zgłoś się do UKE :)
konkretny paragraf mogę prosić, na co się powołać?

 #173993  autor: PiotrG-dz
 14 kwie 2007, 16:09
Bardzo proszę :arrow: paragraf 7.1 :arrow: http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf :arrow: PAMIĘTAJ! REKLAMACJĘ MOŻESZ WNIEŚĆ W KAŻDYM ODDZIALE FIRMY, KTÓRY OBSŁUGUJE JEJ KLIENTÓW. TWÓJ OPERATOR MA 30 DNI, ABY UDZIELIĆ CI ODPOWIEDZI. JEŚLI JEJ NIE UDZIELI W TYM TERMINIE – OZNACZA TO, ŻE UZNAŁ TWOJĄ REKLAMACJĘ. To ze strony UKE całośc tutaj :arrow: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text

 #173997  autor: Sirmark
 14 kwie 2007, 16:28
loms pisze:Sytuacja przedstawia się następująco, ok. 5 miesiące temu złożyłem reklamację u operatora kablowego (oczywiście mam potwierdzoną kopię), domagając się anulowania całej opłaty abonamentowej.
ale czego dotyczyla reklamacja? abonamentu za tv czy uslug telekomunikacyjnych?

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #174025  autor: loms
 14 kwie 2007, 18:30
abonamentu za tv, telefon i internet.

re

 #174079  autor: amadeo
 14 kwie 2007, 21:07
nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi

Obrazek

 #174081  autor: przemek910
 14 kwie 2007, 21:11
amadeo pisze:nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi
A jeśli nie... to jest rozpatrzona pozytywnie ?

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

re

 #174083  autor: amadeo
 14 kwie 2007, 21:13
kin pisze:
amadeo pisze:nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi
A jeśli nie... to jest rozpatrzona pozytywnie ?
każda reklamacja -niema znaczenia czy rozpatrzono pozytywnie czy negatywnie musi byc udzielona na PISMIE!!! do 30 dni, po tym czasie reklamacja jest uznawana pozytywnie !!!

Obrazek

 #174084  autor: b@sho
 14 kwie 2007, 21:19
amadeo mam takie pytania, jesli wysyla sie emaila to liczy sie czas od daty wyslania :?: i jesli na maila tego nie dosotanie sie odpowiedzi to jest uznana

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

re

 #174086  autor: amadeo
 14 kwie 2007, 21:24
b@sho pisze:amadeo mam takie pytania, jesli wysyla sie emaila to liczy sie czas od daty wyslania :?: i jesli na maila tego nie dosotanie sie odpowiedzi to jest uznana
niewiem jak teraz ,e-mail nie jest żadnym dokumentem ,wysłanie e-mail nigdy nie może być traktowane jako dokument wiarygodny.Wysyłąc e-mail nie masz 100% czy dojdzie

Wiarygodne jest natomiast złożone pismo,wysłanie np zamówienia telexem (niewiem ile ich teraz jest może ok 30)-wysłanie fax-a nie jest wiarygodne

Obrazek

 #174087  autor: b@sho
 14 kwie 2007, 21:27
amadeo czyli w postepowaniach reklamacyjnych lepiej pisac normalne pisma, i isc znimi do salonu firmowego i zaparafowac u tego kto przyjal :?: bo kiedys tak mialem ze na maila nie dostalem odpowiedzi... myslalem ze mail jest traktowany tak jak normalne pismo

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

re

 #174088  autor: amadeo
 14 kwie 2007, 21:31
b@sho pisze:amadeo czyli w postepowaniach reklamacyjnych lepiej pisac normalne pisma, i isc znimi do salonu firmowego i zaparafowac u tego kto przyjal :?: bo kiedys tak mialem ze na maila nie dostalem odpowiedzi... myslalem ze mail jest traktowany tak jak normalne pismo
składaj zawsze PISMO!!! w 2 egzemplarzach !! i Zarządaj potwierdzenia na kopii PISMA!!! a to juz jest prawny dokument-z potwierdzeniem i tego niktt nie obali -jest tam podana data wpływu i od tego czasu biegnie czas składanej reklamacji-skargii

Obrazek

 #174095  autor: Sirmark
 14 kwie 2007, 21:49
amadeo pisze:nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi

jak to nie jest wazne? jesli mowimy o rozporzadzeniu ministra to okresla ono
zasady reklamacji usługi telekomunikacyjnej.
czy uslugi tv sa usluga telekomunikacyjna.?

zasady reklamacji dotyczace uslug nietelekomunikacyjnych okreslac bedzie regulamin firmy swiadczacej.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

re

 #174109  autor: amadeo
 14 kwie 2007, 22:42
zapytaj Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

z tego co pisze Uzytkownik -autor -posiada Usługe kablową TV,Fon -net szkoda ze niema sprecyzowanej sprawy jakiej reklamacji dotyczyła ..... a sadze ze usługii telekomunikacyjnej -tak sadzę

Obrazek

 #174210  autor: Sirmark
 15 kwie 2007, 13:11
amadeo pisze:z tego co pisze Uzytkownik -autor -posiada Usługe kablową TV,Fon -net szkoda ze niema sprecyzowanej sprawy jakiej reklamacji dotyczyła ..... a sadze ze usługii telekomunikacyjnej -tak sadzę
ale tu nie chodzilo o uzytkownika tylko o fakt ze kategorycznie napisales ze:
amadeo pisze:nie wazne za co -reklamacja-musi byc rozpatrzona do 30 dni-udzielenie pisemnej odpowiedzi
co ja zakwestionowalem.

a co do kolegi loms, to oczywiscie w takim pakiecie ma uslugi telekomunikacyjne i te 30 dni beda wazne

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew