Witam!
Sytuacja przedstawia się następująco, ok. 5 miesiące temu złożyłem reklamację u operatora kablowego (oczywiście mam potwierdzoną kopię), domagając się anulowania całej opłaty abonamentowej. Po licznych monitach odpowiedź dostałem 2 tygodnie temu - uznano połowę moich roszczeń. Czy mając na uwadze bardzo długi okres odpowiedzi mogę na nich wymóc uznanie całej reklamacji (anulowania całej opłaty a nie 50% za tamten miesiąc)? W tej chwili kazali mi odesłać kopię faktury korygującej...
Sytuacja przedstawia się następująco, ok. 5 miesiące temu złożyłem reklamację u operatora kablowego (oczywiście mam potwierdzoną kopię), domagając się anulowania całej opłaty abonamentowej. Po licznych monitach odpowiedź dostałem 2 tygodnie temu - uznano połowę moich roszczeń. Czy mając na uwadze bardzo długi okres odpowiedzi mogę na nich wymóc uznanie całej reklamacji (anulowania całej opłaty a nie 50% za tamten miesiąc)? W tej chwili kazali mi odesłać kopię faktury korygującej...