DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #14134  autor: piotrz
 27 sie 2005, 11:02
:shock: co to się w tej polsce wyprawia.... straszne :x

 #14271  autor: Piotr
 27 sie 2005, 20:56
A ja miałem takie dobre zdanie o tej firmie - chyba dlatego, że nie korzystam i chyba nie będe korzystał z ich usług po tym co wyczytałem w linku zamieszczonym przez Jesito.

 #14364  autor: Irek
 28 sie 2005, 20:55
Nigdy nie byłem do nich pozytywnie nastawiony, przyda im się mała weryfikacja pracowników. Bo to co oni robią przeradza sie w masówe!

"And one more thing..."

 #14482  autor: Piotr
 29 sie 2005, 15:23
Szefie czego wymagasz... w naszym zwariowanym kraju jest tak, że jeżeli ktoś inteligentny poczuje biznes jaki można kręcic na naiwności ludzi to to robi i czerpie z tego na prawdę dość ciekawe zyski... Jak pokazuje życie TELE2 też jakimś cudem do tego doszło i nieuczciwymi praktykami sprowadza sobie kaskę do portfela :-D

 #14492  autor: WitekT
 29 sie 2005, 15:51
Najbardziej podobają mi się wypowiedzi Wieczorka. Ten to potrafi uprawiać czarny PR, dlatego został ochrzczony w branży "łżecznikiem". ;)

 #14493  autor: Irek
 29 sie 2005, 15:53
... i pewnie masz coś wspólnego z psami :-D

"And one more thing..."

 #14651  autor: Th0mas
 29 sie 2005, 21:07
To może się z góry zabezpieczyć. Jak ewentualnie zerwać umowę z Tele2? Szczerze mówiąc jej nie czytaliśmy i nie wiemy co podpisywaliśmy. Jakie trzeba wymagania spełnić do zerwania jej?

 #14653  autor: WitekT
 29 sie 2005, 21:13
Wypowiadasz umowę i tyle - wysyłasz poleconym na ich adresy wypowiedzenie. Kosztów żadnych nie ponosisz.

 #14752  autor: Dragon
 30 sie 2005, 10:09
powinni sobie poradzic z ym problemem, sam mam Tele2 i nie narzekam, zalezy jak sie trafi

 #14762  autor: Th0mas
 30 sie 2005, 10:24
WitekT pisze:Wypowiadasz umowę i tyle - wysyłasz poleconym na ich adresy wypowiedzenie. Kosztów żadnych nie ponosisz.
Czyli rozumiem, że umowa z Tele2 podpisywana jest na czas nieokreślony i można w każdej chwili zerwać ją?

 #14765  autor: WitekT
 30 sie 2005, 10:32
Dokładnie. :)

 #14767  autor: Dragon
 30 sie 2005, 10:35
ja moze troche zejde z tematu, ale TEPSa to sie zawzse budzi z reka w nocniku, korzystalem z ich uslug dobre 10 lat, nikt z obslugi ani razu nie zadzwonil do nas, dopeiro jak przeszlismy do TELE2 i spaldy rachunki dla TEPSy to zaczely sie telefony, konsulatant ostatio przyszedl itp :/

 #14811  autor: Sokół
 30 sie 2005, 15:37
WitekT pisze:Wypowiadasz umowę i tyle - wysyłasz poleconym na ich adresy wypowiedzenie. Kosztów żadnych nie ponosisz.
Ja wysłałem wypowiedzenie umowy z Tele2 listem zwykłym i też doszło. 8) W 4 dni później dostałem od nich priorytetem list w którym był formularz wycofania rezygacji i list z "prośbą o ponowne rozpatrzenie swojej decyzji". Gdybym im to odesłał i dalej korzystał z ich usług daliby mi "za lojalność" 180 minut rozmów międzymiastowych gratis! Ale nie ma bata :-)
Koniec z Tele2 :-D

 #14844  autor: Skarpyta
 30 sie 2005, 20:52
ja wiedziałem od początku że to szajs ale jak sie po miesiącu dowiedziałem że naciągli moja babke na tele 2 to myślałem że jeb***e na r**j :evil: :evil: teraz babcia płaci chyba 2 rachunki z tpsa i tele 2 :evil: :evil: :evil:

Obrazek
Obrazek

 #14893  autor: Piotr
 31 sie 2005, 09:01
I tak oto wygląda ta "wielka", witrualna "konkurencja" dla TPSA...

Aż się płakać chce...