frgt/10 pisze:Już Ci tłumaczę dlaczego. TP S.A. żeby naliczyć limit musi Cię rozłączyć. Dlatego gdy masz zainstalowane to wredne oprogramowanie jest ono zaprogramowane tak, aby chociaż na sekundę przerwać połączenie i automatycznie je wznowić. Jeśli było by to co 24h to mogłoby to zająć dłuższą chwilę, a tak trwa to krótko. Mam nadzieję, że teraz wiesz dlaczego je masz. Jeśli chciałbyś się dowiedzieć u źródła czyli u tepsy to by się tego wyparli (znajomy pracował w neo

).
tylko, ze ja mam router, a tego badziewia TPSA nigdy nie instalowalem, nawet proces rejestracji da sie obejsc przez normalny dial-up, czyli to rozlaczanie jest po stronie serwera, troche mnie to martwi, bo jak juz 2x celowo rozlaczaja na dobe to moze byc i czesciej, a ja do kontaktu z klientami uzywam VOIP'a (nie Tepsianego)