• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #96353  autor: Skarpyta
 18 sie 2006, 21:08
Witam mam problem dotyczacy BT wiem że było juz tych tematów bardzo duzo ale zapytam jeszcze raz bo jestem w tym zielony nie wiem co i jak :cry: :x

kolega porzyczył mi dzis Bluetotha,podpiołem pod COM1 i wszystko działa pisało że znalazło nowy sprzę,sterowniki zaistalowały sie same,potem poszperalem troche na forum chciałem sie cos dowiedziec na temat przysyłu danych przeczytałem że najlepszym programem jest "MyPhoneExplorer" i sciagłem zaistalowałem i git.Załączyłem program i BT w komórze,klikam na "pliki" i chwile sie ładuje "testowanie COM1" a po chwili wyskakuje informacja

"• Wyjmij baterię z telefonu na 2 minuty
• Zrestartuj komputer
• Jeśli używasz Bluetooth: Upewnij się, że bluetooth jest włączony w telefonie, i że usługa "Port szeregowy" jest aktywowana w oprogramowaniu Bluetooth"

wyciągłem baterie na 5 min,kompa zresetowałem,ale nie rozumiem co mam zrobic z ta 3 opcją może mam cos skonfigurować albo ustawić

pomóżcie :?: :cry:

i jeszcze jedna sprawa,nie chciałem robić się górnikiem :evil: wiec pisze to tu

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=4609

mozna do niego wgrac mape polski ?? jak to działa coś w stylu GPS ?? to jest?? a i jak by ktos miał to darmowe to prosił bym o link a jak niema to trudno

Obrazek
Obrazek

#96375  autor: szczeka
 18 sie 2006, 21:30
Mozna wgrac mape Polski. Mialem taki bajer w k500i ;) Nie dziala to, jak GPS tylko po prostu mapa Polski... pokazuje, gdzie dana miejscowosc sie znajduje, w mojej wersji znajdowala tez najkrotsza droge miedzy jedna miejscowoscia, a druga i takie tam rozne bajery ;)

#96798  autor: adrian.c93
 20 sie 2006, 11:18