• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #84547  autor: plusteczek
 06 lip 2006, 20:43
Chciałem polecić jeden Bardzo Ciekawy artykuł o sieci PlusGsm "SIEĆ PLUS. NOWOCZESNA I PRĘŻNA FIRMA. ALE CZY NA PEWNO?"

Arytykuł znajduje się pod podanym linkiem: http://www.ufo2001.g6.pl/index4.html

Zapraszam do lektury:):):)

 #84623  autor: D@rio
 07 lip 2006, 12:59
Przeczytalem.

Hmmm...i powiem tak. Autor ma sporo racji w tym artykule. W ogole ciekawy artykul/felieton. Tak sie sklada ze bylem zarowno w Szczecinie, w ogole jezdzilem po Zachodniopomorskim swego czasu, bylem takze w Karkonoszach, na Sniezce i jest to prawda. Z E-BOK'iem to tez prawda.

Jedyne co jest chyba nieaktualne obecnie z trescia artykulu to, to iz obecnie na e-mail'e nie odpowiada juz nam skrzynka [email protected] tylko osoba z imienia i nazwiska. Choc to sie zmienilo.

Ogolnie niestety sie musze zgodzic z autorem artykulu. Plus ma wiele wad. Oni nie patrza na firme i na klientow zyciowo tylko proceduralnie. Oni na wszystko maja swoje chore procedury co oni na krok nie chca, nie moga albo boja sie wykroczyc czy je obejsc...tylko po to aby im albo klientom bylo lepiej. A na marginesie, szkoda ze autor felietonu nie napisal nic o podejsciu do klientow w tej sieci, o lojalnosci w Plusie i utrzymaniowce ;) ...bo cos takiego jak indywidualne podejscie do klienta to niestety w tej sieci niestnieje.

Autor byl klientem tej sieci od ponad 8 lat...a ja jestem ponad 9 lat. I niestety, tez spadam (3 aktywacje) bo juz mam ich dosc. Przechodze do Orange Premium. Plus musi sie jeszcze wiele nauczyc i wyciagnac wiele wnioskow...bo wiele jest do zmiany i do zrobienia w tej sieci, oj wiele. Oby jak najszybciej weszedl Vodafone bo troche "swierzej krwi" by sie przydalo...

Obrazek

 #84629  autor: martins
 07 lip 2006, 14:17
Ciekawy artykuł, niestety wiele w nim prawdy. U mnie juz w domu 3 osoby zrezygnowały z usług tej sieci. Łącznie ze mną. Niełatwo mi było sie rozstać po 9 latach, ale niestety źle zaczęło sie dziać. Kiedyś najlepsza firma, wprowadza wprawdzie większość nowości jako pierwsza, ale co z tego???? Naprawde ten artykuł powinni przeczytać ludzie z Polkomtela i sie poważnie zastanowić.
Jeszcze jedno w artykule sie zgadza. Po przejściu z Plusa do Ery mogę tylko potwierdzić, że zasięg ERA ma pożal sie Boże. Ostatnio zniknąl mi zasięg w centrum Gliwic na dworcu PKP podczas rozmowy. Nieźle mnie to zaskoczyło i aż się zacząłem śmiać sam do siebie. A wyświetlacz pokazał TYLKO ALARMOWE :) hehe, ale mimo wszystko wole to i większą stabilność usług, mimo że wielu takich jak w Plusie brak. No ale cóż, coś za coś. :smt004

 #84868  autor: Rokko
 08 lip 2006, 23:32
Zgadzam, się z wieloma uwagami autora. Nie jestem specjalistą w tej materii, ale wydaje mi się, że o każdym z naszych operatoró można napisać podobny felieton. Problemem naszego rynku jest to że jest ich trzech. Chyba wszyscy domyślamy, że pomiędzy nimi są popodpisywane tajne umowy, które z wolnym rynkiem mają sie... no wiem jak sie mają. Moim skromnym zdaniem, jeżeli nie pojawi sie więcej konkurencji to nasz świeta trójka nie bedzie wiele zmieniać. wszyscy widzimy jakie promocje nam dają. W kwestii utrzymania klienta nie wspominając. Naszym problemem związanym niestety z naszą zasobnością jest kwstia, że nie stać nas na zakup telefonu po za prmocją (mnie zresztą też) więc operatorom wydaje sie, że jak rzucą jakiś telefon za 1 zł to będzie ok. Mają w nosie, zaproponowanie czegoś ponad, ciekawa oferta, rabaty, dodatkowe pakiety. Mam nadzieje, że nastaną czasy, że to my będziemy najważniejsi i warto będzie o nas dbać i zachęcać do korzystania z ich usług. To moje skromne zdanie. pozdr.

 #84873  autor: kamil1221
 09 lip 2006, 00:32
Najzabawniejsze jest to ze mam mojego znajomego straciła ni z gruchy ni z pietruchy30 zł
A stało się to tak - doładowała konto - wszystko pięknie ładnie załadowała i było.
Przez przypadek zmieniła na inna taryfę z team 7 na easy.
Przyszedł sms typu wyłącz i włącz telefon - tak zrobiła.
Patrzy a tu 0zł na koncie.

Konsultant powiedział jej ze przy każdej zmianie taryfy przepadają środki na koncie, nawet jak by miała 200zł!!

Ona na to - to ja taką sieć pie***** - przechodzę do innej sieci.

Dziwne procedury w tym plusie są !!

 #84876  autor: Jedi
 09 lip 2006, 01:46
kamil1221 pisze:Najzabawniejsze jest to ze mam mojego znajomego straciła ni z gruchy ni z pietruchy30 zł
A stało się to tak - doładowała konto - wszystko pięknie ładnie załadowała i było.
Przez przypadek zmieniła na inna taryfę z team 7 na easy.
Przyszedł sms typu wyłącz i włącz telefon - tak zrobiła.
Patrzy a tu 0zł na koncie.

Konsultant powiedział jej ze przy każdej zmianie taryfy przepadają środki na koncie, nawet jak by miała 200zł!!

Ona na to - to ja taką sieć pie***** - przechodzę do innej sieci.

Dziwne procedury w tym plusie są !!
W orange jest tak samo. Żadna sieć nie będzie łamała regulaminu korzystania z usług.
Autor tego tekstu najpierw gani plusa za to, że ma najgorszy zasięg, błędnie rozlokowany, a na końcu pisze, że ma jednak najlepszy. Czyli coś się nie zgadza.

 #84949  autor: Szalony
 09 lip 2006, 15:38
Na kazda siec taki anty artykul mozna napisac :| Niestety u nas standardem jest byle-jakosc :| Ja przenosze 3 aktywacje Ery do Plusa wlasnie za zasieg - szczegolnie w budynkach- w Aleksandrowie Lodzkim (25tys miasto-2km od lodzi) w czesci poludniowej zasieg Ery jest tragiczny :!: Po emilach-rozmowach - dostalem dobra rade bym zmienil siec bo Era tak juz ma :| W samym Aleksandrowie Plus i Orange maja po 2bts a Era 1 i dlatego w czesci miasta w budynkach nie ma zasiegu :!: Na moje monity w koncu mi napisali bym antane zewnetrzna sobie kupil :-D :-D :-D To jak tak to zmieniam siec bo Plus i Orange moga miec ladny zasieg w Aleksandrowie a Era juz nie :x (ps tak jest u mnie u was moze byc odwrotnie) i radze kazdemu kto ma zly zasieg brac taka siec co ma dobry zasieg tam gdzie przebywamy :-D

Era Aleksandrow Lodzki - czesc miasta zasieg zenujacy w budynkach byl przez 10lat - http://szalony2007.republika.pl/era.png . Teraz jest tak - http://img163.imageshack.us/img163/5237 ... ot0100.png Wkoncu :) Widac roznice :)

 #85059  autor: D@rio
 10 lip 2006, 15:54
kamil1221 pisze:Najzabawniejsze jest to ze mam mojego znajomego straciła ni z gruchy ni z pietruchy30 zł
A stało się to tak - doładowała konto - wszystko pięknie ładnie załadowała i było.
Przez przypadek zmieniła na inna taryfę z team 7 na easy.
Przyszedł sms typu wyłącz i włącz telefon - tak zrobiła.
Patrzy a tu 0zł na koncie.

Konsultant powiedział jej ze przy każdej zmianie taryfy przepadają środki na koncie, nawet jak by miała 200zł!!

Ona na to - to ja taką sieć pie***** - przechodzę do innej sieci.

Dziwne procedury w tym plusie są !!
Kamil, przy zmianie taryfy w obrębie usługi Simplus środki finansowe na koncie NIE PRZEPADAJĄ. I jestem tego pewny na 100%. W Orange jest tak samo. Tak że konsultant wcisnął kit że aż przykro...

Obrazek

 #85090  autor: martins
 10 lip 2006, 20:04
Potwierdzam. Srodki z konta przepadają ale tylko podczas zmiany mix plus na simplus. Wszystkie inne zmiany taryfy nie powoduja resetowania sie konta.

 #85114  autor: D@rio
 10 lip 2006, 23:18
martins pisze:Potwierdzam. Srodki z konta przepadają ale tylko podczas zmiany mix plus na simplus. Wszystkie inne zmiany taryfy nie powoduja resetowania sie konta.
To prawda. Wtedy tak. Podobnie jak będziemy migrować do abonamentu.

Natomiast w kwestii sprawy, z nieoficjalnych źródeł dowiedziałem się iż o tej stronie dowiedziała się p. E. Sadowska-Ptaszynska, rzecznik Polkomtel'a. Zobaczymy czy coś to zda rezultat i wreszcie Polkomtel zrobi z tym bajzlem porządek...

Obrazek

 #85135  autor: Rokko
 11 lip 2006, 07:59
Kiedyś D@rio napisaliściem ze operatorzy pilnie studiuja takie strony jak ta.jeżeli tak to po temacie dotyczącym przedłużenia umowy w Plusie, w tej kwestii powinno być już jak w raju, a czy jest?nie liczyłbym na zawiele:)

 #85153  autor: D@rio
 11 lip 2006, 11:30
Rokko pisze:Kiedyś D@rio napisaliściem ze operatorzy pilnie studiuja takie strony jak ta.jeżeli tak to po temacie dotyczącym przedłużenia umowy w Plusie, w tej kwestii powinno być już jak w raju, a czy jest?nie liczyłbym na zawiele:)
Owszem, napisaliśmy. Ale studiować a zmieniać to dwie rózne rzeczy. Ja napisałem też że operatorzy (czyt. Plus) ma stałych i dobrych klientów w "otworze" i jakoś nie liczę na zmiany. Dlatego się żegnam z firmą bo ja im do "otworu" wchodzić nie będę...

Obrazek

 #85201  autor: Rokko
 11 lip 2006, 16:39
No widzisz, do puki sie nie zmienią te sztywne procedury, to będą tracić kleintów, którzy tak jak ty dawali im pare złotych zarobić. oni nas klientów traktują jako jeden z milionów. Kiedyś rozmawiałem z przedstawicielem handlowym dużej firmy z inne branży.oni dawali pewną usługę za dużą mniejsze pieniądze niz konkurencja. spytalem, go czy przy takiej cenie są w stanie to usluge dobrze swiadczyc. On mi powiedzial, ze oczywiscie ze nie.ale woli zlapac 10 klientow, stracic pozniej z tego 7, bo i tak wyjdzie na swoje. Operatorzy też tak do nas podchodzą.nie dbają, są wielcy, rotacja jest duża, więc ucieczka paru osób ich nie przeraża. przecież będą nowi, którzy się złapią na lipną promocje i wypełnią miejsce, a może znajdzie sie jeszcze ktoś nowy i bedzie sie krecic. No coż dopieszczania starych nie ma.szkoda.jak tak dalej bedzie w grudniu bede sie przenosil do innego operatora po 5 latach w plusie.

 #85203  autor: D@rio
 11 lip 2006, 16:49
Rokko pisze:No widzisz, do puki sie nie zmienią te sztywne procedury, to będą tracić kleintów, którzy tak jak ty dawali im pare złotych zarobić. oni nas klientów traktują jako jeden z milionów. Kiedyś rozmawiałem z przedstawicielem handlowym dużej firmy z inne branży.oni dawali pewną usługę za dużą mniejsze pieniądze niz konkurencja. spytalem, go czy przy takiej cenie są w stanie to usluge dobrze swiadczyc. On mi powiedzial, ze oczywiscie ze nie.ale woli zlapac 10 klientow, stracic pozniej z tego 7, bo i tak wyjdzie na swoje. Operatorzy też tak do nas podchodzą.nie dbają, są wielcy, rotacja jest duża, więc ucieczka paru osób ich nie przeraża. przecież będą nowi, którzy się złapią na lipną promocje i wypełnią miejsce, a może znajdzie sie jeszcze ktoś nowy i bedzie sie krecic. No coż dopieszczania starych nie ma.szkoda.jak tak dalej bedzie w grudniu bede sie przenosil do innego operatora po 5 latach w plusie.
Wiesz, ale to tylko Plus tak podchodzi w tej branży. Przy moich rachunkach miesięcznie w Orange (na Firme) to pewnie N70 bym dostał za 99zł. i do tego jeszcze jakąś zniżke na abonament na 6 miesięcy (pewnie ok. 30%). A Plus? Woła ode mnie za ten telefon 486 PLN i nic pozatym. A ja nie płacę im parę złotych tylko parę setek złotych, a to róznica :? dlatego czuję się urażony i co zrobić. Ale Twoje rozumowanie jest bardzo dobre i dokładnie takie same ma Plus, po co utrzymywać takiego klienta? Na jego miejsce przyjdą nowi, tacy sami albo gorsi. Dlatego bo jest coraz większa rotacja na rynku...szkoda że tak jest. Nie ma co się oszukiwać, powiem Wam coś. Plus ma w d**** tych wszystkich pre-paid'owcow, indywidualnych tak naprawdę. Wystarczy przeanalizować zachowanie Plusa w przypadku awarii platformy pre-paid Plusa i ich rekompensate...ja tę rekompensatę odebrałem jak szyderczy uśmiech i po częsci pokazanie użytkownikom "f##k you". No ale cóż, co człowiek to pewnie inna opinia. Tutaj rewolucji nie bedzie w Plusie. Dla niego liczy się rynek SME i duży biznes, wielkie korporacje. Setki aktywacji, rachunki liczone w tysiącach złotych....nie ma co się oszukiwać, firma ma takie nastawienie. Dlatego ja z taką firmą nie chcę współpracować...parę plusów by się znalazło, ale wad też jest nie mało...
Dodam że nawet Kierownik Salonu Firmowego o/Lublin mnie olał. Nie chciało mu się kiwnąć palcem w mojej sprawie i napisać mi, czy skontaktować się ze mną że nie jestesmy nie jest w stanie pomóć. Kompletna olewka...
Życzę im powodzenia. Ja wiem jedno. Plus jak zawsze się obudzi z ręką w nocniku. Oni tak już nie pierwszy raz mają...ale jeszcze jakoś nie potrafili wyciągnać wniosków z swoich błędów, a szkoda. Może poprostu kasa im rozum przyćmiła...

Obrazek

 #85220  autor: Irek
 11 lip 2006, 19:38
Mała uwaga trochę nie na temat: stronka dośc ciekawa, tak samo jak art, tylko dlaczego jej autor nie zagłębił się bardziej w treść na stronie głównej to znaczy dokładnie chodzi mi o Heyah. Mówi tam, że nie ma zestawów i Heyah powinna oferować nawet tylko z jakimiś najtańszymi telefonami. A ja się pytam po co? Skoro "wyspy Hehay" oferują chociaż by Sagema myX2-2m za chyba 110 złotych.do tego możnja dokupić kartę i dzwonić. I już mamy tani zestaw. DFodam do tego, że w TT taki sam zestaw tylko z kartą TT jest za ponad 200 złotych. Opłaca się chyba tak?

 #85222  autor: D@rio
 11 lip 2006, 20:02
No kiedyś Heyah sprzedawała zestaw z telefonem, a mianowicie Nokie 2300 jak się nie mylę...

Obrazek