Która z sieci ma najciekawsze internetowe biuro obsługi? To temat rzadko poruszanya ciekawy, przecież takie serwisy mają coraz większe znaczenie. A tego akurat nie sposób porównać we własnym zakresie. jakie macie doświadczenia?
Osobiście mam telefon w Plusie i mam doświadczenia tylko z EBOKIEM. Jest różnie, czasami lepeiej czasami gorzej. Rozwija się ale takimi zrywami i ciagle wielu przydatnych rzeczy nie ma. Od znajomego słyszałem, ze w Erze zrobiono jakieś ankiety dla klientów, a potemna ich podstawie wprowadzono jakieś większe zmiany w IBOA. Faktycznie wprowadzono jakieś fajne zmiany?
Jestem tez ciekawe jak to wygląda w Orange. Czy wielka międzynarodowa koroporacja wprowadziła jakies niesamowite bajery by olśnić polaczków, czy poziom ich internetowej obsługi jest tak samo doskonały jak tej nie internetowej?:)
Pozdro
Osobiście mam telefon w Plusie i mam doświadczenia tylko z EBOKIEM. Jest różnie, czasami lepeiej czasami gorzej. Rozwija się ale takimi zrywami i ciagle wielu przydatnych rzeczy nie ma. Od znajomego słyszałem, ze w Erze zrobiono jakieś ankiety dla klientów, a potemna ich podstawie wprowadzono jakieś większe zmiany w IBOA. Faktycznie wprowadzono jakieś fajne zmiany?
Jestem tez ciekawe jak to wygląda w Orange. Czy wielka międzynarodowa koroporacja wprowadziła jakies niesamowite bajery by olśnić polaczków, czy poziom ich internetowej obsługi jest tak samo doskonały jak tej nie internetowej?:)
Pozdro