Od momentu gdy Plus wprowadził darmowy serwis internetowy dla użytkowników swojej sieci często z niego korzystałem. Wielkie było moje zdziwienie, gdy pierwszy raz uruchomiłem przeglądarke w nowy telefonie i... nie mogłem wejść w linki na stronie, bo wyskakiwał mi komunikat, że serwis dostępny jest tylko dla użytkowników sieci PLUS (?) (jestem abonentem tej sieci). Zadzwoniłem więc do BOK'u i przedstawiłem swój problem. Miła Pani poprosiła, żebym chwilke poczekał, bo musi sprawdzić bazę telefonów i zaraz wyśle mi ustawienie. Okazało się, że nie mają mojego modelu w bazie, ale jakieś tam ustawienia mi wysyła.... W każdym razie nic to nie dało. Więc chce się was poradzić, jest może jakieś wyjście z tej sytuacji? Czy muszę się pożegnać z darmowym serwisem PLUS'a w telefonie?
N5110i/N5510/N6210/SEK500i/N7600/N3300/SEK750i/N6288/N5700/LGKP500/NE71/N5800/Iphone 3G/SamsungWave/NE72/BB8520/HTCDesireHD/BB9810/MotorolaRAZRXT910/SonyXperiaP/HTCOneS/SamsungGalaxySIII/NokiaLumia820/SonyXperiaZ1