witam Forumowiczow
masz Simplusa ?
Uzywasz starego sposobu informacji nt.. stanu konta? (stan konta widoczny na wyswietlaczu)
jesli tak to poczytaj....
Czasem (Wy tez tak macie) w czasie aktualizacji stanu konta znikaja wszystkie pieniadze....(((
zostaje 0.01 zl (1 grosz).
Rozmowy wychodzace sa zablokowane.
Aby je odblowkowac nalezy zadzwobnic do BOK. Pol biedy jak masz znajomego ktory ma abonament PLUSa. Wtedy tam wysla ci sms aktualizujacy konto.koszt telefonu do BOK masz za free....
W innym wypadku masz nastepujace mozliwosci:
1. Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem - 0,78 zł (0,95 zł z VAT)
2. Połączenie z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus - 601102601 (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
3. Połączenie z dowolnego telefonu stacjonarnego - (0-prefix-601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
W 2 i 3 przypadku placisz jak za zboze!!!!
A gdyby takie cos przytrafilo Ci sie za granicą??
1. Połączenie z telefonu komórkowego - numer (+48 601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą roamingową operatora)
2. Połączenie z telefonu stacjonarnego - (0048 601102601) (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).
Nie wyplacisz sie:((((((
I tu mam pytanie jak w temacie....
Czy PLUS to zdzierca czy padlinożerca?
Kaze sobie slono placic za swoja nieudolnosc w aktualizowaniu kont bo zamnim polaczycie sie z konsultantem musicie wysluchac glupach informacji na temt at aktualnych promocji wybrac jezyk itp. .metody przedluzajace czas polaczenia....
Uwazam ze szanujaca sie firma nie powinna korzystac finansowo z tego typu polaczen.
Powinna uryuchomic BEZPLATNA infolinie tylko w celu aktualizacji skasowanych kont. Pozdrawiam
Andrzej
co o tym sadzicie?
PS Tylko prosze by nie pisali przedstawiciele PLUSa ze istnieje drugi alternatywny sposob rozliczania kart uzytkownikow przedplaconych. Wiem o nim. I mimo wszystko uwazam ze skoro funcjonuje jeszcze ten stary system to powinien on dzialaclac jak nalezy - bez narazania klientow na dodatkowe koszty.
masz Simplusa ?
Uzywasz starego sposobu informacji nt.. stanu konta? (stan konta widoczny na wyswietlaczu)
jesli tak to poczytaj....
Czasem (Wy tez tak macie) w czasie aktualizacji stanu konta znikaja wszystkie pieniadze....(((
zostaje 0.01 zl (1 grosz).
Rozmowy wychodzace sa zablokowane.
Aby je odblowkowac nalezy zadzwobnic do BOK. Pol biedy jak masz znajomego ktory ma abonament PLUSa. Wtedy tam wysla ci sms aktualizujacy konto.koszt telefonu do BOK masz za free....
W innym wypadku masz nastepujace mozliwosci:
1. Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem - 0,78 zł (0,95 zł z VAT)
2. Połączenie z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus - 601102601 (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
3. Połączenie z dowolnego telefonu stacjonarnego - (0-prefix-601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
W 2 i 3 przypadku placisz jak za zboze!!!!
A gdyby takie cos przytrafilo Ci sie za granicą??
1. Połączenie z telefonu komórkowego - numer (+48 601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą roamingową operatora)
2. Połączenie z telefonu stacjonarnego - (0048 601102601) (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).
Nie wyplacisz sie:((((((
I tu mam pytanie jak w temacie....
Czy PLUS to zdzierca czy padlinożerca?
Kaze sobie slono placic za swoja nieudolnosc w aktualizowaniu kont bo zamnim polaczycie sie z konsultantem musicie wysluchac glupach informacji na temt at aktualnych promocji wybrac jezyk itp. .metody przedluzajace czas polaczenia....
Uwazam ze szanujaca sie firma nie powinna korzystac finansowo z tego typu polaczen.
Powinna uryuchomic BEZPLATNA infolinie tylko w celu aktualizacji skasowanych kont. Pozdrawiam
Andrzej
co o tym sadzicie?
PS Tylko prosze by nie pisali przedstawiciele PLUSa ze istnieje drugi alternatywny sposob rozliczania kart uzytkownikow przedplaconych. Wiem o nim. I mimo wszystko uwazam ze skoro funcjonuje jeszcze ten stary system to powinien on dzialaclac jak nalezy - bez narazania klientow na dodatkowe koszty.