• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #164498  autor: MADMAX
 21 mar 2007, 19:15
Witam

Dziś postanowiłem zasięgnąć informacji w jednym z autoryzowanych poznańskich punktów "obsługosprzedaży" ERY (przy ul. św. Marcin) na temat tej oferty:
http://www.sklep.era.pl/AK_KOMFORT.dhtm ... st=details

Jest trochę po 15:00, deszcz wali z nieba kolejka na kilka osób - nic, myślę sobie - chcę wiedzieć więcej, należy grzecznie odestać swoje do tej skarbnicy wiedzy.
Mijają kolejne minuty... w końcu jest - pierwszy kontakt face to face chyba od 2 lat z wygarniturowanym agentem ERY (a to dlatego, że od urodzenia w Orange siedzę ;) ) więc przeżycie tym bardziej nieziemskie :o
Na początku standardowe uprzejmości :smt008
Pózniej przechodzę do rzeczy czyli zapytuję o roczną umowę w ERZE bez telefonu. Szykując serię pytań w temacie nie spodziewałem się iż mój pierwotny żar zostanie... brutalnie ugaszony.
- Na rok? Nie ma czegoś takiego - mówi mi pacjent.
- Ale... jak to nie? - pytam.
- No nie ma, jest na 24 m-ce, na czas określony...
- Przecież sprawdzałem ofertę na stronie operatora :| - mówię.
- Czegoś takiego nie ma. Nie ma takiej opcji (dalej blablabla z dodatkami "nie ma, nie ma nie ma")
Tutaj z lekko zwątpiłem :shock:
Pokazuję więc wydruk ze strony, którą podałem wyżej. Koleś na to:
- Ale to nie jest oferta na 12 m-cy. To jest plan na 24 m-ce z tym że przez pierwsze 12 m-cy abo wynosi 50zł.
- W takim razie ERA nie ma w swej ofercie niczego na rok bez telefonu? - dopytuję z niedowierzaniem
- NIE. (pada odpowiedz)
- I nie ma żadnej opcji e ERZE z abo na rok ?? (wiecie, jak człowiek ogłupiony to w kółko powtarza to samo pytanie tylko w inny sposób tzn inna skłądnia, inna forma... :wink: )
- Nie ma (koleś powinien mieć tabliczkę z takim napisem i mi ją pokazywać :lol: )

Okej, pomyślałem że czegoś nie doczytałem. Podziękowałem i opuściłem lokal lekko zdezorientowany :|

Postanowiłem jednak zweryfikować to czego się dowiedziałem w autoryzowanym salonie ERY (a raczej czego się NIE DOWIEDZIAŁEM jak się za chwilę miało okazać) i powędrowałem do omijanego przeze mnie zwykle szerokim łukiem... GERMANOSA.
Kilka minut później byłem na miejscu (Poznań, ul Gwarna).
Standardowe :smt008 z panią ubraną w firmowy fartuszek i do rzeczy.
- Słyszałem, że można się umówić na roczny związek z ERĄ... - mniejwięcej zagajam.
- Tak, oczywiście ale tylko przez internet. Jest tam taki "sklep internetowy" i tam można zamówić taki abonament.

Ha! I to jest jeśli się nie mylę poprawna odpowiedź! :o
Obsługa szybka, miła i na temat.

Cóż, uzbrojony w informacje postanowiłem sprawdzić co na to dealer ERY (ot tak, żeby mieć komplet ;) )
Po drodze udałem się do fryzjera, może jak wejdę z prawidłowym uczesaniem to zostanę w ERZE obsłużony i poinformowany jak należy?
Około godz. 16:30 byłem już w owym punkcie ERY na ul. Dąbrowskiego.
Wjazd, potem (zgadnijcie co? :smt008 )
Pytanko o owy abonament na roczek i tu większe oczy zrobiłem.
Pani tak się rozkręciła iż pokazała cały regulamin, objaśniła kolejne taryfy nie robiąc żadnych przerw na oddech niczym Fidel Castro :)
Ale miało to też swoje plusy bo dowiedziałem się np że przeniesienie numeru z Orange to koszt 61zł (o ile pamiętam) i że ten "darmowy numer w sieci" to de facto 2000 minut (o czym nie wiedziałem)
Wreszcie mogłem powiedzieć i przypomnieć iż interesuje mnie ROCZNA umowa.
- O tak, już pokazuję, już drukuję (itd, gadka jak w MC Donald'sie)
Zdziwiłem się bo pani doradca jak wynikało z jej zachowania chyba sądziła że iż owszem, mają taką ofertę i można ją podpisać w salonie (a jest to z tego co wiedziałem oferta internetowa).
Okej, czekam. Klika... klika... mówi że jeszcze coś sprawdza... :) Żelazne nerwy i żadnego widoku niepokoju :)
W końcu jej koleżanka, która skończyła obsługiwać parkę "rasta" zaczęłą coś do niej szeptem... "ale my nie mamy umowy na rok... hej, ERA nie ma abonamentu rocznego... gdyby coś takiego było już dawno bylibyśmy poinformowani".
Kurcze, myślę - zaczyna się śpiewka z pierwszego salonu :?
Ale ta z którą gadam, nadal niewzruszona - nie poddaje się :smt004
Wreszcie w nagrodę za dzielną postawę podpowiadam, że to oferta internetowa.
Pyta więc kiedy byłęm na stronie ERY? Wczoraj - odpowiadam.
I tu miłe koniec końców zaskoczenie. Wchodzi na stronę ERY i ładnie prosi bym ją pokierował. Kieruję więc jak policjant na skrzyżowaniu i po kilkunastu sekundach - TRACH, JEEEST :o
Alleluja :P
W sumie już w trakcie domaślała się o co chodzi tylko biedna nie wiedziała gdzie to jest. Przyznała się, że pierwsze widzi tą ofertę. Drugie dziewczę zmieszane w ogóle już się nie odzywało.
Na odchodne dowiedziałem się tyle że (cytuję) "to jest taka sprzedaż jak na Allegro" :shock: :lol:

PODSUMOWUJĄC:
Najgorsza obsługa, nicniewiedząca - AUTORYZOWANY SALON ERY, Poznań ulica św Marcin.
Ponad 4 lata siedzę w Orange i z taką niekompetencją się nie spotkałem. Nie pomogło pokazanie wydruku ze strony ERY. Koleś nawet się nie pofatygował by sprawdzić czy to o czym mówię ISNIEJE. :? Nie wiem, może te długie włosy za bardzo mu ściskały czaszę i zwoje? :smt011
Wielki minus!

GERMANOS (punkt dealerski), Poznań ul. Gwarna
Mimo całej niechęci do tej sieci miłe zaskoczenie - panna zorientowana w temacie, szybko mnie oświeciła (a raczej utwierdziłą w pierwotnym przekonaniu) w sprawie, o której mi chodziło.

Salon ERY (punkt dealerski), Poznań ul. Dąbrowskiego.
Obsługa miła, i mimo niewiedzy na zadany temat dociekliwością i dokładnością dążyła do celu jakim jest pełna informacja dla klienta (no może nie taka pełna bo w sumie na temat omawianego planu wiedziałem 5x więcej niż doradczynie ale za wolę walki oraz inne informacje "plusik").

PYTANIE DO ERY: :smt011
Dlaczego Wasi doradcy NIC NIE WIEDZĄ o ww. ofercie, o sklepie internetowym, ba - nawet o tym że można podpisać umowę na 12 miechów? :shock:

PYTANIA DO ZORIENTOWANYCH W OWEJ OFERCIE FORUMOWICZÓW:
1. Dlaczego Waszym zdaniem doradcy ERY nic o tym nie wiedzą?
2. Dlaczego jest to tylko i wyłącznie oferta dla internautów?
3. Czy w tej ofercie obowiązują dokładnie takie same zasady jak w "komforcie" (przechodzenie niewykorzystanych minut, cennik itd. ) i nie ma żadnych różnic?
4. Czy po zakończeniu okresu 12 m-cy umowa automatycznie jest przedłużana z m-ca na m-c?
5. Ile kosztuje zmiana planu taryfowego na niższy/wyższy?
6. Ile kosztuje aktywacja?
7. Czy w tej ofercie można "wytargować" jakiś rozsądny (tzn "dość" prosty) nr telefonu?
8. Czy rachunki w ERZE można płacić w autoryzowanych salonach bezpłatnie?

To są pytania, które z racji "dnia świra" zapomniałem zadać w ww. salonach - może ktoś z Was ma taki plan i może coś na ten temat powiedzieć?

Z góry dziękuję :)

PS: To jest generalnie post nt. sklepu internetowego ERY a nie obsłudze, niech Was nie zwiedzie przydługi wstęp. A tytuł wątku... cóż ;)
Koniec końców chodzi mi o ofertę, do której linka podałem na początku :)

PS2: Poprawa literówek...
PS3: Poprawa niewielkich błędów "merytorycznych"
Ostatnio zmieniony 22 mar 2007, 07:08 przez MADMAX, łącznie zmieniany 5 razy.

Pozdrawiam

 #164500  autor: rudy
 21 mar 2007, 19:21
rozbawiłeś mnie tym :smt008 :smt005

 #164503  autor: D@rio
 21 mar 2007, 19:35
CYBER pisze:(prawdopodobnie nieautoryzowany),
nie ma czegoś takiego jak salon nieautoryzowany. Najlepiej sprawdź na stronie WWW kto prowadzi dany salon, czy jest to Salon Firmowy, Sklep Firmowy czy Autoryzowany Przedstawiciel (dealer) i o owe informacje uzupełnij swój post.
CYBER pisze:PYTANIE DO ERY:
Dlaczego Wasi doradcy NIC NIE WIEDZĄ o ww. ofercie, o sklepie internetowym, ba - nawet o tym że można podpisać umowę na 12 miechów?
to pytanie nie powinieneś kierować do sieci Era, czyli do PTC sp. z.o.o. konkretnie tylko do podmiotu, który posiada ewentualną autoryzację i prowadzi dany punkt ponieważ to właściciel odpowiada za merytoryczne szkolenia i informację pracowników.

* * * * *

odpowiadając na pozostałe pytania...
CYBER pisze:1. Dlaczego Waszym zdaniem doradcy ERY nic o tym nie wiedzą?
na to już odpowiedziałem. Ponadto, źle ich nazywasz. To nie są żadni doradzccy. To są albo konsultanci albo specjaliści d/s sprzedaży lub obsługi klienta - taki mają stopień firmowy, nazwijmy to. Doradzccy to są w Biznesie.
CYBER pisze:2. Dlaczego jest to tylko i wyłącznie oferta dla internautów?
ponieważ jako oferta masowa jest lepsza oferta, oferowana przez PTC o nazwie "Swobodny Kontrakt". A więc, żeby nie było powiedźmy dublowania ofert ta jest internetowa ;) (tylko dla wtajemniczonych ;) ).
CYBER pisze:3. Czy w tej ofercie obowiązują dokłądnie takie same zasady jak w "komforcie" (przechodzenie niewykorzystanych minut, cennik itd. ) i nie ma żadnych różnic?
tak. Wszystkie inne usługi i zasady odnoszą się dokładnie do cennika taryf "Era Nowy Komort".
CYBER pisze:4. Czy po zakończeniu okresu 12 m-cy umowa automatycznie jest przedłużana z m-ca na m-c?
przechodzi w umowę na czas nieokreślony z możliwością przedłużenia.
CYBER pisze:5. Ile kosztuje zmiana planu taryfowego na niższy/wyższy?
6. Ile kosztuje aktywacja?
Ad 5: proszę zajrzeć do cennika taryf "Era Nowy Komfort"

Ad 6: proszę przeczytać dokładnie regulamin promocji Sklepu Internetowego, tam musi być zawarta rządana informacja.
CYBER pisze:7. Czy w tej ofercie można "wytargować" jakiś rozsądny (tzn "dość" prosty) nr telefonu?
nie, numer jest przydzielany z automatu.
CYBER pisze:8. Czy rachunki w ERZE można płacić w autoryzowanych salonach bezpłatnie?
nie. Płatności nie można regulować w ŻADNYM salonie sieci Era.

Obrazek

 #164504  autor: lookass
 21 mar 2007, 19:35
heh dobra historia :D
1. Moglo byc tak ze owy koles wiedzial o ofercie ale chcial wcisnac na 24 miesiace
2. Nie wszyscy tam zagladaja wiec specjalnie ta oferta jest zamieszczona w internecie zeby mniej ludzi ja bralo ;)
3. Tak
4. Pewnie zadzwonia do Ciebie z nowa oferta
5. Mysle ze nie da sie zmienic bo jest na 12 m-cy
6. Tyle co zwykle? 49 zl
7. Raczej nie da rady choc nie wiem na 100 %


[ Dodano: 2007-03-21, 19:36 ]
D@rio w tym samym momecie wyslane posty ;)

 #164505  autor: D@rio
 21 mar 2007, 19:38
lookass pisze:D@rio w tym samym momecie wyslane posty
tia...ale sa pewne rozbieżnośći w Naszych wypowiedziach ;-)

Obrazek

 #164506  autor: lookass
 21 mar 2007, 19:40
D@rio pisze:
lookass pisze:D@rio w tym samym momecie wyslane posty
tia...ale sa pewne rozbieżnośći w Naszych wypowiedziach ;-)
Co to ma byc ??? co masz na mysli dokoncz ze niby co?? :evil:

 #164507  autor: przemek910
 21 mar 2007, 19:40
CYBER pisze:PYTANIE DO ERY: :smt011
Dlaczego Wasi doradcy NIC NIE WIEDZĄ o ww. ofercie, o sklepie internetowym, ba - nawet o tym że można podpisać umowę na 12 miechów? :shock:
PYTANIE DO CYBER:
Po co pracownicy salonów Ery mają wiedzieć wszystko nt oferty Sklepu Internetowego ERY?
Przecież ich to nie dotyczy - jestem wręcz pewien, że nie dostają informacji w sprawie promocji w eshopie ;)

To tak jakbyś poszedł do MSZ spytać o tanie podręczniki dla szkół...

 #164510  autor: D@rio
 21 mar 2007, 19:46
lookass pisze: Co to ma byc ??? co masz na mysli dokoncz ze niby co??
no przecież napisałem jasno. Są rozbieżności miedzy moją wypowiedzią a Twoją ;-)

UPDATE:

No, już nie ma. Chodziło im właśnie o ten punkt nr 8 ...
Ostatnio zmieniony 21 mar 2007, 19:48 przez D@rio, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

 #164512  autor: lookass
 21 mar 2007, 19:48
D@rio pisze:
lookass pisze: Co to ma byc ??? co masz na mysli dokoncz ze niby co??
no przecież napisałem jasno. Są rozbieżności miedzy moją wypowiedzią a Twoją ;-)
Niby jakie ze jestes madrzejszy ?? specjalista...

 #164514  autor: D@rio
 21 mar 2007, 19:49
lookass pisze: Niby jakie ze jestes madrzejszy ?? specjalista...
słucham? co chciałeś powiedzieć? Rozwiń wypowiedź...

Obrazek

 #164516  autor: lookass
 21 mar 2007, 19:52
D@rio pisze: No, już nie ma. Chodziło im właśnie o ten punkt nr 8 ...
To ze boli mnie glowa to i pomylic sie moge nie? teraz dla mnie PP czy era to samo jest.
D@rio pisze:słucham? coś chciałeś powiedzieć? Rozwiń wypowiedź...
Juz nic myslalem cos innego dobra wracamy do tematu o erze

 #164522  autor: D@rio
 21 mar 2007, 19:58
lookass pisze:Juz nic myslalem cos innego dobra wracamy do tematu o erze
;-)

rozbieżność = różnica/różnice
lookass pisze:teraz dla mnie PP czy era to samo jest.
rozwiń skrót PP .

Obrazek

 #164524  autor: lookass
 21 mar 2007, 20:00
Poczta Polska napisalem Ci dlaczego na PW :P dobra bo OT sie zrobil

 #164527  autor: D@rio
 21 mar 2007, 20:04
lookass pisze:Poczta Polska
:mrgreen: nie no, to na pewno nie jest to samo ;)

Choć, na pewno tę firmę i tę zaliczymy do sektora (TELE)KOMUNIKACJA/ŁĄCZNOŚĆ i zarówną tą i tą firmą zarządza UKE ;) pewne podobieństwa są, ale różnic też stosunkowo wiele...
lookass pisze:dobra bo OT sie zrobil
racja.

Ok, wyjaśniliśmy sobie rozbieżności i wracamy do tematu przewodniego.

Obrazek

 #164533  autor: MADMAX
 21 mar 2007, 20:08
rudy pisze:rozbawiłeś mnie tym :smt008
Nie było emotki wzajemnego całowania się w tyłek :mrgreen:
D@rio pisze:nie ma czegoś takiego jak salon nieautoryzowany. Najlepiej sprawdź na stronie WWW kto prowadzi dany salon, czy jest to Salon Firmowy, Sklep Firmowy czy Autoryzowany Przedstawiciel (dealer) i o owe informacje uzupełnij swój post.
Właśnie nie byłem pewny jak to nazwać, może jutro sprawdzę ale to nie jest najważniejsze bo tak czy siak logosy ERY błyszczały na pół ulicy :)
Ale z tego co się orientuję nie było go na liście salonów "błogosławionych" PTC ;)
D@rio pisze:to pytanie nie powinieneś kierować do sieci Era, czyli do PTC sp. z.o.o. konkretnie tylko do podmiotu, który posiada ewentualną autoryzację i prowadzi dany punkt ponieważ to właściciel odpowiada za merytoryczne szkolenia i informację pracowników.
A tu akurat jestem pewny, że ten salon sygnuje PTC, żadnych pośredników nie ma.
D@rio pisze:To nie są żadni doradzccy. To są albo konsultanci albo specjaliści d/s sprzedaży lub obsługi klienta - taki mają stopień firmowy, nazwijmy to. Doradzccy to są w Biznesie.
No niby tak, w niektórych firmach są jednak stanowiska nazwane zupełnie nieadekwatnie do zakresu obowiązków, który wykonują pracownicy dlatego nazwałem pracowników ERY pierwszej linii tak... hmm, "elastycznie" ;)
Mam nadzieję, że się nie obrażą za "doradców".
D@rio pisze:numer jest przydzielany z automatu.
O, to lipa.
A jeśli chciałbym przerzucić mój nr z Orange - jak to wygląda? Zdążyłem się dowiedzieć że to "trochę trwa". Czy w okresie przenosin numeru dostaję jakiś nr zastępczy? Tymczasowy czy jest to inaczej rozwiązane?
D@rio pisze:nie. Płatności nie można regulować w ŻADNYM salonie sieci Era.
Serio? Koleżanka, która korzysta z usług ERY wspominałą iż reguluje płatności właśnie w autoryzowanym punkcie...
lookass pisze:heh dobra historia
Samo życie (na dodatek nie to "polsatowskie" tylko żywy REAL :-D )
lookass pisze:Tyle co zwykle? 49 zl
Chciałęm się upewnić bo jeśli o aktywację chodzi często jest tak, że regulamin jedno a okazuje się, że nic się nie płaci (spotkałem się jużg dzieś z tym)
kin pisze:PYTANIE DO CYBER:
Po co pracownicy salonów Ery mają wiedzieć wszystko nt oferty Sklepu Internetowego ERY?
Przecież ich to nie dotyczy - jestem wręcz pewien, że nie dostają informacji w sprawie promocji w eshopie
Noo, wiesz. W końcu jest to jakby nie było jedna z oficjalnych ofert abonamentowych ERY. Konsultant w ogóle wykluczał możliwość związania się z ERĄ na rok - a to już jest ewidentne wprowadzenie klienta w błąd. Nie powiedziałam, że ma wiedzieć wszystko ale żeby pracownik mający narzędzia do sprawdzenia ofert (w autoryzowanym salonie) nie wiedział o takiej możliwości? :shock:
kin pisze:To tak jakbyś poszedł do MSZ spytać o tanie podręczniki dla szkół...
Heh, to chyba jednak trochę nienajlepsza analogia :)

Pozdrawiam

 #164538  autor: D@rio
 21 mar 2007, 20:16
CYBER pisze:Właśnie nie byłem pewny jak to nazwać, może jutro sprawdzę ale to nie jest najważniejsze bo tak czy siak logosy ERY błyszczały na pół ulicy
Ale z tego co się orientuję nie było go na liście salonów "błogosławionych" PTC
mówię, sprawdź na WWW Ery. Tam jest podane jak na talerzu wszystko dot. salonu.
CYBER pisze:Właśnie nie byłem pewny jak to nazwać, może jutro sprawdzę ale to nie jest najważniejsze bo tak czy siak logosy ERY błyszczały na pół ulicy
Ale z tego co się orientuję nie było go na liście salonów "błogosławionych" PTC
może był w innej zakładce, bo są 3: Autoryzowane Punkty, Salony Firmowe, Sklepy Firmowe. No chyba, że to Germanos...
CYBER pisze:No niby tak, w niektórych firmach są jednak stanowiska nazwane zupełnie nieadekwatnie do zakresu obowiązków, który wykonują pracownicy dlatego nazwałem pracowników ERY pierwszej linii tak... hmm, "elastycznie"
Mam nadzieję, że się nie obrażą za "doradców".
to nie jest elastycznie ponieważ właśnie w tym momencie obrażasz Doradzcców Biznesowych Ery, którzy akurat pracują sumiennie, często bezpośrednio dla PTC sp. z.o.o .

Elastycznie to by było właśnie tak jak Ci zmieniłem, na handlowcy albo pracownicy. Ponieważ, tak czy siak odpowiadają za sprzedaż a więc są handlowcami ;-)
CYBER pisze:O, to lipa.
A jeśli chciałbym przerzucić mój nr z Orange - jak to wygląda? Zdążyłem się dowiedzieć że to "trochę trwa". Czy w okresie przenosin numeru dostaję jakiś nr zastępczy? Tymczasowy czy jest to inaczej rozwiązane?
Dostajesz tymczasowy ale nie będziesz mógł skorzystać z oferty internetowej sieci Era.
CYBER pisze:Serio? Koleżanka, która korzysta z usług ERY wspominałą iż reguluje płatności właśnie w autoryzowanym punkcie...
kasy z salonów zniknęły już dobre 4 lata temu...
CYBER pisze:Chciałęm się upewnić bo jeśli o aktywację chodzi często jest tak, że regulamin jedno a okazuje się, że nic się nie płaci (spotkałem się jużg dzieś z tym)
w jakich przypadkach się nic nie płaci?
CYBER pisze:Konsultant w ogóle wykluczał możliwość związania się z ERĄ na rok - a to już jest ewidentne wprowadzenie klienta w błąd.
fakt. Właściwie ten konsultant to się na skargę kwalifiuje...

Obrazek

 #164539  autor: piwosz
 21 mar 2007, 20:17
D@rio, ale masz dziś dzień, każdy sie z Tobą sprzecza( i my też nie mogliśmy sie dziś dogadać :P )

a do tematu dodam, że mogli nie wiedzieć(ale wypadałoby mieć chociaż pojęcie że jest takie coś), bo to oferta do załatwienia przez internet jak mówicie...

:occasion5:

 #164541  autor: D@rio
 21 mar 2007, 20:19
piwosz pisze:D@rio, ale masz dziś dzień, każdy sie z Tobą sprzecza( i my też nie mogliśmy sie dziś dogadać )
cóż, co zrobić. Taką mam pracę tutaj. Moim zadaniem jest stać na straży prawdy i zawsze doprowadzić do uzyskania jak najbardziej prawdziwej i rzetelnej informacji.

Obrazek

 #164548  autor: MADMAX
 21 mar 2007, 20:26
D@rio pisze:mówię, sprawdź na WWW Ery
W sumie co mi szkodzi ;)

Więc tak.
Ten o którym napisałem że najbardziej pokpił sprawę:
SKLEP FIRMOWY:
ul. Święty Marcin 40
Poznań, 61-807
tel 0-61 858 54 04-07
fax 0-61 858 54 09
pn - pt: 11-19 sb: 10-14

GERMANOS, o którym pisałem (właściwie jest to narożnik ul Gwarnej z Fredry ale to będzie na pewno to)
PUNKT DEALERSKI:
Germanos Polska Sp. z o.o.
Fredry 1
tel. 61/8557196
fax 61/8501886
e-mail: [email protected]

I trzecie punkcik ERY, tam gdzie było sympatycznie i zabawnie ;)
PUNKT DEALERSKI:
Eurotel Sp. z o.o.
Dąbrowskiego 66
tel. 61/8435818
fax 61/8435818
e-mail: [email protected]

Pozdrawiam

 #164549  autor: przemek910
 21 mar 2007, 20:26
D@rio pisze:CYBER napisał/a:
Konsultant w ogóle wykluczał możliwość związania się z ERĄ na rok - a to już jest ewidentne wprowadzenie klienta w błąd.


fakt. Właściwie ten konsultant to się na skargę kwalifiuje...
Może się po prostu nie zrozumieli? Konsultant miał np. na myśli iż nie można zawrzeć umowy na rok poprzez salon, a CYBER odebrał to inaczej.
D@rio pisze:CYBER napisał/a:
Chciałęm się upewnić bo jeśli o aktywację chodzi często jest tak, że regulamin jedno a okazuje się, że nic się nie płaci (spotkałem się jużg dzieś z tym)


w jakich przypadkach się nic nie płaci?
Pewnie przejście z TT na abo.
D@rio pisze:piwosz napisał/a:
D@rio, ale masz dziś dzień, każdy sie z Tobą sprzecza( i my też nie mogliśmy sie dziś dogadać )


cóż, co zrobić. Taką mam pracę tutaj. Moim zadaniem jest stać na straży prawdy i zawsze doprowadzić do uzyskania jak najbardziej prawdziwej i rzetelnej informacji.
:-D