• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #159864  autor: ziell
 06 mar 2007, 22:32
Witam,
Czy u waszych operatorów tez są takie kolejki w salonach firmowych ?

 #159865  autor: D@rio
 06 mar 2007, 22:33
hehe, zadałeś normalnie takie pytanie że nie wiem jak Ci odpowiedzieć :-)

Obrazek

 #159866  autor: Prometo
 06 mar 2007, 22:34
Może jakiś nowy towar rzucili :lol:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #159868  autor: rudy
 06 mar 2007, 22:36
są są, niestety dużo osób nie wie jak wyłączyć pocztę, i takie tam sprawy.
:!:

 #159869  autor: aga
 06 mar 2007, 22:37
ziell pisze:Czy u waszych operatorów tez są takie kolejki w salonach firmowych ?
A może ankieta u którego są dłuższe kolejki? :lol:

 #159870  autor: D@rio
 06 mar 2007, 22:38
rudy pisze:są są, niestety dużo osób nie wie jak wyłączyć pocztę, i takie tam sprawy.
to akurat prawda, że połowa osób, która przychodzi do obsługi posprzedażnej Salonów Firmowych przychodzi zupełnie bez sensu - bo, 75% przypadków można by załatwić za pomocą telefonicznego kontaktu z DOK/BOK/BOU/BOA :-)

Obrazek

 #159871  autor: lookass
 06 mar 2007, 22:39
u mnie w Bialymstoku w glownym salonie sa zawsze kolejki kiedy nie zajdziesz przynajmniej 10 osob :D dlatego korzystam z innych salonow tam tylko wpadam pobawic sie latpokiem :D

 #159873  autor: tomico
 06 mar 2007, 22:43
W Katowicach w Orange było na początku tłoczno, potem otworzyli drugie piętro i nie czeka się długo w kolejkach i sprawy się szybko załatwia. W erze naprzeciwko Też nie jest źle, co prawda dłużej się czeka niż w orange ale nie trwa to zbyt długo, jest dużo stanowisk i jest ok. A najlepiej wypada plus, ich salon jest zrobiony na zasadzie okręgu i tam praktycznie jest się załatwianym od ręki.

 #159874  autor: Kaczy
 06 mar 2007, 22:45
D@rio pisze:to akurat prawda, że połowa osób, która przychodzi do obsługi posprzedażnej Salonów Firmowych przychodzi zupełnie bez sensu - bo, 75% przypadków można by załatwić za pomocą telefonicznego kontaktu z DOK/BOK/BOU/BOA
Zgadzam się w 100%.
Sporo ludzi przychodzi do mnie i pyta się czy u mnie też można przedłużyć umowę.
Jak dla mnie salon firmowy jest miejscem, gdzie można załatwić sprawy, których nie da sie załatwić w POS`ach.

A ludzie chodzą z byle głupotą.

Ps. Dziś przyszła do mnie babka, która miała następujące problemy.
1. Nie potrafiła skasować licznika czasu połaczeń w Nokii 6030
2. Nie wiedziała o co chodzi w poleceniu zapłaty (a wszystko było opisane na 2. stronie)

No i mówię do niej. Nie czyta pani instrukcji obsługi i informacji zawartych w dokumentach.
A ona mi na to: "No tak, a po co to czytać".

No i tacy (jak nie więksi) idioci przychodzą do Salonu Firmowego i tworzą mega kolejki... :roll: :? :shock:

...::: Made for loneliness :::...

 #159875  autor: aga
 06 mar 2007, 22:46
D@rio pisze:75% przypadków można by załatwić za pomocą telefonicznego kontaktu
W Erze połączenie z konsultantem kosztuje 1 zł, więc niektórzy wolą iść do salonu. Znam nawet taką "oszczędną" osobę, która jedzie z byle bzdurą do salonu (i kasuje bilet za 2,40 zł w autobusie) żeby tylko tej złotóweczki nie dopisało do faktury.

 #159877  autor: Prometo
 06 mar 2007, 22:47
aga pisze:W Erze połączenie z konsultantem kosztuje 1 zł, więc niektórzy wolą iść do salonu. Znam nawet taką "oszczędną" osobę, która jedzie z byle bzdurą do salonu (i kasuje bilet za 2,40 zł w autobusie) żeby tylko tej złotóweczki nie dopisało do faktury.
To niezły interes robi :lol:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #159878  autor: aga
 06 mar 2007, 22:49
Kaczy pisze:No i tacy (jak nie więksi) idioci przychodzą do Salonu Firmowego i tworzą mega kolejki...
W Łodzi w salonie Ery jest specjalne stanowisko do obsługi takich osób. Dopiero gdy tam nie potrafią sobie poradzić z problemem, to odsyłają do konsultantów. Tam zawsze są mega kolejki.

 #159879  autor: rudy
 06 mar 2007, 22:49
aga pisze:W Erze połączenie z konsultantem kosztuje 1 zł, więc niektórzy wolą iść do salonu
I dobrze że kosztuję, współczuje konsultantom patrząc w przeszłość jak ludzie dzwonili i się pytali czym czyścić telefon, ile można dać za nokie 3310, czemu u was smsy są po 30 groszy jak u konkurencji po 20.
Teraz już tego dużo mniej, ale niestety ci ludzie przenieśli się do salonów :P

 #159881  autor: D@rio
 06 mar 2007, 22:51
tomico pisze:. A najlepiej wypada plus, ich salon jest zrobiony na zasadzie okręgu i tam praktycznie jest się załatwianym od ręki.
a u mnie z Plusem to jest najgorzej.

są 2 kasy (zwykle jedna czynna) więc kolejki do opłacania rachunków są duże.

Na parterze są stanowiska (4 stanowiska) do podpisywania nowych umów + 1 stanowisko dla umów klientów biznesowych.

Jest jeszcze pokój obsługi klienta VIP. - 1 stanowisko

Tutaj nie ma kolejek zazwyczaj.

Na piętrze się zaczyna horror.

Są 2 stanowiska do obsługi posprzedażnej (klienci biznesowi i indywidualni są obsługiwani razem :!: ) - zawsze kolejka jak masakra, na conajmniej godzinę stania.

Ponadto są jeszcze 2 stanowiska do obsługi PWA/ANZ dla klienta indywidualnego + 1 stanowisko do obsługi PWA/ANZ dla klienta biznesowego.

Moim zdaniem jest to zupełnie źle zorganizowane w Naszym salonie...

Natomiast znowu muszę pochwalić Erę, ma to najlepiej zrobione:
parter: pion obsługi klienta indywidualnego (zarówno nowe umowy jak i obsługa posprzedażna) - 5 stanowisk.

I piętro: pion obslugi klienta biznesowego (zarówno nowe umowy jak i obsługa posprzedażna) - 4 stanowiska

Ponadto jest jeszcze na I piętrze:

-Obsluga Techniczna: problemy techniczne klientów sieci + reklamacje/gwarancje telefonów - 2 stanowiska

prosto, logicznie i rozsądnie. Choć na parterze są kolejki mimo wszystko, niestety...

A co Orange w Lublinie - nie pamiętam za bardzo jak tam jest to ułożone ;-)
Ostatnio zmieniony 06 mar 2007, 22:54 przez D@rio, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

 #159882  autor: tomico
 06 mar 2007, 22:52
W Łodzi w salonie Ery jest specjalne stanowisko do obsługi takich osób. Dopiero gdy tam nie potrafią sobie poradzić z problemem, to odsyłają do konsultantów. Tam zawsze są mega kolejki.
W orange w Katowicach też taki jest, jak wchodzisz do salonu to on podchodzi i pyta w czym może pomóc i pomaga odp na najprostsze pytania, jakk nie wie albo podpisanie umowy to do konsultanta.

 #159883  autor: D@rio
 06 mar 2007, 22:53
aga pisze:W Łodzi w salonie Ery jest specjalne stanowisko do obsługi takich osób.
mówisz o tzw. recepcji?
aga pisze:więc niektórzy wolą iść do salonu. Znam nawet taką "oszczędną" osobę, która jedzie z byle bzdurą do salonu (i kasuje bilet za 2,40 zł w autobusie) żeby tylko tej złotóweczki nie dopisało do faktury.
ja rozumiem że nie którzy wolą kontakt "Peer To Peer" ale bez przesady :|

Obrazek

 #159887  autor: aga
 06 mar 2007, 22:57
D@rio pisze:Natomiast znowu muszę pochwalić Erę, ma to najlepiej zrobione:
parter: pion obsługi klienta indywidualnego (zarówno nowe umowy jak i obsługa posprzedażna) - 5 stanowisk.
I piętro: pion obslugi klienta biznesowego (zarówno nowe umowy jak i obsługa posprzedażna) - 4 stanowiska
Ponadto jest jeszcze na I piętrze:
-Obsluga Techniczna: problemy techniczne klientów sieci + reklamacje/gwarancje telefonów - 2 stanowiska
W Łodzi w Erze jest prawie tak samo: 5 stanowisk dla indywidualnych, 5 stanowisk dla biznesu, 1 stanowisko do reklamacji i obsługi technicznej i informacja (1-3 osoby).
W nowym salonie Orange zrobili numerki i ponoć to rozwiązało problem z kolejkami.

[ Dodano: 2007-03-06, 22:59 ]
D@rio pisze:mówisz o tzw. recepcji?
Tak. Stoi tam od 1 do 3 osób i mają jeden komputer. Jak do konsultantów są długie kolejki to podchodzą i pytają się "w czym mogę pomóc?".

 #159893  autor: D@rio
 06 mar 2007, 23:01
aga pisze:W nowym salonie Orange zrobili numerki i ponoć to rozwiązało problem z kolejkami.
u Nas nalepsze numerki są w Orange :D

Kobitka przy recepcji daje Ci numerek napisany na kartce długopisem albo od święta wydrukowany jak z domowej drukarki i tak sobie czekasz aż Cię zawołają ustnie :mrgreen: normalnie, straszna bieda u Nich...
Komicznie to wygląda, przychodzi konsultant i krzyczy "16B proszę!!" - jak w obozie :|

w Plusie są numerki z prawdziwego zdarzenia, ale zbytnio to nie pomaga.

w Erze nie ma numerów.

Obrazek

 #159894  autor: aga
 06 mar 2007, 23:04
D@rio pisze:Kobitka przy recepcji daje Ci numerek napisany na kartce długopisem albo od święta wydrukowany jak z domowej drukarki i tak sobie czekasz aż Cię zawołają ustnie :mrgreen: normalnie, straszna bieda u Nich...
No to się pochwalę, że u nas w Orange automat wydaje numerek i nikt nie krzyczy "16B proszę!!", bo są tablice, na których wyświetla się wołany numerek.
A Plus ma malutki salon. Na tyle mały, że 5 osób robi tłok. :wink:

 #159896  autor: D@rio
 06 mar 2007, 23:09
aga pisze:No to się pochwalę, że u nas w Orange automat wydaje numerek i nikt nie krzyczy "16B proszę!!", bo są tablice, na których wyświetla się wołany numerek.
widać na wschód kraju jeszcze cywilizacja nie dotarla. Albo taki leniwy kierownik. Tak jak mówisz to ma Plus u Nas.

Ale pozatym:
w SF Orange Lublin są:

- 6 stanowisk obsługi indywidualnej (nowe umowy)
- 2 stanowiska obsługi biznesowej (takie szklane pokoje ;-) ).
- 2 kasy.

na I piętrze, obsluga posprzedażna, chyba 4 stanowiska jak mnie pamięć nie myli.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2007, 23:11 przez D@rio, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek