• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #127461  autor: D@rio
 26 lis 2006, 17:24
Foto-relacja z V Kongresu Technologicznego w Warszawie :-) :
25 XI 2006r. - Politechnika Warszawska

No to jedziemy, zaczynamy od początku... ;)

Zaproszenie na Kongres Technologiczny...
Obrazek

Warszawa wita...
Obrazek

przed wejściem...
Obrazek
Obrazek

w środku, przed rozpoczęciem gali...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

czas na firmowe śniadanie, do dyspozycji gości kawa, herbata, napoje + różne wypieki, rogale itp. ...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

czas zaczynać, schodzą się goście...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pan prowadzący wita gości i uroczyście rozpoczyna kongres - na pewno go znacie ;) ...
Obrazek
Obrazek

Oficjalnie przemówienie, i powitanie gości przez Prezesa Polkomtel S.A Jarosława Bauca...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oficjalne wystąpienie Olli-Pekka Kallasvuo - prezesa Nokia Corporation (tematy o których mówił, widoczne na slajdach)...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rektor Politechniki Warszawskiej prof. Włodzimierz Kurnik przemawia mówiąc o politechnice i uniwersytecie "trzeciej generacji"...
Obrazek
Obrazek

Profesor Jan Pluta prezentuje osiągnięcia Politechniki Warszawskiej...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Videotransmisja przemówienia przesa Intel Corp. specjalnie dla gości Kongresu...
Obrazek

Videotransmisja przemówienia prezesa Vodafone Aruna Sarina specjalnie dla gości Kongresu...
Obrazek

Krótkie przemówienie nt. zwyciężców konkursu PrzedsiębiorstwoPlusTechnologia 2006...
Obrazek
Obrazek

Technologie prezentowane w tzw. "Małej Auli"...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kto zgadnie co to jest za urządzenie...? ;)
Obrazek
Obrazek

hostessa ;) ...
Obrazek

Technologie prezentowane w Parku Technologicznym...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zgłodnieliśmy, czas na firmowy lunch ;) ...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przy wyjściu...
Obrazek

Ponadto, oficjalne galerie są też dostępne tutaj .

Odbywały się także na Kongresie Technologicznym różne panele dyskusyjne. Liste tematów można znależć tutaj .

Ja, miałem przyjemność brać udział w panelu dyskusyjnym "Projekty Lojalnościowe i motywacyjne wspierające procesy sprzedaży". Brali w Nim udział przedstawiciele Polkomtela (m.in członek rady nadzorczej odpowiadającej za sprzedaż, dyrektor ds. sprzedaży Pan Jacek Kuźnieców i dyrektor utrzymaniówki Polkomtel S.A.), jak i zaproszonych firm m. in Raben Polska, Skok Stefczyka, Compensa itd. Osoby biorące w Nim udziały miały udowodnić gościom z sali jak to nowatorską rolę ma Polkomtel S.A i stosowane różne metody psychologiczno-marketingowe w realizacji projektów lojalnościowych i motywacyjnych wspierających procesy sprzedaży w różnych sektorach gospodarki. Starano się także udowodnić że lojalność, procesy z tym związane to także dodatkowy dochód dla firmy. Najbardziej interesująca część to były pytania z sali. Dużo osób, (o dziwo!) także klientów korporacyjnych narzekało na lojalność, oferty utrzymaniowe dla tak dużych klientów i dochodowych Polkomtela (tutaj, ukłony dla Pana z ZNP za odwagę :-) ) . Generalnie rzecz biorąc, Polkomtel odpierał te zarzuty twierdząc iż to niemożliwe albo sugerując iż to napewno jakiś błąd, poszczególne przypadki na koniec deklarując się iż ten problem, proceder zostanie sprawdzony. Co mnie najbardziej zaskoczyło, nawet gość Panelu, dyrektor IT w Raben Polska nie potwierdział zapewnień dyrekcji (ciekawe czy się naraził firmie Polkomtel jako klient korporacyjny, ale brawa za odwagę! ;) ) i sam zadał pytanie od kiedy tak pięknie jest w firmie Polkomtel cytująć "To od dwóch tygodni tak chyba jest dopiero..." ;-) Wnioski proszę wyciągnąć samemu...

Cóż, jednym słowem. W mojej opinii na Kongresie było fajnie, ale tak naprawdę wszędzie odczuwałem iż jest to tylko zwykła pokazówka dla klientów korporacyjnych tej firmy gdzie słowem, nigdzie nie zostało wspomniane o kliencie indywidualnym, nie mówiąc już o kliencie pre-paid...

Resztę pozostawiam dla Waszej oceny i życzę miłego oglądania zdjęć :-)
Zapraszam do dyskusji...

Obrazek

 #127485  autor: Rokko
 26 lis 2006, 18:08
No sielska atmosfera.Wszystko w Plusie jest ok i nie trzeba zmian. Niech zrobia taka impreze dla zwyklych klientow - skonczy sie samosadem. Tak jak wspomnialem w innym temacie, Panowie z gory sa totalnie oderwani od rzeczywistosci. Jezeli mowisz, ze duzi korporacyjnie narzekali, to co mamy powiedziec my zwykli nie posiadajacy regonu?Plus nie ma zadnej koncepji na lojalnosciowki i nic sie w tej kwestii nie zmienia. Moze przynajmniej choc jednemu zostalo w pamieci cos z tego o czym byla tam mowa. Ja wiem ze korporacyjni sa priorytetm dla firmy, ale z nas zwyklych tez jest pewien przychod. Plus nie moze tworzyc ofert tylko dla duzych. Kiedy zacznie tracic zwyklych uzytkownikow, duzi zauwaza ze jest cos nie tak i tez zaczna odchodzic. A juz najwieksza glupota jest stwierdzenie, ze to tylko jednostkowe przypadki - sa po prostu smieszni.Nic zostaje kazdemu z nas prywatna walka z systemem, w ktorym o wszystkim decyduje algorytm w komputerze.

 #127492  autor: D@rio
 26 lis 2006, 18:31
Rokko, no cóż, zgadzam się z tym co mówisz. Wszystko jest cacy z punktu ich widzenia.
Rokko pisze:Tak jak wspomnialem w innym temacie, Panowie z gory sa totalnie oderwani od rzeczywistosci.
może nie tyle oderwani - bo oni wiedzą co się dzieje w ich firmie. Zresztą, jak się im przyglądałem to zbytnio nie byli ździwieni czy wzruszeni, wręcz niektórzy te niechlubne informacje przyjmowali z uśmiechem na twarzy. Oni po prostu nie mają pojęcia co robi konkurencja, jak już do przodu od Nich - ot tyle. A Polkomtel dalej ma mniemanie o sobie iż to on przoduje, iż to on jest "boss" rynku...niestety, myląc się...

Zresztą, nie ździwię się iż rady czy kometarze klientów już przez te osoby zostały zapomniane i wszystko wróćiło do normalności...
Rokko pisze:Jezeli mowisz, ze duzi korporacyjnie narzekali, to co mamy powiedziec my zwykli nie posiadajacy regonu?
indywidualni to już w ogóle. Wiesz, pewnie są tacy którzy narzekają i są tacy co nienarzekają. Akurat, temu Panu z Raben'a dyrektor Polkomtel'a delikatnie zamknął usta zmieniejąć temat na zachwalanie projektu monitoringu sprzedaży i zleceń który Polkomtel wspólnie wdrożył z Raben'em i tak temat usilnie zeszedł na tor poboczny :| ...
Rokko pisze:Plus nie ma zadnej koncepji na lojalnosciowki i nic sie w tej kwestii nie zmienia.
ma koncepcję, jedną - wycisnąć jak najwięcej dla siebie.
Rokko pisze: Kiedy zacznie tracic zwyklych uzytkownikow, duzi zauwaza ze jest cos nie tak i tez zaczna odchodzic.
wątpię. Bo tych dużych nie interesują Ci "mali"...oni mają swój świat, swój zamknięty krąg tak jakby, który ja właśnie miałęm okazję troszkę poznać.
Rokko pisze:A juz najwieksza glupota jest stwierdzenie, ze to tylko jednostkowe przypadki - sa po prostu smieszni
no jak to usłyszałem to sam się zacząłem śmiać i kręcić głową ;)
Rokko pisze:Nic zostaje kazdemu z nas prywatna walka z systemem, w ktorym o wszystkim decyduje algorytm w komputerze.
dokładnie, niestety.

Obrazek

 #127527  autor: Rokko
 26 lis 2006, 19:32
Mnie tylko ciekawi, jak u nich wyglada badanie zadowolenia klientow? (oprocz oczywiscie tych telefonow, po rozmowie z konsultantem) Jak wyglada sadowanie rynku?czy pewnego dnia siada 10 kolesi pod krawatem i stwierdza "no to dzisiaj wprowadzamy czasowstrzymywacz" i wszystko leci. Czy oni znaja wymagania ich klientow.czy te badania obejmuja tylko tych co maja ponad 100 aktywacji. Ja naprawde niewiele wymagam - rabat na telefon i moze jakis maly bonus minutowy. Tak zebym sie poczul ze ta firma jest dla mnie a nie ja dla niej. Ja naleze naprawde do lojalnych i terminowych klientow. jak sie przywiaze to koniec. Mam tak ze wszystkim - tankuje na jednej stacji, zakupy robie w ulubionym sklepie, ciuch kupuje kilku marek i z tej telefoni tez chce korzystac. takich jak ja jest duzo i to powinnie zauwazyc. A znowu sie uzalam ;)

 #127540  autor: D@rio
 26 lis 2006, 19:54
Rokko pisze:Mnie tylko ciekawi, jak u nich wyglada badanie zadowolenia klientow? (oprocz oczywiscie tych telefonow, po rozmowie z konsultantem) Jak wyglada sadowanie rynku?
wiesz, z tego co ja się orientuję to Polkomtel nawet zamawia u firm stosowne analizy, badania rynku i ponadto sam robi różne ankiety z wykorzystaniem swoich stron WWW i pilotażowych programów telefonicznych. Na tym to się z reguły kończy. Tylko co z tego, jak dzwoniąc natrafi na laików którzy jak zwykle ze wszystkiego będą zadowoleni nie mająć zielonego pojęcia o rynku...
Rokko pisze:czy pewnego dnia siada 10 kolesi pod krawatem i stwierdza "no to dzisiaj wprowadzamy czasowstrzymywacz" i wszystko leci.
jestem w tym dużo prawdy. Idą święta, to musieli coś nowego wymyślić. Załuję tylko czasu że nie starczyło czasu na dodatkowe pytania z sali, bo miałem zapytać co Pan dyrektor myśli o programie dla klientów biznesowych Ery, "Era Premia Gold" i czy zamierzają to wprowadzić do swojej oferty ;) acch...nie daje mi to spokoju, że nie zapytałem, choć pewnie by i tak nie wiedział o czym mówię...
Rokko pisze:Czy oni znaja wymagania ich klientow.czy te badania obejmuja tylko tych co maja ponad 100 aktywacji.
wiesz, głównie z tego co ja widziałem to skupiają się na tych drugich. Dlaczego? Bo z tymi drugimi realizują wspólnie projekty itp. często współpracując. Pozatym, z Nimi mają praktycznie non stop kontakt przez swoich podwładnych, w końcu są to klienci kluczowi mający wysokie wymagania i potrzeby telekomunikacyjne...codziennie zlecający Polkomtelowi jakieś zadania.
Choć, sam wiesz...oni twierdzą że są w stanie zaspokoić gusta i potrzeby każdego klienta, często indywidualnie ;-) tak pisze na ich stronie nawet...
Rokko pisze: Ja naprawde niewiele wymagam - rabat na telefon i moze jakis maly bonus minutowy. Tak zebym sie poczul ze ta firma jest dla mnie a nie ja dla niej.
to tylko teoria. Tak się mówi. Ale tak naprawdę, to biznes, gdzie Polkomtel myśli że to Ty jesteś dla Nich a oni...oni tylko dbają o Twój portfel :-D ;)
Rokko pisze:Ja naleze naprawde do lojalnych i terminowych klientow. jak sie przywiaze to koniec.
o budowaniu lojalności to chyba 30 minut gadali. Były różne metody, po przez relacje SMS, ankiety, konsultancje telefoniczne. Doszli do wniosku, że najważniejsze jest aby budować silne relacje z klientem POZORNIE indywidualne (to są ich słowa...) . Najważniejsze jest to, aby klient myślał iż jest indywidualnie traktowany bo to podwyższa jego statut, buduje jego ego. Szczerze, mieli trochę w tym racji (metodycznie rzecz biorąc), tyle że ja już odkryłem (i nie tylko ja) iż ta ich indywidualność to o kij otłuc...
Rokko pisze:takich jak ja jest duzo i to powinnie zauwazyc. A znowu sie uzalam
Wcale Ci się nie dziwię. Sami dyrektorzy Polkomtela potwierdzili że tacy klienci są najbardziej wartościowi i powinni być priotytemi dla firm...ale..jednocześnie zaznaczyli, iż o takich klientów nie trzeba się starać bo...to przywiązanie, zbudowane przywiązanie właściwie odgrywa główną rolę argumentacyjną :-) Ecch... ja Ciebie Rokko rozumiem. M. in dla Ciebie poszedłem włąśnie na ten a nie inny panel i...nie żałuję :-) to chyba najciekawszy i najbardziej gorący panel z wszystkich. Lepsze to, niż słuchać o jakimś tele-EKG. SirmarK był na panelu o administracji, zdał relację na stronie głównej, jakby co ;)

Obrazek

 #127559  autor: Rokko
 26 lis 2006, 20:19
Pozostaje mi podziekowac. Ciesze sie ze nie zalujesz tego panelu. Tak jak napisalem, duzo ostrzej by bylo, jak by to byli indywidulani :)
Napisales o budowaniu relacji. Przez 5 lat wspolpracy w ramach budowania relacji dostaje od nich smsa z zyczeniami i na tym sie konczy. Przypominam sobie jak moja mama bedaca w simplusie kiedys dostala od nich jakies bonusowe 10 zl - kobieta do tej pory to wspomina. Na tym sie buduje relacje.
Ostatnio negocjowalem podwyzke wynagrodzenia, obie strony wiedzialy n aco moga liczyc. i ja moj pracodawca chcielismy wyjsc z tego wygrani i tak zwanych zydowskim targiem moje wymagania przecielismy na pol i obie strony byly zadowolne (z gory zaczalem z wyzszej polki, zeby miec z czego zejsc ;) ) I o to samo chodzi tutaj. Trzeba tak postepowac w takich negocjacjach, zeby obie strony byly zadowlone. A nie w trakcie rozmowy z konsultantem o mi mowi ze to jest super oferta a ja sie pytam gdzie jest ta oferta, to ze mi zaoferuja telefon w cenie za jaka kupie na allegro. Przyznam ze walcze o drozsze modele, ale tez nie chce ich za zlotowke. Znam swoja wartosc (nie daje im miliona dochodu), ale tez nie oddam skory za darmo. W dzisiejszych czasach kiedy mozna odejsc z numerem nie jest powiedziane, ze sie wreszcie (mimo swoich cech charakteru) zdecyduje na oferte innych sieci - chyba Orange.
Jestem ciekawy, czy oni patrza perspektwicznie. Dzisiaj jestem zwyklym klientem. A moze kiedys bede wiekszy - lepszy. Przezciez jak dzisiaj sie zniechece do nich to pozniej nie bede chcial z nimi rozmwiac - na zasadzie nie bo nie. Jest wysokie prawdopodobienstwo ze po nowym bede Regonowcem, ale po taki podejsciu moge juz nie chciec byc ich klientem.
Oni sie czuja dobrze, bo maja stala pensje i jak im odejdzie paru klinetow to jakos przezyja. No ale jak udzialowcami sa spolki panstwowe, korporacyjnymi tez sa panstwowe to po co dbac o pozostalych.
Dla mnie nadzieja w ewentulanym wejsciu voda, bylo by zrobienie wreszcie porzadku - rozliczanie z efektu. W taki ukladzie kacyjnym nie ma co liczyc na zmiany, zreszta nie oszukujmy sie wysocy notable raczej sa z klucza politycznego a nie profesjonlanego.

 #127577  autor: D@rio
 26 lis 2006, 20:44
Rokko pisze:Pozostaje mi podziekowac.
nie ma za co ;)
Rokko pisze: Przez 5 lat wspolpracy w ramach budowania relacji dostaje od nich smsa z zyczeniami i na tym sie konczy.
no, to jest właśnie to ;) jeszcze powineneś na urodziny dostawać dodatkowe 200pkt. 5Plus wraz z życzeniami... :-)
Rokko pisze:Przypominam sobie jak moja mama bedaca w simplusie kiedys dostala od nich jakies bonusowe 10 zl - kobieta do tej pory to wspomina. Na tym sie buduje relacje.
tego już nie ma przecież od dawna...
Rokko pisze:Ostatnio negocjowalem podwyzke wynagrodzenia, obie strony wiedzialy n aco moga liczyc. i ja moj pracodawca chcielismy wyjsc z tego wygrani i tak zwanych zydowskim targiem moje wymagania przecielismy na pol i obie strony byly zadowolne (z gory zaczalem z wyzszej polki, zeby miec z czego zejsc ) I o to samo chodzi tutaj.
może i teoretycznie chodzi o to samo, tylko tutaj z góry wiesz że raczej nic nie ugrasz bo dla Polkomtela słowo "negocjacja" nie istnieje...
Rokko pisze: W dzisiejszych czasach kiedy mozna odejsc z numerem nie jest powiedziane, ze sie wreszcie (mimo swoich cech charakteru) zdecyduje na oferte innych sieci - chyba Orange.
no ja też miałem w pierwszej fazie uciekać do Orange. Konkretnie do Orange Premium Platinum :-)
Rokko pisze:Jestem ciekawy, czy oni patrza perspektwicznie. Dzisiaj jestem zwyklym klientem. A moze kiedys bede wiekszy - lepszy.
no wiesz, teoretycznie oni Ci umożliwiają rozwój. Wiesz, póki co...narazie chyba nie interesują się tym zbytnio. Zaczną, jak zaczniesz generować duże dochy, liczba aktywacji będzie wymiana w "-naście" to może wtedy ;)
Rokko pisze:Przezciez jak dzisiaj sie zniechece do nich to pozniej nie bede chcial z nimi rozmwiac - na zasadzie nie bo nie.
myślisz że oni się tym przejmują? Ja sam wiem że nie...
Tam każdy tylko odwala to co musi i tyle. Bierze kasę i cześć. A reszta, niech się dzieje co chce póki zysk jest...
Rokko pisze:Oni sie czuja dobrze, bo maja stala pensje i jak im odejdzie paru klinetow to jakos przezyja. No ale jak udzialowcami sa spolki panstwowe, korporacyjnymi tez sa panstwowe to po co dbac o pozostalych.
zgadza się. Dlatego, ja porównałem Plusa do obsługi w polskich urzędach. Nie ma dużej różnicy...
Rokko pisze:Dla mnie nadzieja w ewentulanym wejsciu voda, bylo by zrobienie wreszcie porzadku - rozliczanie z efektu. W taki ukladzie kacyjnym nie ma co liczyc na zmiany, zreszta nie oszukujmy sie wysocy notable raczej sa z klucza politycznego a nie profesjonlanego.
Dokładnie. Przydałoby się trochę świeżej krwi w postaci Vodafone.

Obrazek

 #127585  autor: Rokko
 26 lis 2006, 21:11
no widzisz, a nam pozostaje tylko pomarudzic sobie tutaj na forum. Mam nadziej, ze czasami ludzie z tych decyzyjnych wejda na taka strone jak ta i przeczytaja, jak bardzo sa "zadowoleni" klienci, ktorzy maja troszke wyzsze wymagania niz wszystkomajacy telefon z promocji za zlotowke. Odbiegajac od tematu widze po wynikach, ze dzisiaj w Wawie ciekawsze rzeczy sie dzieja, niz kongres ;)

 #127592  autor: D@rio
 26 lis 2006, 21:27
powiem tyle, co z tego...że my marudzimy argumenty. Im się to po prostu nie przekłada na wyniki. A więc, po co coś zmieniać? Takich jak my, to jest garstka tak naprawdę...
Rokko pisze:ktorzy maja troszke wyzsze wymagania niz wszystkomajacy telefon z promocji za zlotowke.
oni by chcieli żeby te wymagania się jeszcze przekładały na rachunki ;)
Rokko pisze: Odbiegajac od tematu widze po wynikach, ze dzisiaj w Wawie ciekawsze rzeczy sie dzieja, niz kongres
dzisiaj już nie ma kongresu. A jakie rzeczy miałeś na myśli?

Obrazek

 #127607  autor: Rokko
 26 lis 2006, 21:59
D@rio pisze:A jakie rzeczy miałeś na myśli?
Zmiana warty w ratuszu.

 #127610  autor: D@rio
 26 lis 2006, 22:01
a no tak, zgadza się - faktycznie :-)

Obrazek

 #127615  autor: Rokko
 26 lis 2006, 22:07
A tak laczac tematy. Orientujesz sie jak to wyglada, z czyich uslug korzystaja nasi rzadzacy? czy to sie dzieli na resorty, czy wszyscy kopleksowo sa obslugiwani?

 #127626  autor: D@rio
 26 lis 2006, 22:19
he he...połowa polityków to w Plusie siedzi ;) a większość firm państwowych lub częściowo państwowych to właśnie klienci korporacyjni Plusa. Wiesz - zostaje "w rodzinie" ;)

a generalnie, jeśli chodzi o obsługę telekomunikacyjną resortów, to tutaj decydują już przetargi poszczególne i bardzo różnie się to rozkłada.

Obrazek

 #127631  autor: Rokko
 26 lis 2006, 22:33
No tak, to dlatego w tej firmie nic sie nie zmieni. rotacja klientow co 4 lata, jak sa wybory :)

 #127640  autor: D@rio
 26 lis 2006, 22:37
Rokko pisze:No tak, to dlatego w tej firmie nic sie nie zmieni. rotacja klientow co 4 lata, jak sa wybory
klientów to raczej nie. Raczej prezesa i rady nadzorczej oraz zarządu...

Obrazek

 #127660  autor: b@sho
 26 lis 2006, 22:57
ciekawych rzeczy sie dowiedzialem, i potwierdzilo to moje spostrzezenia, dzieki D@rio za relacje

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #127681  autor: D@rio
 26 lis 2006, 23:17
nie ma za co :-) w końcu od tego tu jestem, do usług! ;)

Obrazek

 #127712  autor: Krisu6230i
 27 lis 2006, 00:31
D@rio pisze:nie ma za co w końcu od tego tu jestem, do usług!
tak dzieki, poczytalem to i jakos tak... smutno sie mi zrobilo, takie zderzenie z rzeczywistosci ze ty myslis ze jestes wazny itd a tak anprawde to maja cie ... wiesz gdzie;).
na szczescie kazio wraca do domu, to tak ad ratuszu :) hcociaz hanka to tez ni e jest jakas rewelacja :|

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #127722  autor: Rokko
 27 lis 2006, 07:04
ciekawe kiedy pozostali operatorzy zorganizuja podobna impreze?moze wtedy sie dowiemy jak oni podchodza do pewnych tematow.

 #127746  autor: D@rio
 27 lis 2006, 10:02
Rokko, inni z tego co wiem nie organizują takich "zlotów" dla klientów korporacyjnych. Tylko Plus tak robi, może dlatego że ma ich najwięcej?

Obrazek