wczoraj bylem w salonie, bo musialem pare spraw zalatwic i wyszedlem stamtad bardzo pozytywnie zaskoczony. w sz-nie zlikwidowali dwa a zrobili jeden, wiec szedlem z nastawianiem ze teraz to wogule sie naczekam. wchodze, atakuje mnie na wstepie gosciu i pyta sie co chce zalatwic, to ja mu mowie, on ze musze nr wiziasc ( mysle sobie o bede czekal jak na poczcie) i tu piersze zaskoczenia, jest 12 konsultantow, jeden juz do mnie wychodzi, pyta sie w czym moze pomoc, to mu mowie. i tu kolejne poztywne zaskoczenia, od razu dowiaduje sie wszystkiego rzeczowo, nie jestem zbywany, i kazde moje pytanie bylo z odpowiedzia. nawet mi mowil ze tego to by nie radzil bo w kulki z tym centrala polecial i moze po nowym roku stanieja (chodzilo o medel tela). po tej rozmowie wyszedlem zadowolony.
i moje pytanie jest nastepujace:
czy to jakas nowa jakos oranga ktora wprowadza do obslugi klientow czy moze poprostu trafilem na dzien dobroci

czy zatrudniaja w koncu odpowiednich ludzi do obslugi klientow czy moze udalo mi sie po prostu
jestem ciekaw jak to wyglada w innych miastach moze moglibyscie napisac cos na ten teamat
