• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #126938  autor: b@sho
 25 lis 2006, 09:27
wczoraj bylem w salonie, bo musialem pare spraw zalatwic i wyszedlem stamtad bardzo pozytywnie zaskoczony. w sz-nie zlikwidowali dwa a zrobili jeden, wiec szedlem z nastawianiem ze teraz to wogule sie naczekam. wchodze, atakuje mnie na wstepie gosciu i pyta sie co chce zalatwic, to ja mu mowie, on ze musze nr wiziasc ( mysle sobie o bede czekal jak na poczcie) i tu piersze zaskoczenia, jest 12 konsultantow, jeden juz do mnie wychodzi, pyta sie w czym moze pomoc, to mu mowie. i tu kolejne poztywne zaskoczenia, od razu dowiaduje sie wszystkiego rzeczowo, nie jestem zbywany, i kazde moje pytanie bylo z odpowiedzia. nawet mi mowil ze tego to by nie radzil bo w kulki z tym centrala polecial i moze po nowym roku stanieja (chodzilo o medel tela). po tej rozmowie wyszedlem zadowolony.
i moje pytanie jest nastepujace:
czy to jakas nowa jakos oranga ktora wprowadza do obslugi klientow czy moze poprostu trafilem na dzien dobroci :?: czy zatrudniaja w koncu odpowiednich ludzi do obslugi klientow czy moze udalo mi sie po prostu :?:
jestem ciekaw jak to wyglada w innych miastach moze moglibyscie napisac cos na ten teamat :?:
Ostatnio zmieniony 15 gru 2006, 22:03 przez b@sho, łącznie zmieniany 1 raz.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #126944  autor: tomico
 25 lis 2006, 09:44
No to ja mogę powiedzieć o Katowicach. Jest bardzo podobnie jak u ciebie, ale już od dłuższego czasu tak załatwiają klientów. Było tak samo nawet za czasów idei. Wchodzę, podchodzi do mnie babeczka i pyta w czym może pomóc. Ja jej mówię że chciałbym wymienić kartę sim w takim razie ona prosi mnie do stanowiska. Dalej zajmuje się mną już miły konsultant. Więc u mnie jest podobnie dobrze, tylko czasami jest za dużo ludzi, ale nawet sprawnie sobie radzą bo jest dużo stanowisk na 2 piętrach. Pozatym jeśli jest się klientem biznesowym to wchodzi się na 2 piętro i tam jest także jakby kilka pokoi w których można załatwić sprawę w spokoju i profesjonalnie.

 #126945  autor: b@sho
 25 lis 2006, 09:53
widzisz tomico wczesniej wlasnie bylo malo stanowisk, niekompetentna obsluga i trzeba bylo czekac, takze zmienil sie na in plus (przynajmniej wczoraj :P )

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #126946  autor: tomico
 25 lis 2006, 09:57
No starają się ostatnio :D Święta idą :P

 #126952  autor: dawoo1
 25 lis 2006, 10:36
Mnie niedługo też czeka wizyta w salonie,ale najpierw telefonicznie popytam w boa.
Jakie będą tego rezultaty postaram się też napisać.

 #126959  autor: Kaczy
 25 lis 2006, 10:58
b@sho pisze:wczoraj bylem w salonie, bo musialem pare spraw zalatwic i wyszedlem stamtad bardzo pozytywnie zaskoczony. w sz-nie zlikwidowali dwa a zrobili jeden, wiec szedlem z nastawianiem ze teraz to wogule sie naczekam. wchodze, atakuje mnie na wstepie gosciu i pyta sie co chce zalatwic, to ja mu mowie, on ze musze nr wiziasc ( mysle sobie o bede czekal jak na poczcie) i tu piersze zaskoczenia, jest 12 konsultantow
Salon na Wyzwolenia 14?
Ten koleś co Cię zaatakował (krótkie ciemne włosy, ok. 1,7m wzrostu) to mój kumpel z roku. Od paru tygodnii tam pracuje na recepcji :)

...::: Made for loneliness :::...

 #126986  autor: D@rio
 25 lis 2006, 12:30
b@sho, a ja myślę że zostałęś tak potraktowany bo sam powiedziałeś że chcesz wziąść nową aktywkę, a dla Nich to jest zysk ;-) ...no chyba, że poprostu trafiłeś na kompetentną kadrę w miare.
b@sho pisze: (chodzilo o medel tela).
że niby o co?

Obrazek

 #126990  autor: babeo
 25 lis 2006, 12:38
Ja muszę powiedzieć, że w Poznnaiu też widzę poprawę, ale tylko w salonach. Punkty partnerskie, to nie wiem ... czy tam jest jakiśdrugi rodzaj pracowników :smt005 ale salony, naprawdę wszytsko OK i rzeczowo :-)

 #127002  autor: D@rio
 25 lis 2006, 13:11
bo salony szkoli PTK Centertel...i może dlatego zwiększyli na Nich "nacisk" ;)

Obrazek

 #127097  autor: oprych
 25 lis 2006, 17:51
Ja u siebie w miescie też spotykam siez bardzo miłą obsługą w Orange, czego z kolei nie mogę oczekiwać po Erze, a konkretnie jednym z ich salonów.

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #127105  autor: piti110
 25 lis 2006, 18:21
to jest nic... jak w salonie Orange w Bydgoszczy poszedlem w zeszlym roku podpisać umowę na jeden z moich numerów to zaoferowano mi kawę... na dodatek z ekspresu i w filiżankach ORANGE...

jeżeli pomogłem, kliknij na "pomógł" pod moim postem. piti110 pozdrawia.......

 #127110  autor: PiotrG-dz
 25 lis 2006, 18:32
Ja tez na salon Orange w moim miescie nie moge narzekać.Starter POPa kupiłem nawet jak była przerwa w okienku. :)

 #127121  autor: tymis
 25 lis 2006, 18:50
Pozwolę sobie na off-topa bo mowa o salonach Orange ;-) W Plusie (wyłącznie salon firmowy bo POS-y to pomyłka) obsługa w pełni kompetenta, niestety kawy nie podają i nie wyjdą poza to "co na monitorze" ;-) . Jak swego czasu zapytałem o lampkę do prezentacji DWiW to człowiek z poważną miną odpowiedział, że "lampek nie mają, to jest tylko wizualizacja w reklamie" :)

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #127126  autor: D@rio
 25 lis 2006, 19:08
tymis, jaką lampkę? nie rozumiem o co chodzi...

Obrazek

 #127130  autor: PingNoMore
 25 lis 2006, 19:20
Ja za to nie polecam Centrum Orange w Łodzi na Piłsudskiego. To co tam się dzieje to ludzie pojęcie przechodzi. Przy wejściu jest automat, który wydaje numerki. Potem czekasz na swoją kolej, tylko, że zazwyczaj to czekanie to trwa ze 30 min. Jak byłem przedłużyć umowę to stałem (bo jest z 8 krzeseł) z godzinę. Gdy chciałem wymienić kartę SIM na USIM to znowy musiał bym czekać ze 40 min. Naszczęście poszedłem do salonu na ulicę Piotrkowską oddalonego od tego na Piłsudskiego jakiś kilometr i tam kartę wymienili mi w 5 min 8)
Ostatnio zmieniony 25 lis 2006, 20:18 przez PingNoMore, łącznie zmieniany 1 raz.

 #127132  autor: tymis
 25 lis 2006, 19:25
D@rio pisze:jaką lampkę?
Jak weszły Nowe Plusy z usługą DWiW to w reklamach Mumio jedna z reklam była z lampką.
I o taka lampkę zapytałem w salonie firmowym :D

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #127135  autor: D@rio
 25 lis 2006, 20:15
hmmm...nie pamiętam :-)

Obrazek

 #127147  autor: tymis
 25 lis 2006, 20:43
D@rio pisze:nie pamiętam
"...pododno jakieś nowe taryfy są...
...darmowe wieczory i weekendy, codziennie od 18-tej...
...a może mi pan to wyjasnić na przykładzie?...
...mogę...(sprzedawca wyciąga i podłącza lampkę)...
...już niech pan nic nie mówi, mam to, rozumiem, rozumiem..."
Niestety na stronie Plusa nie mogę znależć tych reklam i stąd brak linku.

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #127153  autor: oprych
 25 lis 2006, 21:20
Ja potwierdzam, pamiętam, byłą taka reklama.

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #127196  autor: D@rio
 25 lis 2006, 22:32
no nic...może dlatego że nie oglądam aż tak uważnie i często telewizji, to stąd nie pamiętam, a szkoda ;)

Obrazek