• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #122373  autor: kid
 09 lis 2006, 18:32
Witam serdecznie kumpel ma pewien problem. Mianowicie chce kupić telefon w ofercie 10- lecia ery jednak telefon który go interesuje jest niedostepny w salonie ery w naszym mieście. Tak sie złozyło że bedzie jutro w Zamościu oddalonym od nas ok. 100 km i w tamtejszym salonie mógł by nabyć ten telefon. I teraz pytanko czy jest to dobre posunięcie czy jeżeli np. telefon ulegnie awarii bedzie musiał jechac do zamościa zeby oddac go do gwarancji i czy moga wyniknąc z tego jakieś inne problemy... napiszcie co o tym wszystkim sądzicie... dzieki za odpowiedzi...

 #122380  autor: przemek910
 09 lis 2006, 18:42
kid pisze:Witam serdecznie kumpel ma pewien problem. Mianowicie chce kupić telefon w ofercie 10- lecia ery jednak telefon który go interesuje jest niedostepny w salonie ery w naszym mieście. Tak sie złozyło że bedzie jutro w Zamościu oddalonym od nas ok. 100 km i w tamtejszym salonie mógł by nabyć ten telefon. I teraz pytanko czy jest to dobre posunięcie czy jeżeli np. telefon ulegnie awarii bedzie musiał jechac do zamościa zeby oddac go do gwarancji i czy moga wyniknąc z tego jakieś inne problemy... napiszcie co o tym wszystkim sądzicie... dzieki za odpowiedzi...
Nie będzie musiał. Jak będzie posiadał gwaranjcę i Dowód zakupu - może oddac telefon do naprawy w KAŻDYM salonie Ery.
Ostatnio zmieniony 09 lis 2006, 18:43 przez przemek910, łącznie zmieniany 1 raz.

 #122381  autor: rafael96
 09 lis 2006, 18:42
Nie, Twoj kolega nie bedzie musial w razie czego jechac do Zamoscia. Bez problemu moze oddac do najblizeszego salonu, ewentualnie serwisu danej marki jesli jest w poblizu. pozdrawiam

 #122382  autor: dawoo1
 09 lis 2006, 18:45
No pewnie że może kupować gdzie chce a jak aparat się zepsuje to może go oddać w każdym salonie a oni i tak wysyłają go dalej.

 #122385  autor: kid
 09 lis 2006, 18:53
Wielkie dzieki czyli jutro ziom bedzie miał nowy fon...jak ktos chce coś dodać to piszcie... :D

 #122388  autor: Rokko
 09 lis 2006, 19:03
nie tylko salony Ery, ale jeszcze dochodza sklepy, gdzie sprzedaja telefon i jak dobrze pamietam salony innych operatorow tez powinni przyjac telefon do naprawy.

 #122398  autor: oprych
 09 lis 2006, 19:35
Sklepy innych operatorów, to chyba raczej nie Rokko,

A tak z ciekawości spytam, jaki to telefon jest tak poszukiwany przez Twojego znajomego?

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #122407  autor: kid
 09 lis 2006, 19:57
SE K750i :mrgreen:

 #122415  autor: Rokko
 09 lis 2006, 20:31
oprych pisze:Sklepy innych operatorów, to chyba raczej nie Rokko,

A tak z ciekawości spytam, jaki to telefon jest tak poszukiwany przez Twojego znajomego?
Nie bylem tego pewny, ale zdawalo mi sie ze w ktoryms temacie, jedna osoba pytala o zakupiony na allegro aparat i wyszlo, ze moze oddac w kazdym dowodlnym salonie.

 #122494  autor: Kaczy
 10 lis 2006, 00:54
Rokko pisze:Nie bylem tego pewny, ale zdawalo mi sie ze w ktoryms temacie, jedna osoba pytala o zakupiony na allegro aparat i wyszlo, ze moze oddac w kazdym dowodlnym salonie.
Ja m.in. o tym pisałem.
U nas jest taka praktyka, że przyjmujemy wszystkie telefony (z Orange, Ery) jeśli tylko jest komplet dokumentów (gwarancja + dowód zakupu).

Myśle, że w wielu punktach tak jest. W koncu i tak to idzie do jednego serwisu :)
A to, że ktoś nie chce przyjąć do serwisu telefonu to zapewne chęć oszczędzenia sobie pracy. Niestety to w sklepie sprzedawca musi się tłumaczyć, że jeszcze telefon nie jest gotowy, bo w serwisie lecą sobie w kulki i nie wysyłają z powrotem telefonu. :|

...::: Made for loneliness :::...

 #122511  autor: Rokko
 10 lis 2006, 07:05
no wlasnie wydawalo mi sie ze ta odpowiedz wyplynela od Ciebie - no tylko kwestia czy sprzedawca przyjmie na siebie tlumaczenie za to o czym mowisz.

 #122518  autor: PingNoMore
 10 lis 2006, 08:28
Kaczy pisze:U nas jest taka praktyka, że przyjmujemy wszystkie telefony (z Orange, Ery) jeśli tylko jest komplet dokumentów (gwarancja + dowód zakupu).

Myśle, że w wielu punktach tak jest.
A pamiętam jak 3 lata temu mój tata kupił w centrum Idei w Łodzi Siemensa C45 i po pół roku uległ awarii. Chcieliśmy go oddać do salonu Orange w Łasku, ale miła pani powiedziała nam, że ona telefonu nie przyjmie i musimy z nim jechać tam gdzie dokonaliśmy zakupu czyli do Łodzi :shock: Paranoja

 #122520  autor: Rokko
 10 lis 2006, 08:33
dziwnie sie pani zachowala. W Plusie nie robia takich problemow. Przeciez nawet PWA mozna zrobic w dowolny salonie. NIedouczona paniusia byla.

 #122523  autor: Kaczy
 10 lis 2006, 09:08
Rokko pisze:rzeciez nawet PWA mozna zrobic w dowolny salonie
PWA, cesję... wszystko można zrobić. Teraz już nie ma znaczenia, w którym miejscu kupowałeś telefon. Kiedyś zapewne też nie miało.
Rokko pisze:dziwnie sie pani zachowala.
To jest czasami dobry unik, żeby sobie nie robić problemów. Niestety serwisy pracują ospale. Czasami telefon wraca dopiero po miesiącu. No a Ty musisz się później tłumaczyć, że serwis przegina. Takie nie przyjmowanie telefonu czasami zaoszczędza wiele nieprzyjemnych rozmów.

...::: Made for loneliness :::...

 #122525  autor: rafcyk
 10 lis 2006, 09:56
Gorzej jak we wszystkich punktach ci odmowią, co wtedy począć? Trzeba udac sie osobiscie do serwisu czy mozna ich jakos zmusic do przyjecia uszkodzonego sprzetu?

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #122528  autor: Kaczy
 10 lis 2006, 10:02
No to prosisz o rozmowę z kierownikiem punktu.
Jak to nie pomoże no to wtedy trzeba się udać do rzecznika praw konsumenta i przedstawić sytuację.

Ale to już skrajności- jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, żeby ktoś odmówił przyjęcia tel. do serwisu z kompletem dokumentów.

...::: Made for loneliness :::...

 #122546  autor: Rokko
 10 lis 2006, 12:28
No wlasnie, a czy PWA mozna tez w Vobisie, M-punkcie?i czy odbywa sie to jakos inaczej?

 #122549  autor: Kaczy
 10 lis 2006, 12:33
W mPunkcie można bez problemu. W Vobisie chyba nie jest to możliwe :| Ale na 100% nie jestem pewien

...::: Made for loneliness :::...

 #122597  autor: D@rio
 10 lis 2006, 15:55
Rokko pisze:No wlasnie, a czy PWA mozna tez w Vobisie, M-punkcie?i czy odbywa sie to jakos inaczej?
nie można. Vobis robi tylko nowe aktywacje.

Obrazek

 #122677  autor: sapv
 10 lis 2006, 20:36
Kaczy pisze:No to prosisz o rozmowę z kierownikiem punktu.
Jak to nie pomoże no to wtedy trzeba się udać do rzecznika praw konsumenta i przedstawić sytuację.
Co ma rzecznik praw konsumenta do gwarancji? Gwarancja nie jest sztywnym uprawnieniem ustawowym w przeciwieństwie do rekojmi lub/i niezgodności z umową.

Wystarczy napisać skargę na POS do centrali bo wewnetrzne procedury wymagają na nich realizacje napraw gwarancynych to bedzie skuteczniejsze od pisemek do rzeczników.