szonek pisze:Raz, że jesteś na razie POTENCJALNYM klientem. Dwa nie wydaje ci się, że mają póki co ważniejsze rzeczy na głowie? Trzy, że nie wydaje mi się, żeby zdążyli powołać jakąś komórkę, która zajmuje się tylko i wyłącznie kontaktem z POTENCJALNYM klientem dlatego pewnie odpiszą ale ze sporym opóźnieniem.
Naprawdę polecam trochę wstrzemięźliwości, wszyscy się doczekamy na nurtujące nas pytania na temat sieci P4, chyba każdy z nas tydzień czy dwa jeszcze wytrzyma.
Ja potrafię siedzieć w pracy i obsługiwać dodatkowo interesantów, a oni nie? Po to się zatrudnia ludzi do obsługi biura obsługi klienta bym nie czekał na cholerną odpowiedź ruski rok. Era odpisuje mi maksymalnie po 2-3h, a oni w ogóle? Jak się podaje maila kontaktowego to ludzie liczą na kontakt, a nie zapychanie sobie folderu wysłanych. Im dłużej lekceważą ludzi np. mnie tym mniej jestem przychylny, a byłem naprawdę optymistycznie nastawiony. No i najważniejsze, skoro ktoś wchodzi na rynek przy wyrobionej marce, w tym przypadku, trzech porządnych firm to musi zadbać o każdego
