Ad1 . Z naszych ponieważ operatorzy zarabiają na swoich klientch to hyba oczywiste nierozumiem z czym tu polemizujesz???
AD2. Sprytny cel marketingowy
Marketing na tym polega , żeby znajdować potrzeby konsumentów , a żeby je znajdować to warto ich zbadać . tak??
AD3.jeżeli twoim kontrachentem nie są młodzi , otwarci komunikatywni ludzie to nie spotykaj się z nimi w klubie , MASZ RACJE , ale PLAY celuje w młodych komunikatywnych i otwartych i tam oni bywają
Pozdro D@ario
AD2. Sprytny cel marketingowy
Marketing na tym polega , żeby znajdować potrzeby konsumentów , a żeby je znajdować to warto ich zbadać . tak??
AD3.jeżeli twoim kontrachentem nie są młodzi , otwarci komunikatywni ludzie to nie spotykaj się z nimi w klubie , MASZ RACJE , ale PLAY celuje w młodych komunikatywnych i otwartych i tam oni bywają

Pozdro D@ario
bla bla