• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #101266  autor: D@rio
 01 wrz 2006, 17:09
kupczak pisze:Zaczynam pisać coraz ostrzej, a jak do poniedziałku tego nie zrobią, dzwonię do tego rzecznika... Niech się nauczą w końcu szanować klientów.
Witam,
widzę, że ów problem chyba w ogóle nie ma zamiaru zostać przez państwa usunięty, bo jakoś przez dwa tygodnie nikomu nie chciało się podmienić kilku cen, podczas gdy do sklepu dochodziły nowe telefony, a to zapewne zajmowało obsłudze technicznej więcej czasu niż zmiana cen w bazie danych. Tak się składa, że akurat znam się na funkcjonowaniu dużych portali i wiem, że lepiej podmieniać już istniejące dane niż od podstaw wprowadzać nowe. Z przykrością, więc muszę wykręcić numer do pana rzecznika praw konsument i powiedzieć mu jak to traktujecie klientów i ich jawnie robicie w butelkę.

Pozdrawiam,
Jakub Sitek
powiem Ci tak. Piszesz mocne słowa, owszem. ale co z tego? Piszesz je do zwykłego konsultanta (studenta np.) któremu głeboko wisi to wszystko to co Ty mu przekazujesz. On nie jest od tego. Zresztą, nawet miałbym wątpliwości czy on te Twoje groźby to przekaże dalej, ustosunkuje się do Nich czy nie a czy nawet poprostu wywali Twojego e-mail'a do kosza...

Obrazek

 #101430  autor: kupczak
 02 wrz 2006, 09:08
Wiesz mnie to wisi, bo poczekać tam jeszcze kilka dni mogę, ale powinni podchodzić bardziej poważnie do klienta, bo wprowadzać nowe telefony do eSklepu potrafią, ale zmienić kilka cen to już nie i to w tym wszystkim jest najgorsze. W poniedziałek dzwonię do pana rzecznika, bo te 10 dni jak dla mnie to trochę za dużo :twisted: Tylko czy to coś da?? :roll:
---
A i jeszcze co do tych fanów Orange sam nim jestem, bo żadna inna sieć nie zaoferuje mi tego co Orange, mimo trochę wygórowanych cen telefonów, które próbuje nieco obniżyć przez promocję w eSklepie, której nie widać i to jest najgorsze :x

 #101832  autor: nstn
 03 wrz 2006, 14:25
dzwon do rzecznika, pisz maile. Jestem badzo ciekawy jak on na to zareaguje. Wg mnie to on nie zrobi nic.
Jak będą jakieś postępy w sprawie to pisz.

 #104280  autor: kupczak
 10 wrz 2006, 11:05
Orange eSklep działa już od 2 dni (tj. od 08.09.06r.). Zamówiłem sobie w końcu tego Benq-Siemens'a C81 - intersuje mnie jak długo będzie trawała realizacja zamówienia. Jeżeli ktoś już kiedyś kupował w owym sklepie proszę o opinię.

 #111659  autor: kyloo
 06 paź 2006, 09:47
Cześć i jak Ci poszło ???
A ten sklep realizuje punkty PROFIT ???