• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #241103  autor: stacho
 21 gru 2007, 23:32
Ja niby procedure znam taką bo juz jeden numer przenioslem z plusa do playa ale przy rozwiązaniu umowy zaznaczyli mi przeniesienie do play a jak mam rozwiązaną ? Chcialem sie dopytac o szczegoly ile dni sie czeka jak to wygląda etc... :/ nic nie widze w tym pdfie...

 #241107  autor: D@rio
 21 gru 2007, 23:42
stacho pisze:le przy rozwiązaniu umowy zaznaczyli mi przeniesienie do play a jak mam rozwiązaną ?
a przedstawiłeś im wtedy pismo o możliwości przyjęcia numeru przez PLAY? Wpisał do systemu pracownik nr tego druku?
stacho pisze:Chcialem sie dopytac o szczegoly ile dni sie czeka jak to wygląda etc... :/
do 30 dni zgodnie z regulaminem.

Obrazek

 #241110  autor: stacho
 21 gru 2007, 23:45
Nie wpisal, o to chodzi ze juz podpisalem rozwiązanie umowy z tym ze telefony sa aktywne do 4 stycznia i 16 stycznia ale nie zaznaczylem przeniesienia i dlatego sie pytam co w takim przypadku i jak to wygląda

 #241112  autor: D@rio
 21 gru 2007, 23:47
stacho pisze:16 stycznia ale nie zaznaczylem przeniesienia i dlatego sie pytam co w takim przypadku i jak to wygląda
powtarzam się po raz kolejny. Musisz wsiąść te potwierdzenia od PLAYa, wycofać rezygnacje z Plusa, pójść 3 dni później i złożyć nowe z przeniesieniem numeru.

Obrazek

 #241113  autor: stacho
 21 gru 2007, 23:50
Nooo w koncu.... chcialem kawe na ławe, nie doczytalem sie tego wczesniej :)

3 dni to jakis wymóg czy po prostu zeby to dobrze wyglądalo :) ?

 #241114  autor: Prometo
 21 gru 2007, 23:50
stacho miałeś już na początku tematu powiedziane bodajże przez dechomenon'a,\ , że musisz wycofać wypowiedzenie i złożyć nowe z zaznaczeniem przeniesienia do innej sieci .

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #241116  autor: Prometo
 21 gru 2007, 23:52
stacho pisze:3 dni to jakis wymóg czy po prostu zeby to dobrze wyglądalo :)
Nie jest to żaden wymóg , możesz złożyć nawet miesiąc później.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #241117  autor: stacho
 21 gru 2007, 23:53
tak ale mi caly czas chodzilo o czas ! ile sie czeka etc ile od jednej rezygnacji do drugiego wypowiedzenia, przeciez nie pojde 1 dnia powiem chce znowu wrocic a za 15 minut chce zrezygnowac...

 #241118  autor: D@rio
 21 gru 2007, 23:54
stacho pisze:3 dni to jakis wymóg czy po prostu zeby to dobrze wyglądalo :) ?
to moja sugestia aby mieć pewność że fax o wycofaniu rezygnaci który wyśle salon doszedł do Polkomtela i został zarejestrowany na Twoim koncie oraz rezygnacja została fizycznie wycofana z systemu komputerowego.

Obrazek

 #241121  autor: stacho
 21 gru 2007, 23:58
dzieki :) ! Chyba tak zrobię bo są duze profity przy przeniesieniu numeru przy abonamencie ktory chce wziąć.

Dziękuję za uwagę.

 #241122  autor: D@rio
 22 gru 2007, 00:00
stacho pisze:zieki :) ! Chyba tak zrobię bo są duze profity przy przeniesieniu numeru przy abonamencie ktory chce wziąć.
heh, co tu się oszukiwać... bawet bardzo duże, zwłaszcza dla firm.

żaden operator przy 300 PLN miesięcznego abonamentu nie da Ci się 600 PLN pakietu kwotowego...

Obrazek

 #241125  autor: dechomenon
 22 gru 2007, 00:14
D@rio pisze:a w Plusie przez 11 lat nikt do mnie nie zadzwonił i nie zapytał czy jestem nawet zadowolonych z ich usług...
no widzisz a ja obdzwaniałem bazę...na miesiąc ok 1000telefonów..do nowych, starych
klientów oraz do potencjalnych
taa... i takim twierdzeniem chcesz mi powiedzieć że klient biznesowy weźmie nawet Nokię 2600 w najwyższej taryfie, tak?
nie to miałem namyśli...jeśli jest dobrze obsługiwany to wtedy wszystko załatwia się na telefon, bez zbędnych negocjacji(bo w tym czasie, on robi swój biznes)
D@rio pisze:ale mogą wychodzić też taniej. Orange daje większe rabaty niż Wy w Plusie...
przecież napisałem, że ktoś może być w niektórych rzeczach taniej itd...ale np. mogą tylko odwalić aktywkę i dowidzenia(nie bronię tutaj żadnej sieci, bo z każdej tak na prawdę są migracje...
D@rio pisze:Bo powinieneś wiedzieć że najpierw w biznesie jest lokalność, satysfakcja klienta a dopiero później przychody - a nie odwrotnie.
najpierw klient musi powstać, dopiero potem można coś o nim powiedzieć...wszystko zależy też od stosunków między klientem, a operatorem..ilu ludzi tyle twierdzeń
D@rio pisze:co przez to rozumiesz...? np. jaki? Poza tym, z samego rynku biznesowego jako operator nie utrzymalibyście się. To tylko pewien procent... mniejszy, niż klientów pre-paid i indywid. razem wziętych... mówię o rynku Biznes typu SOHO oraz SME.
tutaj nie ma jednoznaczej odpowiedzi, ale wiem, że handlowcy generują bardzo duże przychody dla Plusa, dlatego z nich nie rezygnują...
D@rio pisze: ja tam go obserwuje od dłuższego czasu i powiem Ci Prometo że on się nie tylko tu myli. Jest za bardzo pewny siebie :-) dlatego wiem, że przejedzie się na niektórych swoich przekonaniach jak Zabłocki na mydle w swojej pracy... ;)
wszystkie moje stwierdzenie opierają się na osberwacji i doświadczeniach..takie mam wnioski, Ty też jesteś bardzo pewny siebie...nie wiem jak Ty, ale jeśli ja widzę, racjonalne argumenty to z radością je przyjmuje, ba mało teog potrafię na podstawie takich zmienić swoje zdanie...
Prometo napisał/a:
I tutaj moim zdaniem się mylisz. Biznesmen potrzebuje telefonu, który ma dobrą baterię i jaki taki wyświetlacz. Tak jest przynajmniej w mojej firmie.
oki to w takim przypadku pozostaje tylko parte telefonów 3110classic, 6151, SE odpada(bieznes w 80% bazuje na nokii) a reszta telefonów to padaki jeśli chodzi o baterie, żaden nie wytrzyma praktycznie dłużej niż 3 dni...są wyjątki np. E50

 #241133  autor: D@rio
 22 gru 2007, 00:46
dechomenon pisze:no widzisz a ja obdzwaniałem bazę...na miesiąc ok 1000telefonów..do nowych, starych
klientów oraz do potencjalnych
z własnego telefonu?
dechomenon pisze:nie to miałem namyśli...jeśli jest dobrze obsługiwany to wtedy wszystko załatwia się na telefon, bez zbędnych negocjacji(bo w tym czasie, on robi swój biznes)
no to dlatego mówię, że zależy czy trafisz na komunikatywnego klienta czy na służbistę. Bo równie dobrze może się trafić taki że przyjdzie do Niego faktura, coś mu się nie będzie podobać to od razu, telefon do Ciebie i rozkaz przyjechania, i co? W tym rynku to klient dyktuje warunki... a nie odwrotnie.
dechomenon pisze:przecież napisałem, że ktoś może być w niektórych rzeczach taniej itd...ale np. mogą tylko odwalić aktywkę i dowidzenia(nie bronię tutaj żadnej sieci, bo z każdej tak na prawdę są migracje...
najczęściej to w każdej tak jest aby odwalić aktywkę i cześć w pewnym sensie...
dechomenon pisze:tutaj nie ma jednoznaczej odpowiedzi, ale wiem, że handlowcy generują bardzo duże przychody dla Plusa, dlatego z nich nie rezygnują...
handlowcy pośrednio. Ogólnie klienci biznesowi.
dechomenon pisze:wszystkie moje stwierdzenie opierają się na osberwacji i doświadczeniach..takie mam wnioski, Ty też jesteś bardzo pewny siebie...nie wiem jak Ty, ale jeśli ja widzę, racjonalne argumenty to z radością je przyjmuje, ba mało teog potrafię na podstawie takich zmienić swoje zdanie...
owszem, ja podaję konkretne argumenty. Masz prawo tak się czuć ale pozatym co jak co, też mam znajomości i wybacz ale dłużej jestem w Plusie niż Ty... bo od jego początku istnienia. Więc doświadczeń mam dużo, mógłbym mówić i mówić - o czym Ty wiesz bo nie raz widzisz w rozmowie ze mną na GG ;) dlatego, rozmawiać możemy... :) i posprzeczać się konstruktywnie także bez jakiegoś obrażania.

Obrazek

 #241136  autor: dechomenon
 22 gru 2007, 03:27
D@rio pisze:z własnego telefonu?
mieliśmy demówki, oraz uruchomiony ipfon(na stacjonarne) 2 ludzi pracowało na telemarketingu
D@rio pisze:no to dlatego mówię, że zależy czy trafisz na komunikatywnego klienta czy na służbistę. Bo równie dobrze może się trafić taki że przyjdzie do Niego faktura, coś mu się nie będzie podobać to od razu, telefon do Ciebie i rozkaz przyjechania, i co? W tym rynku to klient dyktuje warunki... a nie odwrotnie.
znam przypadki z fakturą, więc należy np. na odwrocie umowy czy też podpiąć pod umowę, sposób rozliczenia 1 faktury(bo zazwyczaj na niej są największe wątpliwości)trzeba powiedzieć o opłacie aktywacyjne, o abonamencie proporcjonalnym i o tym pobieranym z góry(który notabene jest praktykowany u wszystkich opów), oczywiście czasem się wkradają chochliki i trzeba sprawę wyjaśnić

D@rio pisze:handlowcy pośrednio. Ogólnie klienci biznesowi.
tak, mało precyzyjnie się wyjaśniłem, ale o to mi chodziło.
D@rio pisze:dlatego, rozmawiać możemy... :) i posprzeczać się konstruktywnie także bez jakiegoś obrażania.
_________________
jeśli widzę, że mam gdzieś coś do napomnienia, napisania, zawsze wchodzę w dialog, w końcu studiuję komunikację społeczną(jak by mnie to do czegoś zobowiązywało ehehhe). Więc życzę wspólnych, miłych i konstruktywnych "sprzeczek"

 #241163  autor: Kaczy
 22 gru 2007, 10:36
dechomenon pisze:ale musisz mieć druk T2
T1 :)
D@rio pisze:pójść 3 dni później i złożyć nowe z przeniesieniem numeru.
Da sie to od razu załatwić. Składasz anulowanie z rezygnacji i od razu możesz złożyć rezygnacje z zaznaczeniem, że przenosisz numer.

...::: Made for loneliness :::...

 #241236  autor: D@rio
 22 gru 2007, 15:54
Kaczy pisze:Da sie to od razu załatwić. Składasz anulowanie z rezygnacji i od razu możesz złożyć rezygnacje z zaznaczeniem, że przenosisz numer.
no to jak załatwią mu od razu to niech tak robi. Tylko niech się najpierw upewni.

Obrazek

 #241246  autor: Marens
 22 gru 2007, 16:24
Prometo pisze:wycofaj rozwiązanie umowy a wtedy umowa przejdzie na czas nieokreślony
Znajoma ma z tym problem w Orange. Chciała przenieś numer do Ery, była w Erze - przyniosła do Orange pismo ze zgodą z Ery. Gość ją ściemnił, że ma podpisać "ten o to kwitek" jako przyjęcie pisma z Ery. Na kwitku było "dyspozycja zmiany planu taryfowego na ofertę NOGO

Jak to zobaczyłem to poszliśmy do niego wycofać rezygnację. Gość twierdził, że nie ma możliwości wycofania rezygnacji, bo jest w systemie jako "przyjęte do realizacji". Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu z nim wojować. Rozmawiałem z 10 konsultantami na *100 twierdzili to samo.

Ma może ktoś jakiś pomysł, jak wycofać przejście z abonamentu do Orange Go?

 #241255  autor: dechomenon
 22 gru 2007, 17:01
to jest paradoks...bo nawet jeśli złożyłeś to możesz zrezygnować...napisz do departamentu reklamacji pismo...i pewnie tym sposobem Ci to anulują...bo rzeczywiście jeśli coś jest w systemach to konsultanci/sprzedawcy w punkcie nie mają dostępu do tych programów, a w biurze obsługi takich rzeczy nie załatwisz przez telefon

 #241260  autor: Marens
 22 gru 2007, 17:27
Zmiana wchodzi w życie 15.01. Ciekawy jestem, czy pracują przez święta? Wysłałbym wtedy faxem albo e-mailem. Dodatkowo oczywiście tradycyjnie pocztą poleconym priorytetem.

Tylko niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego nie da się wycofać zmiany od ręki? Przecież dla nich jest korzystniejszy klient, który ma abonament na czas nieokreślony od tego na kartę. Tym bardziej, że średnia rachunków to 41zł.

Przerabiałem kiedyś taki numer w Erze. Dzwoniła do mnie pani o 21, czy na pewno chcę zrezygnować z abonamentu / numeru bo może zaoferować specjalną ofertę. Dodam, że umowa kończyła się tego samego dnia o 24.

 #243951  autor: yogurcik
 05 sty 2008, 01:18
ja wam napisze tak mielismy ere w firmie 8 aktywacji skanczyla sie umowa olali nas przeszlismy do plusa .... makabra od poczatku problem z polczeniami itp. teraz przeprosimy sie chyba z era ale nie o to mi chodzi byl pan z plusa zeby przedluzyc oferte nic specjalnego .... najlepsza oferte dostalismy z pleya (umowa 12 mc) ale niestety dziala on na nadajnikach plusa ....