• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 72 z 244
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 244

 #433377  autor: Emilia
 03 paź 2010, 23:14
Powiem Ci szczerze, że nie słyszałem o czymś takim. Każdy telefon od nas ma brand zgodny z siecią Play i tego się nie zmieni. Owszem, możesz tego dokonac na włąsną rękę, wiąże się to jednak jak słusznie zauważyłeś, z utratą gwarancji.


A to nie jest przypadkiem tak, że jeśli oprogramowanie wgra sie w autoryzowanym serwisie nie traci sie gwarancji? No bo w sumie gwarancja jest od producenta...

 #433379  autor: qper
 03 paź 2010, 23:40
Maniek99 pisze:Ponawiam pytanie: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 887#431887

Czy i czym różnią się dwa pakiety 25MB dostępne w systemie (pakiet tani internet i Internet w telefonie 25MB)?

Niczym się nie różnią technicznie.

Oba pakiety działają na terenie całej Polski na nadajnikach PLUS i PLAY.

Jedyna różnica to, że Pakiet Internet można wykupić 3 szt. w miesiącu, a Pakiet 25 MB w telefonie tylko jeden.

Druga różnica mało ważna, to taka, że pakiet Internet był jako pierwszy w Play i kiedyś wynosił 5 MB a teraz 25 :), a drugi pojawił się wraz z większymi pakietami na nadajnikach PLUS-a i PLAY.

 #433394  autor: luccicare
 04 paź 2010, 01:39
Logith pisze:Pamiętam, że w starszych telefonach właśnie taki jak to nazywasz" dźwięk słonia" był.
a wie ktoś jak to wyłączyć na samsungu u800? W ustawieniach nie znalazłem takiej opcji. Jest to irytujące głównie przez rodzaj dźwięku i jego głośność...

 #433396  autor: Logith
 04 paź 2010, 07:07
Możesz wyciszyć telefon albo wgrać czysty soft. :wink:
W mojej Nokii jest coś takiego -> Ustawienia -> Personalizacja -> Wyświetlacz -> Powitanie lub logo.

Obrazek
Obrazek

 #433405  autor: horas
 04 paź 2010, 08:16
horas pisze:
Marcin87 pisze:U mnie po podpisaniu aneksu wprowadzono zmiany na drugi dzień i dostałem smsa z podziękowaniem za przedłużenie umowy a potem sprawdziłem w play24 czy wszystko się zgadza i się zgadzało
no właśnie - tak powinno być - a u mnie niestety tak pięknie nie jest :/
poważnie zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy/aneksu z winy operatora...miał ktoś takie doświadczenia ??

pozdr.
horas
ponawiam pytanie.....

 #433414  autor: playonline
 04 paź 2010, 09:09
ppp1ppp pisze:Pozostaje czekać na e-awizo
E-awizo przychodzi mniej wiecej po 7 dniach od pierwszego dnia nowego cyklu rozliczeniowego.

 #433422  autor: play4you2
 04 paź 2010, 10:09
playonline pisze:Takie dzialanie mi sie podoba. Czy cos jest w tym kierunku robione? Jakas nowinka na swieta itp?
No cóż, wiesz, że nie mogę się wypowiadać na ten temat :). Jak działa tak dobrze, to dobrze :-). Miło mi to słyszeć.
horas pisze:już to zrobiłem, swoją drogą ile czasu ma Operator na wprowadzenie postanowień aneksu w życie ?? czyż nie 10 dni od daty podpisania aneksu ??
Kiedy mogę dochodzić swoich praw ?? czy mogę rozwiązać umowę z winy Operatora ??
Podaj jak Możesz numer zgłoszenia. Sprawdzę, co jest robione. Co do praw, możesz dochpdzić ich w każdej chwili, zgodnie z postanowieniami R3egulaminu.
Emilia pisze:A to nie jest przypadkiem tak, że jeśli oprogramowanie wgra sie w autoryzowanym serwisie nie traci sie gwarancji?
Nie, ponieważ serwis jest przedstawicielem Producenta. My nie wystawiany tej gwarancji, ponieważ nie jesteśmy PRoducentem telefonu. Nawet jak nam je oddajecie do naprawy, to my i tak wysyłamy je do serwisu Producenta. Więc, jeżeli oddasz telefon osobiście do takiego serwisu, nie powinno być problemu z gwarancją. Upewnij się jednak przed ich działaniami, czy tak właśnie jest.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433437  autor: Misyo
 04 paź 2010, 11:26
Witam Serdecznie,

Mój pierwszy post na forum, bo do tej pory tylko czytałem...

P4Y: czy jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie KIEDY będą dostępne Galaxy S? Czekam już dokładnie 5 tygodni... i chyba powoli mam dosyć...

3 lata temu jak wchodził P4 do mojego miasta napaliłem się na Nokie N73. Czekałem miesiąc i dałem sobie spokój... bo była to oferta wirtualna. Rok później brałem żonie telefon... i czekałem 3 tygodnie na telefon który też był tylko w cenniku...

Rok temu wymieniałem swój telefon i było znowu to samo.... Super oferta na telefon, którego nikt nie ma i mieć nie będzie przez najbliższe tygodnie...

Tym razem potrzebuję nową słuchawkę i nową umowę... i 5 tygodni czekam na Galaxy S... "Chwilowo niedostępna".... czy słowo chwilowo oznacza "kilka miesięcy"? Sorry ale jestem już mocno zirytowany.

Dodam, że ani na infolinii nikt nie jest w stanie pomóc... A żeby było śmieszniej, na stronie przy wyborze taryfy LongPlay Internet 99 jako preferowany tel. jest Wave podawany... którego też nie ma na stanie ;-)

 #433438  autor: horas
 04 paź 2010, 11:27
play4you2 pisze:
horas pisze:już to zrobiłem, swoją drogą ile czasu ma Operator na wprowadzenie postanowień aneksu w życie ?? czyż nie 10 dni od daty podpisania aneksu ??
Kiedy mogę dochodzić swoich praw ?? czy mogę rozwiązać umowę z winy Operatora ??
Podaj jak Możesz numer zgłoszenia. Sprawdzę, co jest robione. Co do praw, możesz dochpdzić ich w każdej chwili, zgodnie z postanowieniami R3egulaminu.
proszę bardzo:
- 22273571
- 22276221
- 22349300

pojawiła mi się teraz kwota 150,70 PLN jako saldo niezapłaconych faktur ??!!?? skąd wzięła się taka kwota ?? proszę Cię play4you2 o wyjaśnienie również tej kwoty do zapłacenia :/

 #433439  autor: play4you2
 04 paź 2010, 11:30
Misyo pisze:P4Y: czy jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie KIEDY będą dostępne Galaxy S?
No niestety, aż takich informacji to nie posiadam. Akurat wybrałeś telefon bardzo mocno chodliwy (podobnie jak Wave). Klienci praktycznie od razu "wyczyścili" nam magazyny z tego telefonu (a było ich naprawdę sporo).
Podaj mi jednak miasto, w którym chcesz kupić ten telefon, może zobaczę co da się zrobić, choć niczego nie jestem w stanie Ci obiecać.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-10-04, 11:37 ]
horas pisze:pojawiła mi się teraz kwota 150,70 PLN jako saldo niezapłaconych faktur ??!!??
Z tego co widzę, to aneks masz podłączony już od 17 09 2010r, ale chyba coś jest nie tak. Wiesz co, sprawę zlecę naszemu specjaliście, żeby to wyjaśnił. Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj zadzwoni ktoś do Ciebie i powiadomi, że zajmuje się sprawą.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433442  autor: horas
 04 paź 2010, 11:46
play4you2 pisze:Z tego co widzę, to aneks masz podłączony już od 17 09 2010r, ale chyba coś jest nie tak. Wiesz co, sprawę zlecę naszemu specjaliście, żeby to wyjaśnił. Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj zadzwoni ktoś do Ciebie i powiadomi, że zajmuje się sprawą.
Pzdr.
stanowczo coś jest nie tak :/
jak sam widzisz, 27-09-2010 aneks wszedł w życie a do dzisiaj nie mam nic z postanowień zawartych w aneksie...
dzięki za zajęcie się moją sprawą i czekam na telefon z BOK
poinformuję jak tylko do mnie zadzwonią

 #433443  autor: tang
 04 paź 2010, 11:46
DO P4Y2

Czesc,
Wczoraj okolo 18:07 wyslalem do Ciebie na PW wiadomosc z prosba o pomoc w rozwiazaniu sprawy dotyczacej nieprzyznania promocyjnych minut u smsmow do Play w PF po doladowaniu kwota 50zl. Nie wiem czy wiadomosc doszla do Ciebie, u mnie jest w folderze 'Do wyslania'. Mozesz potwierdzic odbior wiadomsci?
pzrd,

 #433444  autor: Misyo
 04 paź 2010, 11:50
Sprawa dotyczy się Gorzowa Wielkopolskiego i okolic... Szczecin też sprawdzałem...

Co do telefonów z promocji: Galaxy S, Wave, Desire czyli TOP3 z oferty ;-)

 #433447  autor: play4you2
 04 paź 2010, 12:03
tang pisze:Nie wiem czy wiadomosc doszla do Ciebie, u mnie jest w folderze 'Do wyslania'. Mozesz potwierdzic odbior wiadomsci?
Tak mam, ale oprócz tej, mam jeszcze wile innych. Widzę, że to Twój 1 post, więc może nie wiesz, ale mam zasadę, że odpowiadam zawsze na "najstarsze". Z pewnością dojdę do twojej wiadomości.
horas pisze:poinformuję jak tylko do mnie zadzwonią
Sprawę już zleciłem naszemu specjaliście. Powinien się z Tobą skontaktować.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433452  autor: tang
 04 paź 2010, 12:14
Tak mam, ale oprócz tej, mam jeszcze wile innych. Widzę, że to Twój 1 post, więc może nie wiesz, ale mam zasadę, że odpowiadam zawsze na "najstarsze". Z pewnością dojdę do twojej wiadomości.
Chodzilo mi o potwierdzenie, ze wiadomosc doszla. Jestem tu 'nowy' wiec prosze o wyrozumialosc.

pzdr,

 #433453  autor: maniek89
 04 paź 2010, 12:15
Pytanie - co po zakonczeniu umowy w Megamix? Automatycznie przechodzi do Fresha, czy na czas nieokreslony? Czy zeby przejsc na fresha musze pisac wypowiedzenie na Komorniki?

 #433460  autor: horas
 04 paź 2010, 12:28
play4you2 pisze:Sprawę już zleciłem naszemu specjaliście. Powinien się z Tobą skontaktować.Pzdr.
właśnie kilka minut temu zadzwonił do mnie Specjalista, poprosił bym poczekał do max środy, musi odsłuchać to co mi zaproponował konsultant przy przedłużaniu umowy i wtedy skontaktuje się ze mną - poczekam bo nie chciałbym rozwiązywać umowy z winy Operatora

dzięki play4you2 za pomoc 8)

 #433466  autor: play4you2
 04 paź 2010, 12:52
tang pisze:Chodzilo mi o potwierdzenie, ze wiadomosc doszla. Jestem tu 'nowy' wiec prosze o wyrozumialosc.

pzdr,
Nie ma sprawy. Pytaj, jak tylko będziesz miał jakieś wątpliwości. Spróbój jednak sprawdzić najpierw sam informacje na naszej stronie i jak nadal nie znajdziesz odpowiedzi, pytaj śmiało.
horas pisze:właśnie kilka minut temu zadzwonił do mnie Specjalista, poprosił bym poczekał do max środy
Ok, postaram się to jakoś przyspieszyć.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433467  autor: horas
 04 paź 2010, 12:59
play4you2 pisze:Ok, postaram się to jakoś przyspieszyć.
było by mi bardzo miło :D
 #433473  autor: Maniek99
 04 paź 2010, 13:14
To ja dodam jeszcze dwa martwe linki w Play24:

Obrazek

i

Obrazek
Widziałem jeszcze kilka na stronie głównej, ale teraz nie umiem ich zlokalizować.

Poza tym certyfikat na stronie jest jakoś dziwnie zaimplementowany, bo włącza się tylko na ułamek sekundy podczas przeładowywania strony:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 13:23 przez Maniek99, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Strona 72 z 244
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 244
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 244