• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 67 z 244
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 244

 #431618  autor: pawelf
 24 wrz 2010, 22:21
aizo pisze:Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 6 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 83 min. Dziękujemy.

Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 5 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 69 min. Dziękujemy.

Poczekaj na kontakt z konsultantem.

Nie ma dostępnych konsultantów. Proszę czekać.

Udalo się pogadać. Konsultant ok!


?????????
to jest coś nowego

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #431628  autor: mlac
 24 wrz 2010, 22:44
Ja ma ciekawy problem.

Mamy z Żoną oboje telefony w Play Fresh. Tyle że ja mam od 30 lipca 2010 a Żona od 22 września 2010 roku. Oboje te same taryfy i ustawienia a dzwoniąc na telefon Żony informacja że "nie możemy zrealizować tego połączenia" pojawia się po 10 sygnałach a dzwoniąc na mój numer po 7 sygnałach.

Czy ktoś mi może wyjaśnić jak to możliwe ewentualnie jak zrobić żeby u mnie też było po 10???

Proszę o sugestie. Karty w telefonach już przekładałem to nie wina aparatów.

 #431653  autor: ri0ter
 25 wrz 2010, 01:48
Mam mix'a w playu i jak chcę sprawdzić ile pozostało mi do końca umowy (*111*48*3#) to dostaję komunikat "Koda dla Ciebie niedostepny", może mi ktoś wyjaśnic czemu tak jest?

 #431670  autor: play4you2
 25 wrz 2010, 09:38
Witam. Zawitałem do was dzisiaj "na chwilę" i na Wasze pytania odpowiem następnym razem. Wybaczcie, ale muszę coś pilnego załatwić, więc podejrzewam, że na "spokojnie" będziemy mogli podyskutować w poniedziałek lub we wtorek.
Powodem mojej wizyty jest bardzo ważna informacja.

Kody *111... mogą wykazywać nieprawidłowości różnego rodzaju. Wiem, że to jest uciążliwe dla Was i to rozumiemy. Przepraszam wszystkich w imieniu firmy, którzy mają z tym utrudnienia. Całą sprawę postaramy się rozwiązać do 1 10 2010r. Podkreślam jednak, że chodzi TYLKO o te kody, które zaczynają się od *111... Jeszcze raz przepraszam za to zdarzenie.
Jeżeli z tego powodu doznaliście jakiś nieprawidłowości (coś się odłączyło, zamiast miało się podłączyć), zróbcie zgłoszenie z dokładnym opisem jakiego kodu używaliście, kiedy to miało miejsce i co się z tego powodu wydarzyło (co np. się odłączyło, co nie powinno). To ułatwi nam pracę w rozwiązywaniu waszych ewentualnych zgłoszeń.

Ktoś mi również zgłaszał sprawę z kodem *109#, że w taryfie PF (nowej) nie pokazywała się liczba pozostałych SMS. Otóż ta sprawa została już rozwiązana i po "wbiciu" *109# w nowych taryfach PF, powinniście mieć już informacje i o ważności SMS jak i o ich ilości.

Pozdrawiam serdecznie - Wasz p4y2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431677  autor: diobel007
 25 wrz 2010, 10:04
Poniżej pokaże jakich analityków / konsultantów ma Play. Ręce opadają :(.

dodałem zgłoszenie przez www o następującej treści:
"Witam.
Proszę mi wyjaśnić dlaczego wysyłając sms-a z "Bramki SMS/MMS" przy taryfie "Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play" za każdego sms-a ściąga mi 9 gr z Pakietu złotówek. Zapewne gdy się pakiet złotówek wyzeruje to zacznie ściągać mi z konta. Jeśli nie to nie było pytania.
Wcześniej miałem Play Fresh, po doładowaniu konta dostawałem bonusowe sms-y i wysyłając sms-a z bramki, zmniejszała mi się ich ilość. Po ich zużyciu dopiero ściągało z konta.
pozdrawiam."

Podobny post znalazł się tutaj na forum.
Odpowiedzi jakie uzyskałem na forum to:
play4you2 pisze:Jeżeli wysyłasz SMS do innych, to jest prawidłowa reakcja. SMS w tej promocji dostajesz tylko do Play. Za pozostałę SMS płacisz w/g Cennika.
Tutaj ok, nie napisałem że chodzi o sms-y właśnie do Play.
Ale konsultanci (*500) mają wgląd w spis połączeń a tam widnieją tylko "SMS do Play z bramki".
Od konsultanta dostałem następująca odpowiedź:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące opłat za wysyłanie smsów, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 20 września 2010 roku.

Po dokładnej analizie Pana konta uprzejmie informuję, iż smsy które Pan wysyłał z Bramki SMS były naliczane z pakietu złotówek, gdyż nie posiadał Pan żadnych innych pakietów na swoim koncie. Dopiero po doładowaniu, które nastąpiło 18 września 2010 roku o godzinie 10.27 zostały Panu podłączone pakiety darmowych smsów oraz minut do sieci Play. Wszystkie smsy, które Pan wysyłał po doładowaniu były pobierane z pakietu smsów.
A oto fragment ze spisem połączeń:

Obrazek

Przecież ewidentnie widać że po doładowaniu zjada mi złotówki :x
Poszło kolejne zgłoszenie opisujące jeszcze dokładniej sytuację na emaila [email protected].

Konsultantka (*500) powiadomiła mnie że na realizację zgłoszenia przyjętego przez nią play ma 30 dni a przy zgłoszeniu na tego @ mają 24h. Czy to prawda?

 #431684  autor: Marens
 25 wrz 2010, 10:42
Matyk pisze:chciałbym zwiększyć abonament na long play 69 ale chciałbym skorzystać z tej promocji 10 zł taniej czyli abo. 59zł przez cały okres umowy, czy przysługuje mi ta promocja ??
Nie.
Jedynie to 350min/383sms - 69zł.
diobel007 pisze:Konsultantka (*500) powiadomiła mnie że na realizację zgłoszenia przyjętego przez nią play ma 30 dni a przy zgłoszeniu na tego @ mają 24h. Czy to prawda?
30dni mają od momentu zgłoszenia, nie ma znaczenia kanał (internet, telefon, poczta)

 #431806  autor: qper
 25 wrz 2010, 23:39
Ktoś mi również zgłaszał sprawę z kodem *109#, że w taryfie PF (nowej) nie pokazywała się liczba pozostałych SMS. Otóż ta sprawa została już rozwiązana i po "wbiciu" *109# w nowych taryfach PF, powinniście mieć już informacje i o ważności SMS jak i o ich ilości.

Potwierdzam, zgłaszałem to i problem już nie występuje :)

 #431821  autor: metpablo
 26 wrz 2010, 10:35
Niekompetencja obsługi klienta, w tym "ekspertów" mnie poraża. No, chyba że to padły im systemy informatyczne... Jak nie wklepałem 30 sierpnia kodu na aktywację SD jak wklepałem i dostałem wiadomość potwierdzającą? Wysłałem Ci P4Y2 PW dot. zgłoszeń nr 21264877 i 21530286.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #431853  autor: el_frugo
 26 wrz 2010, 14:13
To ja mam jeszcze lepszy problem z Play :smt011

Do końca roku 2009 wszystko działało prawidło - zarówno zasięg Play (który był maksymalny 5/5 kresek) jak i logowanie do sieci Plus odbywało się bez problemów.

Od początku 2010 - zasięg Play 'stracił się' - od czasu do czasu pojawi się jedna kreska zasięgu jeśli położę telefon przy oknie albo na balkonie. Logowanie do sieci Plus również jest niemożliwe - wyświetla się komunikat "brak dost. do sieci" lub "wybierz sieć" - w tym do mnie nikt nie może się dodzwonić - lecz ja mogę wykonywać połączenia.

Do Play zgłaszam te problemy "systematycznie" od prawie 9 miesięcy. Za każdym razem w odpowiedziach ta sama śpiewka - prosimy o wypełnienie jakiegoś durnowatego formularza, po czym za kilka dni odpowiedź ,że u nich działa wszystko prawidłowo i nie odnotowali żadnych nieprawidłowości.

Chciałbym zrezygnować z umowy (Play Mix podpisana na początku 2009 roku na okres 3 lat). Bo dlaczego mam płacić za coś z czego nie mogę korzystać?
Oni chcą za zerwanie umowy dać mi karę prawie 1000zł. Z jakiej racji? Skoro problem leży po ich stronie i oni coś schrzanili skoro na początku zasięg był a teraz go niema :(

Dodam ,że problem sprawdzany na kilku kartach z Play, oraz na kilku modelach telefonu. Z innymi sieciami (Plus, Orange, Era) żadnych problemów.

Co robić? Jak zrezygnować z umowy, by nie ponieść żadnych kar czy innych opłat?

PS.
Dla P4Y2. Ostatnie 5 numerów zgłoszeń z ostatniego miesiąca do Play w sprawie zasięgu:
21017503, 21127401, 21477377, 21480209, 21995936.
Jeśli inne dane są potrzebne - proszę o info na PW.

 #431859  autor: play4you2
 26 wrz 2010, 14:37
metpablo pisze:Wysłałem Ci P4Y2 PW
Już odpowiedziałem ci na PW. Niestety, tu akurat mieli rację. Szczegóły wyjasniłem Ci w PW.
el_frugo pisze:Dla P4Y2. Ostatnie 5 numerów zgłoszeń z ostatniego miesiąca do Play w sprawie zasięgu:
21017503, 21127401, 21477377, 21480209, 21995936.
Jeśli inne dane są potrzebne - proszę o info na PW.
Już sprawę przekazałem do naszego specjalisty, do rozpatrzenia.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431863  autor: Marcin87
 26 wrz 2010, 14:48
Play4You jak można sprawdzić do kiedy są ważne połączenia wychodzące dla playonline na kartę? kod *111# i kod *155# pokazują że usługa jest dla ciebie niedostępna.Na play24 pokazuje tylko bilans doładowań i okres zakończenia umowy.Zasilam za 30 zł i nie mam jak sprawdzić do kiedy jest ważne to doładowanie.

 #431876  autor: play4you2
 26 wrz 2010, 15:11
Marcin87 pisze:kod *111# i kod *155#
Zachęcam Cię do zapoznania się z moim komunikatem, umieszczonym powyżej. Przypominam, jest chwilowa niedogodność w działaniu kodów USSD. Możesz to sprawdzić za pomocą konsultanta, dzwoniąc na *500 (niestety, płatne 1,00 PLN) lub poczekać do 1 10 2010r, czyli do czasu, kiedy planujemy usunięcie tych niedogodności.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431913  autor: el_frugo
 26 wrz 2010, 18:38
play4you2 pisze:
el_frugo pisze:Dla P4Y2. Ostatnie 5 numerów zgłoszeń z ostatniego miesiąca do Play w sprawie zasięgu:
21017503, 21127401, 21477377, 21480209, 21995936.
Jeśli inne dane są potrzebne - proszę o info na PW.
Już sprawę przekazałem do naszego specjalisty, do rozpatrzenia.

Pzdr.
Dzięki.

Mam nadzieję ,że odpowiedź którą otrzymam nie będzie zawierać takiej treści...
(...) Pragnę Pana zapewnić, iż dokładnie przeanalizowałam sytuację na koncie. Uprzejmie informuję, że nie stwierdziłam żadnych niedogodności. Lokalizacja, w której Pan przebywa jest jak najbardziej objęta zasięgiem naszej sieci jak i również nie stwierdziłam aby miał Pan jakiekolwiek trudności w nawiązywaniu połączeń przebywając w zasięgi sieci Plus GSM. (...)
...którą mydlicie oczy klientom :(

Wyślijcie do mojej miejscowości technika i sprawdźcie sobie dokładnie jak wygląda tutaj Wasz zasięg.

Zapewne macie to rejestrowane, kiedy i o której dany użytkownik logował się/wylogował z sieci oraz czy rozmowa została przerwana. Nawet wysyłałem Wam dokładne daty i godziny rozmów które zostały przerwane z winy zasięgu. Aktualnie w telefonie mam dziesiątki SMS'ów o treści: "PLAY: Nieodebrane połączenie od...." A wy dalej pociskacie bajkę ,że nie stwierdziliście żadnych problemów.

Czy takie coś jest normalne?

Play: zero kresek zasięgu. Jak na tym 'zasięgu' nawiążemy połączenie to jest ono przerywane - tak ,że nie słychać się z rozmówcą.
Obrazek
Obrazek


Plus: brak dostępu do sieci. W takiej sytuacji ja dzwonić mogę - ale do mnie nikt nie może się dodzwonić ani nie dochodzą SMS'y.
Obrazek

Taki zasięg Play miałem w 2009 roku:
Obrazek
Wtedy wszystko działało bez problemu - pełny zasięg w całym mieszkaniu jak i na zewnątrz budynku...

A teraz telefon służy jako zabawka albo odtwarzacz MP3 bo dzwonić z tego nie idzie a płacić trzeba :smt010
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 18:44 przez el_frugo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #431914  autor: aizo
 26 wrz 2010, 18:40
Czy jak ktoś wziął abonament na firme 75 to ja mając ofertę na kartę mogę go jakoś polecić i mieć z tego profity?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #431925  autor: pawelpp
 26 wrz 2010, 19:27
Wiesz co zrobią? Nic... Zawsze powołują się na punkt w regulaminie ktory mówi ze warunki swiadczenia usług mogą się nieznacznie roznic w zależności od lokalizacji. Ja miałem dokładnie tak samo i po roku mydlenia oczu nic się nie zmieniło

 #431962  autor: shadow
 26 wrz 2010, 20:58
To ja mam jeszcze lepszy problem z Play :smt011

Do końca roku 2009 wszystko działało prawidło - zarówno zasięg Play (który był maksymalny 5/5 kresek) jak i logowanie do sieci Plus odbywało się bez problemów.

Od początku 2010 - zasięg Play 'stracił się' - od czasu do czasu pojawi się jedna kreska zasięgu jeśli położę telefon przy oknie albo na balkonie. Logowanie do sieci Plus również jest niemożliwe - wyświetla się komunikat "brak dost. do sieci" lub "wybierz sieć" - w tym do mnie nikt nie może się dodzwonić - lecz ja mogę wykonywać połączenia.

Do Play zgłaszam te problemy "systematycznie" od prawie 9 miesięcy. Za każdym razem w odpowiedziach ta sama śpiewka - prosimy o wypełnienie jakiegoś durnowatego formularza, po czym za kilka dni odpowiedź ,że u nich działa wszystko prawidłowo i nie odnotowali żadnych nieprawidłowości.

Chciałbym zrezygnować z umowy (Play Mix podpisana na początku 2009 roku na okres 3 lat). Bo dlaczego mam płacić za coś z czego nie mogę korzystać?
Oni chcą za zerwanie umowy dać mi karę prawie 1000zł. Z jakiej racji? Skoro problem leży po ich stronie i oni coś schrzanili skoro na początku zasięg był a teraz go niema :(

Dodam ,że problem sprawdzany na kilku kartach z Play, oraz na kilku modelach telefonu. Z innymi sieciami (Plus, Orange, Era) żadnych problemów.

Co robić? Jak zrezygnować z umowy, by nie ponieść żadnych kar czy innych opłat?

PS.
Dla P4Y2. Ostatnie 5 numerów zgłoszeń z ostatniego miesiąca do Play w sprawie zasięgu:
21017503, 21127401, 21477377, 21480209, 21995936.
Jeśli inne dane są potrzebne - proszę o info na PW.
------------------------------

Ja mialem podobnie blokowali mi polaczenia przychodzace i zalatwilem sprawe z nimi w uke - rozwiazalem umowe bez kary. Tobie tez radze sie tam udac

 #432074  autor: qper
 27 wrz 2010, 11:47
Play4you2


wasz telemarketing zaczął jakiś zmasowany atak i wydzwaniają do mojej rodziny pomimo faktu, że na wszystkich numerach jest zaznaczony brak zgody na telemarketing.

Piszę zgłoszenia ale według mnie tak być nie powinno.
Przez rok czasu nikt nie dzwonił, pisał smsów a teraz nagle się zaczęło.

 #432082  autor: pawelpp
 27 wrz 2010, 13:20
qper pisze:Przez rok czasu nikt nie dzwonił, pisał smsów a teraz nagle się zaczęło.
o_O czyli to nie tylko ja mialem ten problem? :D
  • Strona 67 z 244
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 244
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 244