gosciu pisze:Jakby Ci to powiedziec.... Nie jest to mozliwe. 400 tys w miesiec, w sytuacji, gdy w CALYM III kwartale bylo 500 tys. to bylby cud.
Szkoda, ze nie poswieciles troszke czasu na poobserwowanie ile trwa srednio obsluga klienta w kazdym z salonow. Z mojego pazdziernikowego doswiadczenia wynika, ze w Orange zajmuje to 30-40 minut. U innych zdecydowanie szybciej. A kazdy powie ci, ze sredni czas obslugi klienta ma zasadniczy wplyw na dlugosc kolejki.
Powiem Ci tak. Nie bede sie upieral przy swoim, ale zaznacze ze rozne zrodla inaczej podaja. Era ostatnio w ogole nie podawala przez jakis czas liczby swojej klientow w zwiakzu z zamieszeniami na "gorze". Natomiast te inne dane sa w tzw. granicach bledu (statystycznego) i mysle ze mozja je niejako przyjac. Pozatym, liczby tez ze operatorzy maja troche, czesto kilkanascie a nawet kilkaset tysiecy kart SIM "martwych" ktore poprostu nie zostaly wylacozne jeszcze z systemu. Tutaj chyba przoduje Orange

dlatego obawiam sie ze jakby tak to policzyc wszystko szczerze to wyszloby ze Orange jest pod wzgledem liczby klientow trzecim operatorem w kraju a nie drugim

...