• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #240277  autor: on231
 18 gru 2007, 12:01
Witam
Skladalem reklamacje u jednego z naszych operatorow i po okolo 50 dniach nie dostalem odpowiedzi wiec dzis dzwonie i okazuje sie ze podobno wyslali mi list ale o dziwo nie doszedl.
Co teraz?
Nadmienie ze nie chodzi o awarie telefonu czy uslugi tylko powod jest dosc powazny...ktos udostepnil informacje o mnie bo widac mial w tym interes.

Z tego co mi teraz powiedzieli jak zadzwonilem reklamacja jest rozpatrzona na moja strate czyli nie przyznaja sie do tego jednym slowem.

Czy ktos ma jakis pomysl co robic dalej?

 #240281  autor: ja
 18 gru 2007, 12:23
Jeśli udostępnienie informacji miało związek ze świadczeniem usługi telekomunikacyjnej to
zgodnie z Art. 106 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego "Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona."
Pamiętaj jednak, że dniem złożenia reklamacji jest dzień kiedy dotrze ona do operatora. Więc jeśli wysłałeś ją pocztą może okazać się, że dotarła ona kilka dni później (ostatnio Poczta działa niezwykle opieszale). Z drugiej strony w ciągu wskazanych 30 dni operator ma rozpatrzeć reklamację i wysłać odpowiedź, co nie oznacz, że ma ona do Ciebie w tym terminie dotrzeć.
Jeśli jednak jesteś pewien, że ustawowy termin upłynął wyślij do operatora oficjalne pismo z żądaniem uwzględnienia wszystkich roszczeń określonych w nierozpatrzonej reklamacji z powołaniem na art. 106 i powinno być po sprawie.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2007, 12:29 przez ja, łącznie zmieniany 1 raz.

 #240282  autor: on231
 18 gru 2007, 12:26
ja pisze:Zgodnie z Art. 106 ust. 2 Prawa telekomunikacyjnego "Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona."
Pamiętaj jednak, że dniem złożenia reklamacji jest dzień kiedy dotrze ona do operatora. Więc jeśli wysłałeś ją pocztą może okazać się, że dotarła ona kilka dni później (ostatnio Poczta działa niezwykle opieszale). Z drugiej strony w ciągu wskazanych 30 dni operator ma rozpatrzeć reklamację i wysłać odpowiedź, co nie oznacz, że ma ona do Ciebie w tym terminie dotrzeć.
Jeśli jednak jesteś pewien, że ustawowy termin upłynął wyślij do operatora oficjalne pismo z żądaniem uwzględnienia wszystkich roszczeń określonych w nierozpatrzonej reklamacji z powołaniem na art. 106 i powinno być po sprawie.
skladalem reklamacje bezposrednio u operatora w punkcie obslugi klienta
podobno wyslali do mnie odpowiedz 21 listopada o dziwo do dzis nie doszla a chyba takie cos powinno byc za jakims potwierdzeniem czy cos
co prawda nie skladalem zadnych roszczen bo nie chodzi mi o to ze chce sie wywinac itp tylko prosilem o wyjasnienie sytuacji i czekalem na reakcje operatora jak widac olali to i dla nich nie ma tematu

 #240283  autor: maniek
 18 gru 2007, 12:30
on231 pisze:Nadmienie ze nie chodzi o awarie telefonu czy uslugi tylko powod jest dosc powazny...ktos udostepnil informacje o mnie bo widac mial w tym interes.
no to nie jest raczej powod do reklamacji tylko jest to zlamanie prawa - ustawa o ochronie danych osobowych ale nie znamy szczegolow wiec trudno cokolwiek jeszcze napisac a co do reklamacji to powinni rozpatrzyc na twoja korzysc skoro uplynelo juz 50 dni

 #240284  autor: on231
 18 gru 2007, 12:36
maniek pisze:
on231 pisze:Nadmienie ze nie chodzi o awarie telefonu czy uslugi tylko powod jest dosc powazny...ktos udostepnil informacje o mnie bo widac mial w tym interes.
no to nie jest raczej powod do reklamacji tylko jest to zlamanie prawa - ustawa o ochronie danych osobowych ale nie znamy szczegolow wiec trudno cokolwiek jeszcze napisac a co do reklamacji to powinni rozpatrzyc na twoja korzysc skoro uplynelo juz 50 dni
nie chce wnikac w szczegoly z wiadomych powodow, powiem tylko ze wyplynely informacje ktore nie mialy prawa wyplynac jednak operator twierdzi ze nie mialo to miejsca

 #240286  autor: maniek
 18 gru 2007, 12:48
on231 pisze:nie chce wnikac w szczegoly z wiadomych powodow, powiem tylko ze wyplynely informacje ktore nie mialy prawa wyplynac jednak operator twierdzi ze nie mialo to miejsca
no niestety ale znajac zycie operator bedzie sie upieral do smierci ze to nie jego wina




nie używaj przekleństw na forum, następnym razem będzie ostrzeżenie

[ Dodano: 2007-12-18, 14:12 ]
jacy wszyscy swieci :wink: no ale dobra niech juz bedzie jak ma byc
Ostatnio zmieniony 18 gru 2007, 14:07 przez maniek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #240351  autor: on231
 18 gru 2007, 17:53
Wlasnie dzwonili do mnie z BOK i pani powiedziala ze to ze do mnie nie dotarla informacja o rozpatrzeniu reklamacji to nic takiego i nie zalicza sie to do terminu 30 dni bo oni to rozpatrzyli a ze poczta miesiac np. to dostarcza to inna bajka.

jak to sie ma do przepisow ktos wie?

 #240356  autor: Kaczy
 18 gru 2007, 18:12
on231 pisze:jak to sie ma do przepisow ktos wie?
Oni się wywiązali, bo odpowiedzieli Ci. Jak Ci pokażą potwierdzenie wysłania odpowiedzi pocztą to możesz im nagwizdać, bo wyjdzie na to, że poczta się nie wywiązała.

...::: Made for loneliness :::...

 #240429  autor: on231
 18 gru 2007, 21:42
Kaczy pisze:
on231 pisze:jak to sie ma do przepisow ktos wie?
Oni się wywiązali, bo odpowiedzieli Ci. Jak Ci pokażą potwierdzenie wysłania odpowiedzi pocztą to możesz im nagwizdać, bo wyjdzie na to, że poczta się nie wywiązała.
a to czy sie wywiazali niby jak mi udowodnia?
pani mi powiedziala ze wysla to znowu, z rozmowy wnioskuje ze to niby szlo zwyklym listem
i co jesli mi nie pokaza potwierdzenia tylko wysla to z data nowa czyli duzo po terminie?

i jeszcze jedno
czy ktos sie orientuje gdzie mozna zglosic taka sprawe jak moja chodzi mi o powod mojej reklamacji jesli operator twierdzi ze nie mialo to miejsca?

 #240430  autor: D@rio
 18 gru 2007, 21:45
on231 pisze:pani mi powiedziala ze wysla to znowu, z rozmowy wnioskuje ze to niby szlo zwyklym listem
nie wiem jaka to firma ale wiem że Polkomtel nigdy nie wysyła za potwierdzeniem odbioru. Co najwyżej od czasu do czasu, wysyłają poleconym (ale też nie zawsze).
on231 pisze:i jeszcze jedno
czy ktos sie orientuje gdzie mozna zglosic taka sprawe jak moja chodzi mi o powod mojej reklamacji jesli operator twierdzi ze nie mialo to miejsca?
no można złożyć pismo reklamacyjne na Poczccie Polskiej.

Obrazek

 #240433  autor: tymis
 18 gru 2007, 22:03
D@rio pisze:wiem że Polkomtel nigdy nie wysyła za potwierdzeniem odbioru. Co najwyżej od czasu do czasu, wysyłają poleconym
Konsument powinien otrzymać odpowiedź na reklamację listem poleconym z uzasadnieniem stanu prawnego i faktycznego.
Podstawa prawna: Ustawa Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (DzU 2004 Nr 171, poz. 1800, Art. 101, 104-110) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej z dnia 1 października 2004 r. (DzU 2004 Nr 226, poz. 2291).
Jako, że nie jestem specjalistą z zakresu prawa chętnie się dowiem czy to wciąż obowiązuje.

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #240457  autor: on231
 18 gru 2007, 23:03
D@rio pisze:
on231 pisze:pani mi powiedziala ze wysla to znowu, z rozmowy wnioskuje ze to niby szlo zwyklym listem
nie wiem jaka to firma ale wiem że Polkomtel nigdy nie wysyła za potwierdzeniem odbioru. Co najwyżej od czasu do czasu, wysyłają poleconym (ale też nie zawsze).
on231 pisze:i jeszcze jedno
czy ktos sie orientuje gdzie mozna zglosic taka sprawe jak moja chodzi mi o powod mojej reklamacji jesli operator twierdzi ze nie mialo to miejsca?
no można złożyć pismo reklamacyjne na Poczccie Polskiej.
Na poczcie polskiej mam zlozyc reklamacje ze pracownik z jakiejs tam firmy dal komus poufne informacje a ta firma sie wypiera ze mialo to miejsce? Powaznie?

[ Dodano: 2007-12-18, 23:05 ]
tymis pisze:
D@rio pisze:wiem że Polkomtel nigdy nie wysyła za potwierdzeniem odbioru. Co najwyżej od czasu do czasu, wysyłają poleconym
Konsument powinien otrzymać odpowiedź na reklamację listem poleconym z uzasadnieniem stanu prawnego i faktycznego.
Podstawa prawna: Ustawa Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (DzU 2004 Nr 171, poz. 1800, Art. 101, 104-110) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej z dnia 1 października 2004 r. (DzU 2004 Nr 226, poz. 2291).
Jako, że nie jestem specjalistą z zakresu prawa chętnie się dowiem czy to wciąż obowiązuje.
zacytuje im to bo sie pofatyguje do BOK jutro chyba, jak sie dowiem czegos to tu napisze

 #240697  autor: D@rio
 20 gru 2007, 12:24
on231 pisze:Na poczcie polskiej mam zlozyc reklamacje ze pracownik z jakiejs tam firmy dal komus poufne informacje a ta firma sie wypiera ze mialo to miejsce? Powaznie?
reklamacje że nie doszło pismo...

Obrazek