• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #218982  autor: Andi1
 05 wrz 2007, 12:01
witam Forumowiczow

masz Simplusa ?
Uzywasz starego sposobu informacji nt.. stanu konta? (stan konta widoczny na wyswietlaczu)

jesli tak to poczytaj....

Czasem (Wy tez tak macie) w czasie aktualizacji stanu konta znikaja wszystkie pieniadze....(((

zostaje 0.01 zl (1 grosz).

Rozmowy wychodzace sa zablokowane.

Aby je odblowkowac nalezy zadzwobnic do BOK. Pol biedy jak masz znajomego ktory ma abonament PLUSa. Wtedy tam wysla ci sms aktualizujacy konto.koszt telefonu do BOK masz za free....

W innym wypadku masz nastepujace mozliwosci:

1. Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem - 0,78 zł (0,95 zł z VAT)
2. Połączenie z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus - 601102601 (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
3. Połączenie z dowolnego telefonu stacjonarnego - (0-prefix-601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)

W 2 i 3 przypadku placisz jak za zboze!!!!

A gdyby takie cos przytrafilo Ci sie za granicą??

1. Połączenie z telefonu komórkowego - numer (+48 601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą roamingową operatora)
2. Połączenie z telefonu stacjonarnego - (0048 601102601) (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).

Nie wyplacisz sie:((((((
I tu mam pytanie jak w temacie....

Czy PLUS to zdzierca czy padlinożerca?


Kaze sobie slono placic za swoja nieudolnosc w aktualizowaniu kont bo zamnim polaczycie sie z konsultantem musicie wysluchac glupach informacji na temt at aktualnych promocji wybrac jezyk itp. .metody przedluzajace czas polaczenia....

Uwazam ze szanujaca sie firma nie powinna korzystac finansowo z tego typu polaczen.
Powinna uryuchomic BEZPLATNA infolinie tylko w celu aktualizacji skasowanych kont. Pozdrawiam
Andrzej
co o tym sadzicie?

PS Tylko prosze by nie pisali przedstawiciele PLUSa ze istnieje drugi alternatywny sposob rozliczania kart uzytkownikow przedplaconych. Wiem o nim. I mimo wszystko uwazam ze skoro funcjonuje jeszcze ten stary system to powinien on dzialaclac jak nalezy - bez narazania klientow na dodatkowe koszty.

 #218985  autor: Cubus1981
 05 wrz 2007, 12:18
Jak każda inna sieć : To ździerca. Goli klientów na wszystkim co się da.

7663V5M: T8100, 2GB RAM, 160GB 5400rpm HD, 14.1in 1440x900 LCD, 128MB nVIDIA Quadro NVS 140M, CDRW/DVDRW, Intel 802.11agn wireless, Bluetooth, Modem, 1Gb Ethernet, UltraNav, Secure chip, 6c Li-Ion, XP Prof. ENG

 #218986  autor: Bloo
 05 wrz 2007, 12:21
Jaki sens ma zakładanie tego typu tematu :?: .Ja nie widzę żadnego :twisted: . Wiadomo, że każdy operator próbuje ze swoich abonetów wyciągnąć jak najwięcej używając do tego różnych metod i to nie jest nowością. A ten temat uważam, że można zamknąć bo i tak niczemu on nie posłuży :-D

Obrazek

 #218987  autor: JacekS
 05 wrz 2007, 12:24
Nie rozumiem twoich narzekan. Polaczenia do BOK sa platne aby ludzie dzwonili jak rzeczwiscie maja problem, a nie dla zabawy. Te 95 gr to nie jest duzo jak ktos ma wazna sprawe, ale jest wystarczajaco aby nie dzwonili dowcipnisie

 #219004  autor: Andi1
 05 wrz 2007, 14:30
Bloo pisze:Jaki sens ma zakładanie tego typu tematu :?: .Ja nie widzę żadnego :twisted: . Wiadomo, że każdy operator próbuje ze swoich abonetów wyciągnąć jak najwięcej używając do tego różnych metod i to nie jest nowością. A ten temat uważam, że można zamknąć bo i tak niczemu on nie posłuży :-D
Dziwi mnie taka obojętność...
Jeżeli wpisów bedzie wystarczająco durzo może PLUS pójdzie po rozum do głowy i zamiast wydawć krocie na reklamę budującą wuzerunek marki uruchomi bezpłatną infolinię....

[ Dodano: 2007-09-05, 14:34 ]
e.l.o pisze:Nie rozumiem twoich narzekan. Polaczenia do BOK sa platne aby ludzie dzwonili jak rzeczwiscie maja problem, a nie dla zabawy. Te 95 gr to nie jest duzo jak ktos ma wazna sprawe, ale jest wystarczajaco aby nie dzwonili dowcipnisie

Jak masz problem BOK Ci nie pomoże. (Wiem bo chciałem rozwiązać problem przy pomocy BOK - nic więcej poza informacjami na stronach nie pomogli...)
Informacje, które posiada BOK są powszechnie dostępne na stronach www

A tak swoją drogą - 100 osób po 95 gr.... Skoro to dla Ciebie nie jest dużo...
Może w następnym poście podam numer konta???

Rozumiem że pierwszy wpłacisz?

[ Dodano: 2007-09-05, 14:37 ]
Cubus1981 pisze:Jak każda inna sieć : To ździerca. Goli klientów na wszystkim co się da.
Może warto przestać się z tym godzić???
Chyba po to są takie fora ja to??
Może ktoś z PR Plusa to czyta??

 #219026  autor: bkawa
 05 wrz 2007, 15:58
Andi1 pisze: Dziwi mnie taka obojętność...
Jeżeli wpisów bedzie wystarczająco durzo może PLUS pójdzie po rozum do głowy i zamiast wydawć krocie na reklamę budującą wuzerunek marki uruchomi bezpłatną infolinię....
to nie obojętność - to rzeczywistość :D
Polkomtel to nie organizacja charytatywna, a Twój sposób myślenia to mrzonka... jeśli naprawdę sądzisz, że ktoś obniży ceny i w ten sposób pozbawi się źródła dochodów z powodu wpisów na forum to jesteś bardzo naiwny

 #219048  autor: Bloo
 05 wrz 2007, 16:59
A poza tym połączenie z BOK w każdej sieci jest płatne w Plusie i Erze 95 gr z vat a w Orange 1 zł z vat. Jest to jednak cena za połączenie, które może trwać nawet godzinę a nie za minutę. Nie sądze by sieci komórkowe miały w najbliższym czasie zniesć tą opłatę. A poza tym jak się dzwoni raz na jakiś czas do BOKu to nie sądze by ta opłata była jakaś wygórowana (no chyba, że ktoś dzwoni sobie dla rozrywki).

Obrazek

 #219057  autor: Andi1
 05 wrz 2007, 17:16
Bloo pisze:A poza tym połączenie z BOK w każdej sieci jest płatne w Plusie i Erze 95 gr z vat a w Orange 1 zł z vat. Jest to jednak cena za połączenie, które może trwać nawet godzinę a nie za minutę. Nie sądze by sieci komórkowe miały w najbliższym czasie zniesć tą opłatę. A poza tym jak się dzwoni raz na jakiś czas do BOKu to nie sądze by ta opłata była jakaś wygórowana (no chyba, że ktoś dzwoni sobie dla rozrywki).
Szczerze powiem, że dla sedna sprawy nie jest istotny koszt połączenia z BOK!!!
Odeszliście od teamtu!!!

PRZYPOMNĘ:

Chodzi o to, że wadliwy system informatyczny (tu:) PLUSA naraża użytkowników na dodatkowe koszty. NIE Z ICH WINY.
Tych dodatkowych koszów NIE MA ani w cenniku ani w Regulaminie świadczenia usługi.

Pobieranie opłaty (jakielkolwiek - nawet najmniejszej) za swoją nieudolność uważam za "wygórowaną".!!!

[ Dodano: 2007-09-05, 17:20 ]
bkawa pisze:
Andi1 pisze: Dziwi mnie taka obojętność...
Jeżeli wpisów bedzie wystarczająco durzo może PLUS pójdzie po rozum do głowy i zamiast wydawć krocie na reklamę budującą wuzerunek marki uruchomi bezpłatną infolinię....
to nie obojętność - to rzeczywistość :D
Polkomtel to nie organizacja charytatywna, a Twój sposób myślenia to mrzonka... jeśli naprawdę sądzisz, że ktoś obniży ceny i w ten sposób pozbawi się źródła dochodów z powodu wpisów na forum to jesteś bardzo naiwny
Nie czytasz uważnie...:((((
Ja nie chce OBNIŻENIA ceny.
Ja nie chce nikogo POZBAWIAĆdochodów.

Naprawianie własnych błędów na koszt użytkownika nie może (!) stanowić źródła dochodu!!!

Nadal uważam, że zdecydowany sprzeciw w stosunku do takiego postępowania PLUSA może przynieść oczekiwane rezultaty.

 #219124  autor: bkawa
 05 wrz 2007, 20:13
Andi1 pisze:Nie czytasz uważnie...:((((
Ja nie chce OBNIŻENIA ceny.
Ja nie chce nikogo POZBAWIAĆdochodów.
Ależ czytam dokładnie, w tym miejscu Polkomtel pozbawiasz dochodów...
Andi1 pisze: Dziwi mnie taka obojętność...
Jeżeli wpisów bedzie wystarczająco durzo może PLUS pójdzie po rozum do głowy i zamiast wydawć krocie na reklamę budującą wuzerunek marki uruchomi bezpłatną infolinię....
Andi1 pisze: Naprawianie własnych błędów na koszt użytkownika nie może (!) stanowić źródła dochodu!!!
I tu się w zupełności z Tobą zgadzam, ale chyba zapomniałeś, że istnieje instytucja reklamacji, w ramach zgłaszania błędu możesz się domagać zwrotów kosztu za połączenie, które było wymuszone przez błąd operatora. Ja wiem, że to jest upierdliwe szarpać się z operatorem o 1zl, ale tu przechodzimy do następnego punktu Twojej wypowiedzi...
Andi1 pisze: Nadal uważam, że zdecydowany sprzeciw w stosunku do takiego postępowania PLUSA może przynieść oczekiwane rezultaty.
Sprzeciw wyrażony poprzez reklamacje nawet na kwotę 5gr może przynieść większe skutki niż puszczanie petycji w otchłań internetu.

Popatrz na to z tej strony: jak wcześniej napisałem Polkomtel jest nakierowany na zysk - i zobacz co się dzieje, jak uznają ci reklamację:
1. Polkomtel sam pokrywa koszty obsługi infolinii, połączenia, itp bo Tobie zwracają kasę za to nieszczęsne połączenie
2. Polkomtel pokrywa koszty obsługi reklamacji, bo tak czy inaczej ktoś musi się tą sprawą zająć, czy chodzi o 5gr czy o 5tysi (koszty pewnie są podobne)

Na co liczy Polkomtel? Odpowiedź jest prosta: Nie złożysz reklamacji - koszt nr 1 pokrywasz Ty, koszt nr 2 nie występuje.

Jeżeli koszty reklamacji i ewentualnej utraty klientów są stosunkowo nieduże nikt nie będzie ponosił kosztów na eliminowanie błędów wewnątrz swojej organizacji.

 #219128  autor: kosaz
 05 wrz 2007, 20:20
Andi1 pisze:abonament PLUSa. Wtedy tam wysla ci sms aktualizujacy konto.koszt telefonu do BOK masz za free....
tOWARZYSZU !!
nie ma juz bezplatnego polacznia z BOK 2601 z abo plusa od prawie 3 lat wiec nie gadaj glupot

 #219139  autor: bkawa
 05 wrz 2007, 20:58
Andi1, Czy Plus to zdzierca czy padlinożerca?
Odpowiadając na Twoje pytanie i pozostając przy tematyce nazwijmy to myśliwskiej ja powiedziałbym, że Plus oraz reszta operatorów to "Łowcy jeleni".
Ot taka moja refleksja :mrgreen:

 #219141  autor: Bloo
 05 wrz 2007, 21:05
bkawa pisze:Andi1, Czy Plus to zdzierca czy padlinożerca?
Odpowiadając na Twoje pytanie i pozostając przy tematyce nazwijmy to myśliwskiej ja powiedziałbym, że Plus oraz reszta operatorów to "Łowcy jeleni".
Ot taka moja refleksja :mrgreen:
W zupełności się z tym zgadzam. Operatorom zależy na pozyskaniu nowy abonentów. A potem mają ich głęboko w d... i wtedy płać i płacz :mrgreen:

Obrazek
 #219145  autor: JacekS
 05 wrz 2007, 21:14
Andi1 pisze:witam Forumowiczow

masz Simplusa ?
Uzywasz starego sposobu informacji nt.. stanu konta? (stan konta widoczny na wyswietlaczu)

jesli tak to poczytaj....

Czasem (Wy tez tak macie) w czasie aktualizacji stanu konta znikaja wszystkie pieniadze....(((

zostaje 0.01 zl (1 grosz).

Rozmowy wychodzace sa zablokowane.

Aby je odblowkowac nalezy zadzwobnic do BOK. Pol biedy jak masz znajomego ktory ma abonament PLUSa. Wtedy tam wysla ci sms aktualizujacy konto.koszt telefonu do BOK masz za free....

W innym wypadku masz nastepujace mozliwosci:

1. Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem - 0,78 zł (0,95 zł z VAT)
2. Połączenie z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus - 601102601 (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
3. Połączenie z dowolnego telefonu stacjonarnego - (0-prefix-601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)

W 2 i 3 przypadku placisz jak za zboze!!!!

A gdyby takie cos przytrafilo Ci sie za granicą??

1. Połączenie z telefonu komórkowego - numer ( 48 601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą roamingową operatora)
2. Połączenie z telefonu stacjonarnego - (0048 601102601) (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).

Nie wyplacisz sie:((((((
I tu mam pytanie jak w temacie....

Czy PLUS to zdzierca czy padlinożerca?


Kaze sobie slono placic za swoja nieudolnosc w aktualizowaniu kont bo zamnim polaczycie sie z konsultantem musicie wysluchac glupach informacji na temt at aktualnych promocji wybrac jezyk itp. .metody przedluzajace czas polaczenia....

Uwazam ze szanujaca sie firma nie powinna korzystac finansowo z tego typu polaczen.
Powinna uryuchomic BEZPLATNA infolinie tylko w celu aktualizacji skasowanych kont. Pozdrawiam
Andrzej
co o tym sadzicie?

PS Tylko prosze by nie pisali przedstawiciele PLUSa ze istnieje drugi alternatywny sposob rozliczania kart uzytkownikow przedplaconych. Wiem o nim. I mimo wszystko uwazam ze skoro funcjonuje jeszcze ten stary system to powinien on dzialaclac jak nalezy - bez narazania klientow na dodatkowe koszty.
No coz to widze takie wyjscia:
1. Zmien operatora, wystarczy ze kupisz starter.
2. Idz do salonu firmowego Plusa i tam przedstaw swoja sprawe.
 #219156  autor: kosaz
 05 wrz 2007, 21:28
e.l.o pisze:
Andi1 pisze:witam Forumowiczow

masz Simplusa ?
Uzywasz starego sposobu informacji nt.. stanu konta? (stan konta widoczny na wyswietlaczu)

jesli tak to poczytaj....

Czasem (Wy tez tak macie) w czasie aktualizacji stanu konta znikaja wszystkie pieniadze....(((

zostaje 0.01 zl (1 grosz).

Rozmowy wychodzace sa zablokowane.

Aby je odblowkowac nalezy zadzwobnic do BOK. Pol biedy jak masz znajomego ktory ma abonament PLUSa. Wtedy tam wysla ci sms aktualizujacy konto.koszt telefonu do BOK masz za free....

W innym wypadku masz nastepujace mozliwosci:

1. Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem - 0,78 zł (0,95 zł z VAT)
2. Połączenie z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus - 601102601 (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
3. Połączenie z dowolnego telefonu stacjonarnego - (0-prefix-601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)

W 2 i 3 przypadku placisz jak za zboze!!!!

A gdyby takie cos przytrafilo Ci sie za granicą??

1. Połączenie z telefonu komórkowego - numer ( 48 601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą roamingową operatora)
2. Połączenie z telefonu stacjonarnego - (0048 601102601) (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).

Nie wyplacisz sie:((((((
I tu mam pytanie jak w temacie....

Czy PLUS to zdzierca czy padlinożerca?


Kaze sobie slono placic za swoja nieudolnosc w aktualizowaniu kont bo zamnim polaczycie sie z konsultantem musicie wysluchac glupach informacji na temt at aktualnych promocji wybrac jezyk itp. .metody przedluzajace czas polaczenia....

Uwazam ze szanujaca sie firma nie powinna korzystac finansowo z tego typu polaczen.
Powinna uryuchomic BEZPLATNA infolinie tylko w celu aktualizacji skasowanych kont. Pozdrawiam
Andrzej
co o tym sadzicie?

PS Tylko prosze by nie pisali przedstawiciele PLUSa ze istnieje drugi alternatywny sposob rozliczania kart uzytkownikow przedplaconych. Wiem o nim. I mimo wszystko uwazam ze skoro funcjonuje jeszcze ten stary system to powinien on dzialaclac jak nalezy - bez narazania klientow na dodatkowe koszty.
No coz to widze takie wyjscia:
1. Zmien operatora, wystarczy ze kupisz starter.
2. Idz do salonu firmowego Plusa i tam przedstaw swoja sprawe.
jest jeszcze 3 opcja :D
wyrzuc komórke wogole i jej nie uzywajcie Towarzuszu LD :twisted: :twisted: :twisted:

 #219341  autor: D@rio
 06 wrz 2007, 17:39
Andi1, jak chcesz mieć alternatywny numer do DOK'u plusa zawsze możesz zadzwonić na ten numer:

(22) 426 10 00 .

Obrazek

 #219401  autor: Animatter
 06 wrz 2007, 19:35
D@rio pisze:Andi1, jak chcesz mieć alternatywny numer do DOK'u plusa zawsze możesz zadzwonić na ten numer:
Wybaczcie OT, ale czy ma ktoś takowy, o ile istnieje, dla Ery? Tj. konkretnie Tak Taka, zawsze sie przydac moze...

 #219403  autor: Prometo
 06 wrz 2007, 19:39
Animatter,spróbuj zadzwonić na ten numer (0-22) 413 69 96.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #219407  autor: Animatter
 06 wrz 2007, 19:48
Prometo pisze:Animatter,spróbuj zadzwonić na ten numer (0-22) 413 69 96.
Zadzwoniłem, dziala. Dziekuje!