• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #263241  autor: set80
 22 kwie 2008, 20:00
Witam,
Odkad pamietam mialem problemy z orange online. Moglem sie zalogowac ale jak chcialem cos zmieniac zawsze wyskakiwal "Blad systemowy". Zglaszalem to juz kilka razy oni potwierdzali ze problem jest u nich, ale jak do tej pory nic sie nie zmienilo. Czy w takiej sytuacji, skoro Orange nie moze (nie chce?) mi zapewnic dostepu do wszystkich uslug moge z nimi rozwiazac umowe bez ponoszenia kosztow jej zerwania? Wiadomo chodzi o sam fakt.... A nie o to ze mi to strasznie przeszkadza

 #263250  autor: kowcio
 22 kwie 2008, 20:15
idź do nich i powiedz o tym problemie, mają przyjąć zgłoszenie..

 #263264  autor: mikage1
 22 kwie 2008, 20:32
myślę, że to nie będzie powód do rozwiązania umowy - że orange on-line nie działa poprawnie - bo możesz załatwić te kwestie też w inny sposób: przez *100 lub u konsultanta w salonie - co innego, gdyby w ogóle nie było możliwości zmian bądź był problem ze świadczeniem usług (np. połaczeń głosowych, transmisją danych, etc.)

- nie przypominam sobie, żeby operator zobowiązywał się w umowie do zapewnienia możliwości korzystania z bok on-line...

- oczywiście możesz po okresie umowy się z nimi pożegnać i zaznaczyć, że obraziłeś się na Orange bo on-line nie działał, ale to dopiero niestety po...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #263275  autor: aga
 22 kwie 2008, 20:40
set80 pisze:Czy w takiej sytuacji, skoro Orange nie moze (nie chce?) mi zapewnic dostepu do wszystkich uslug moge z nimi rozwiazac umowe bez ponoszenia kosztow jej zerwania?
To nie jest podstawa do rozwiązania umowy bez kary, bo orange on-line nie jest jedynym kanałem dostępu. W razie awarii tego kanału masz jeszcze konsultantów telefonicznych czy konsultantów salonie. Poza tym na pewno w regulaminie usług telekomunikacyjnych nie masz napisane, że zapewniają ci nieprzerwany dostęp do konta/usług w formie on-line.

 #263302  autor: Prometo
 22 kwie 2008, 21:12
set80 napisz do nich reklamacje na piśmie. Jeżeli nie odpowiedzą Ci w ciągu 30 dni to oznacza, ze uznają reklamację. Ciekawe co odpiszą. Gdybyś np. korzystał z faktury nie papierowej tylko poprzez Orange online to masz jeden argument w ręku. Multibox drugi.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #263342  autor: DejwiD
 23 kwie 2008, 05:18
set80 pisze:. Czy w takiej sytuacji, skoro Orange nie moze (nie chce?) mi zapewnic dostepu do wszystkich uslug moge z nimi rozwiazac umowe bez ponoszenia kosztow jej zerwania?
tylko jezeli umrzesz...
mikage1 pisze:co innego, gdyby w ogóle nie było możliwości zmian bądź był problem ze świadczeniem usług (np. połaczeń głosowych, transmisją danych, etc.)
brak zasiegu w miejscu korzystania z telefonu nie jest podstawa do zerwania umowy z winy operatora.
Prometo pisze:Multibox drugi.
multibox i OO to dwie rozne rzeczy.

 #263347  autor: set80
 23 kwie 2008, 08:34
Dziekuje za odpowiedzi. A swoja droga to zenujaca jest obsluga klienta w Orange...

 #263349  autor: mikage1
 23 kwie 2008, 08:42
DejwiD pisze:
mikage1 pisze:co innego, gdyby w ogóle nie było możliwości zmian bądź był problem ze świadczeniem usług (np. połaczeń głosowych, transmisją danych, etc.)
brak zasiegu w miejscu korzystania z telefonu nie jest podstawa do zerwania umowy z winy operatora.
nie myślałem o braku zasięgu, ale o innych przeszkodach technicznych (np. w systemie operatora, etc)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #263399  autor: DejwiD
 23 kwie 2008, 14:07
Dziekuje za odpowiedzi. A swoja droga to zenujaca jest obsluga klienta w Orange...
a moim zdaniem zenujace jest szukanie sposobu na zerwanie umowy... podpisales? to plac :)
nie myślałem o braku zasięgu, ale o innych przeszkodach technicznych (np. w systemie operatora, etc)
tez nie jest.. najwyzej nie zaplacisz za abonament..

 #263474  autor: set80
 23 kwie 2008, 19:54
Czepiam sie bo na dzien dobry zostalem oszukany przez Orange. Wzialem abo za 200 zl. bo byl on mi wtedy potrzebny, rozmawiajac z konsultantem mowilem ze po roku bede chcial zmienic go na nizszy (okolo 100 zl) i uslyszalem ze nie bedzie problemu. A teraz okazalo sie ze jednak nie moge tego zrobic bo mi Orange zrobilo laske i dalo 1 miesiac abonamentu za 1 zl. w promocji i przez to przez 2 lata nie moge zmienic abonamentu. Odradzam tych oszustow i napewno zrezygnuje z ich uslug jak tylko bede mogl.

 #263534  autor: Sirmark
 24 kwie 2008, 01:01
set80 pisze:Czepiam sie bo na dzien dobry zostalem oszukany przez Orange. Wzialem abo za 200 zl. bo byl on mi wtedy potrzebny, rozmawiajac z konsultantem mowilem ze po roku bede chcial zmienic go na nizszy (okolo 100 zl) i uslyszalem ze nie bedzie problemu.
wybacz. podpisywales umowe. czytales co podpisujesz?
wiec dlaczego nazywasz ich oszustami?

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew