• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #78842  autor: Sebastian PL
 09 cze 2006, 20:24
czy cesja "przed-limitowego" E-Planu (kupiony w grudniu) wraz z aktywną usługą wybrany nr spowoduje nałożenie limitu 1200 minut. Moja laska zaczyna DG, chciałem przepisać komórkę na nią, aby miała koszty, ale boję się utracić bezlimitowy stan usługi wybrany nr.

Drugie pytanie: czy zmiana opcji z 1 na 5 wybranych nr spowoduje pojawienie się limitu?

Zastanów się troche co piszesz w temacie nie zamieszcza się tekstu w stylu "dam punkt za porade". Przeczytaj Regulamin
Ostatnio zmieniony 10 cze 2006, 08:32 przez Sebastian PL, łącznie zmieniany 1 raz.

 #78894  autor: D@rio
 10 cze 2006, 01:17
Cesja jest to przejście praw a więc moim zdaniem na logiczne myślenie nie powinien sie takowy limit pojawic. Ale najlepiej zapytac. Natomiast, limit 1200min. jest nakładany na usługę a nie na numery.

Obrazek

 #78933  autor: Sebastian PL
 10 cze 2006, 10:58
Czytałem słowa o włączaniu USŁUGI i o limicie 1200 minut "na usługę". Przyczyną moich wątpliwości jest użyte w oficjalnym stanowisku Orange, niejasne sformułowanie:

"Również po 1200 minut na każdą usługę będą mieli do wykorzystania abonenci, którzy zdecydują się na usługę Wybrane Numery"

Budzi moją wątpliwość, co jest usługą, a co jest (nazywijny to) "opcją w ramach tej usługi"?

Czy "usługą" są "wybrane numery" i włączenie przed 5 czerwca bezlimitowej opcji 1 nr daje mi prawo do przełączania się z 1 nr na 3 nr lub 5 nr i z powrotem, bez utraty limitu, czy też bezlimitowa jest tylko ta opcja, którą włączyłem przed 5 czerwca (czyli w moim wypadku 1 nr), a ewentualne dodatkowe włączenie drugiej i trzeciej opcji spowoduje że one już będą objęte limitem.

Odnośnie cesji, "tak na logikę", również wydaje mi się, że cesja to przeniesienie praw, łącznie z przeniesieniem prawa do bezlimitowego korzystania z usługi. Zanim pojawiła się informacja o limitach, pytałem konsultantów, czy cesja jest nową umową i pozwala np. zamiast kontynuacji umowy o 18 pozostałych miesięcy, podpisać cyro na pełne 24 i wziąć nokię w promocji. Odpowiedź brzmiała: nie, nie pozwala, bo cesja nie jest nową umową, a jedynie zmianą abonenta. Wg tej logiki, skoro nie można wprowadzać zmian na korzyść abonenta (takich jak wzięcie telefonu - ostatnio wziąłem aktywację bez telefonu), to nie powinno być również być możliwości wprowadzania zmian na niekorzyść abonenta... Tak na logikę...

Biorąc jednak pod uwagę nielogiczność całego tego limitu, obawiam się, że tam gdzie się kończy logika, tam zaczyna się pole działania firmy Orange. :(

A podpisując cesję, moja dziewczyna musi się podpisać m.in. pod tekstem że "akceptuje cennik". I przy tym podpisie będzie określona data. Zastanawiam się, czy podpis i data mogą być podstawą do uznania, że obowiązuje ją cennik obowiązujący w dacie podpisania cesji?

Dodatkowo, konsultanci już kiedyś wprowadzili mnie w błąd (twierdząc że wybór aktywacji w E-Sklepie bez telefonu jest jednoznaczny z umową na czas nieokreślony), więc spytanie się pod *100 czy w salonie, traktuję jako uprawdopodobnienie stanu rzeczy, a nie jako ostateczne rozstrzygnięcie. Wiążące mogłoby być chyba tylko oficjalne stanowisko Orange. Czy ktoś drążył sprawę limitu "na poszczególne opcje usługi" na tyle mocno, aby udzielona mu oficjalna odpowiedź była w tej sprawie wiążąca?

pozdr
Sebastian

PS: Moderatorowi dziękuję za zwrócenie mi uwagi, poprawię się.

 #79015  autor: D@rio
 10 cze 2006, 18:38
Napisz konkretnie pytania to Ci odpowiem. Bo tutaj jest taki chaos że aż sam sie nie mogę połapać o co Ci chodzi i gdzie ta Twoja nielogicznosć :|

Obrazek