• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #241199  autor: baryla1969
 22 gru 2007, 12:36
A ja mam coś takiego. Zmieniłem abonament (przy przedłużaniu umowy) na cafe plus. Z chwilą aktywacji miała być uruchomiona usługa "czas stop" i co? Ano dzisiaj przegadałem kilkadziesiąt minut z numerami w plusie i dosłownie co do sekundy mi naliczyło wszystkie minuty. Żadnej usługi ":czas stop" nie było. Pani "niezbyt miła" z 2601 stwierdział, że nie ma możliwości sprawdzenia tego, a będzie to możliwe po wystawieniu faktury. Znowu będę miał kupę pisania reklamacji z kilku telefonów, które mam.
A więc ludziska uważajcie i sprawdzajcie jak wam naliczają.
Ze świątecznym pozdrowieniem - Piotr.

 #241212  autor: dechomenon
 22 gru 2007, 14:04
na pewno kolego jest tak, że jeszcze nie wszedł Tobie nowy okres rozliczeniowy...bo podpisanie umowy w punkcie to jedno, a nowe warunki zawsze wchodzą od nowego okresu rozliczeniowego mało tego, jeśli przyszedłeś w okresie krótszym niż 7 dni do końca okresu rozliczeniowego nowa taryfa/usługa może być(nie musi) uruchomiona dopiero od następnego cyklu..

 #241214  autor: baryla1969
 22 gru 2007, 14:13
No niestety nie masz racji. Umowa była podpisana w listopadzie. Okres rozliczeniowy zacząaą mi się 21 grudnia. No i poza tym abonament jest zmieniony. Czyli niby wszystko w porządku a usługi brak. Dodam jeszcze, że w umowie (indywidualnej) jest określony pkt. który mówi" abonentowi w dniu zmiany taryfy na promocyjny plan cenowy uruchamiana jest promocyjna usługa "czas stop". Plan jest - usługi nie ma.

 #241241  autor: D@rio
 22 gru 2007, 16:04
baryla1969, a E-BOK nie wyświetla dostępności usługi "Czas Stop"? Ewentualnie z tego co wiem, można ją aktywować SMSem. Zawsze możesz wysłać tę komendę aktywacyjną... zobaczymy jaki Ci komunikat zwrotny przyjdzie.

No chyba że, rozmawiasz króćej niż 2 minuty... to wtedy usługa nie działa, przy takich rozmowach.

Obrazek

 #241256  autor: dechomenon
 22 gru 2007, 17:04
no a jeśli to nie pomoże to tylko pismo reklamacyjne...czasem się dzieją cuda niewidy...

 #241261  autor: baryla1969
 22 gru 2007, 17:31
Ano sprawdziłem . W eboku nie ma żadnej opcji, która umożłiwiała by włączenie tej usługi samodzielnie.

 #241283  autor: D@rio
 22 gru 2007, 19:33
baryla1969 pisze:Ano sprawdziłem . W eboku nie ma żadnej opcji, która umożłiwiała by włączenie tej usługi samodzielnie.
a reszta opcji o której napisałem powyżej?

Obrazek

 #241342  autor: baryla1969
 22 gru 2007, 23:01
No nie znalazłem numeru sma na który mozna wysłać aktywację "czas stop". No a poza tym to znając PLusa to w przypadku samodzielnej aktywaxcji to owszem zawsze jest jakaś miesięczna opłata. Jak na razie to w poniedziałęk będę dzwonił do konsultanta -2699 - konita powiedziałą mi. gdzy przedłużałe umowę, że numer ten będzie już zawsze dla mnie dostępny. Nara.

 #241346  autor: D@rio
 22 gru 2007, 23:14
Czas Stop:

jest włączony automatycznie na Twoim numerze
działa dla połączeń krajowych, wykonanych na numery w sieci Plus
po upływie 2 minut, przez kolejne 58 minut połączenia:
a. nie jesteś obciążany opłatami za rozmowy lub

b. następuje zatrzymanie pomniejszania liczby minut wliczonych w abonament, o ile masz jeszcze do wykorzystanie minuty wliczone w abonament , lub

c. następuje zatrzymanie pomniejszania liczby minut w ramach usługi „Cafe Pakiety”, o ile uruchomiłeś tę usługę i masz jeszcze do wykorzystanie minuty w ramach tej usługi .

naliczanie należnych opłat za połączenie lub wznowienie wykorzystania pomniejszanie pakietu minut z abonamentu lub minut z usługi „Cafe Pakiety ” następuje od 61 minuty trwania tego połączenia.
zostanie wyłączony jeżeli zmieni taryfę
działa cały tydzień o każdej porze dnia.
Jeśli wszystko się zgadza to należy złożyć reklamację.

Obrazek

 #242261  autor: baryla1969
 27 gru 2007, 19:48
Witam ponownie. Rozmawiałem z 2699i konsultant powiedział po sprawdzeniu, że usługa jest uruchomiona. NIe wie tylko dlaczego nie działa w eboku i liczy wszystko co do sekundy. Sprawdziłem to też i n apewno po 2 minutach nie ma stopu. Aha jeszcze tylko jedna możliwość wg. konsultanta - błąd w eboku, ale dzwonił tam raczej nie będę, to co ostatnio usłyszałem napawa mnie zgrozą (już pisałem dlaczego).

 #242269  autor: D@rio
 27 gru 2007, 19:57
baryla1969 pisze:Witam ponownie. Rozmawiałem z 2699i konsultant powiedział po sprawdzeniu, że usługa jest uruchomiona. NIe wie tylko dlaczego nie działa w eboku i liczy wszystko co do sekundy. Sprawdziłem to też i n apewno po 2 minutach nie ma stopu. Aha jeszcze tylko jedna możliwość wg. konsultanta - błąd w eboku, ale dzwonił tam raczej nie będę, to co ostatnio usłyszałem napawa mnie zgrozą (już pisałem dlaczego).
najwyżej trzeba będzie reklamować kwotę rachunku i sprawdzać biling. Więc, czekaj do rachunku.

Obrazek