Hej, mam pytanie. Mam abonament w Orange (twój Mix) i ostatnio zapomniałem zapłacić kasy za ostatni miesiąc. Orange zablokował mi tel, jak dzwonię mam informacje że muszę wysłać faks itp. Tego samego dnia (kiedy zablokowali mi tel) zrobiłem przelew, wysyłając też dowód wpłaty na [email protected] (kiedys to dzialalo). Mija już tydzień, a ja nadal mam zabkolowany tel, niczego dowiedzieć się z tego automatycznego systemu nie jestem w stanie - ciagle jest informacja, ze mam zablokowane usługi i muszę wysłać jakiś faks (do którego akurat specjalnie nie mam dostępu). Czy można coś takiego załatwić w punkcie obsługi? Albo jak inaczej? Czy ten faks jest konieczny?
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ale wysłać im to potwierdzenie tam? To jest trochę nowa dla mnie sytuacja, z reguły nie było problemu. Oni tam pewnie odpisują po kilku latach... Myślałem, że to można jakoś szybciej załatwić, że automatycznie zaksięgują i odblokują, a tu już tydzień mija... Zawsze wysyłałem na [email protected] i było ok
no jak wysyłasz samo potwierdzenie to też nie dobrze. Bo niby co to ma znaczyć. Masz napisać o co chodzi, jaka jest sprawać, podać dane weryfikacyjne i kontaktowe oraz skan potwierdzenia wkleić do załącznika.m_tork pisze:Ale wysłać im to potwierdzenie tam?
m_tork pisze:Zawsze wysyłałem na [email protected] i było ok

m_tork pisze:Oni tam pewnie odpisują po kilku latach...
bez paniki.
Poniżej masz numery faksów na jakie należy wysyłać potwierdzenia:
(0-22) 588 78 80 - potwierdzenia wpłaty za rachunki telefoniczne
(0-22) 588 78 88 - potwierdzenia wpłaty dla Klientów z zawieszonymi usługami oraz potwierdzenia wpłaty zaliczek
(0-22) 588 78 77 - odwieszenie usług po spłacie zaległości przed upływem 30 dni od rozwiązania umowy
(0-22) 588 78 80 - potwierdzenia wpłaty za rachunki telefoniczne
(0-22) 588 78 88 - potwierdzenia wpłaty dla Klientów z zawieszonymi usługami oraz potwierdzenia wpłaty zaliczek
(0-22) 588 78 77 - odwieszenie usług po spłacie zaległości przed upływem 30 dni od rozwiązania umowy
Dzięki za pomoc. Wysłałem na BOK i zobaczymy co będzie. Ja jestem z reguły cierpliwym człowiekiem, ale ponad tygodniowa blokada to nie jest jakiś krótki okres. Tym bardziej, że zapłaciłem już zaraz po zablokowaniu...
Chyba wogle będę musiał się zastanowić nad własną umową, bo od podpisania wcale o niej nie myślałem a chyba kończy mi się za dwa-trzy miesiące no i może są jakieś lepsze warunki niż to co mam...
[ Dodano: 2007-11-21, 21:42 ]
Grrr.. Ja naprawdę jestem cierpliwym człowiekiem, ale mimo maili do BOK i do biura windykacji NIC się nie dzieje...
[ Dodano: 2007-11-27, 23:54 ]
Nareszcie odblokowane... Chociaż dalej nie jestem pewien czy to z mojej winy trwało tak długo czy nie...
Chyba wogle będę musiał się zastanowić nad własną umową, bo od podpisania wcale o niej nie myślałem a chyba kończy mi się za dwa-trzy miesiące no i może są jakieś lepsze warunki niż to co mam...
[ Dodano: 2007-11-21, 21:42 ]
Grrr.. Ja naprawdę jestem cierpliwym człowiekiem, ale mimo maili do BOK i do biura windykacji NIC się nie dzieje...
[ Dodano: 2007-11-27, 23:54 ]
Nareszcie odblokowane... Chociaż dalej nie jestem pewien czy to z mojej winy trwało tak długo czy nie...