• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #233593  autor: m_tork
 15 lis 2007, 20:00
Hej, mam pytanie. Mam abonament w Orange (twój Mix) i ostatnio zapomniałem zapłacić kasy za ostatni miesiąc. Orange zablokował mi tel, jak dzwonię mam informacje że muszę wysłać faks itp. Tego samego dnia (kiedy zablokowali mi tel) zrobiłem przelew, wysyłając też dowód wpłaty na [email protected] (kiedys to dzialalo). Mija już tydzień, a ja nadal mam zabkolowany tel, niczego dowiedzieć się z tego automatycznego systemu nie jestem w stanie - ciagle jest informacja, ze mam zablokowane usługi i muszę wysłać jakiś faks (do którego akurat specjalnie nie mam dostępu). Czy można coś takiego załatwić w punkcie obsługi? Albo jak inaczej? Czy ten faks jest konieczny?

 #233594  autor: D@rio
 15 lis 2007, 20:09
m_tork, a nie można na [email protected] ?

Obrazek

 #233597  autor: m_tork
 15 lis 2007, 20:13
Ale wysłać im to potwierdzenie tam? To jest trochę nowa dla mnie sytuacja, z reguły nie było problemu. Oni tam pewnie odpisują po kilku latach... Myślałem, że to można jakoś szybciej załatwić, że automatycznie zaksięgują i odblokują, a tu już tydzień mija... Zawsze wysyłałem na [email protected] i było ok

 #233598  autor: D@rio
 15 lis 2007, 20:18
m_tork pisze:Ale wysłać im to potwierdzenie tam?
no jak wysyłasz samo potwierdzenie to też nie dobrze. Bo niby co to ma znaczyć. Masz napisać o co chodzi, jaka jest sprawać, podać dane weryfikacyjne i kontaktowe oraz skan potwierdzenia wkleić do załącznika.
m_tork pisze:Zawsze wysyłałem na [email protected] i było ok
8)
m_tork pisze:Oni tam pewnie odpisują po kilku latach...


bez paniki.

Obrazek

 #233599  autor: PingNoMore
 15 lis 2007, 20:22
Poniżej masz numery faksów na jakie należy wysyłać potwierdzenia:

(0-22) 588 78 80 - potwierdzenia wpłaty za rachunki telefoniczne

(0-22) 588 78 88 - potwierdzenia wpłaty dla Klientów z zawieszonymi usługami oraz potwierdzenia wpłaty zaliczek

(0-22) 588 78 77 - odwieszenie usług po spłacie zaległości przed upływem 30 dni od rozwiązania umowy

 #233600  autor: JayCee
 15 lis 2007, 20:23
Wyślij fotę, na której widać kwotę i pieczątkę mmsem na 4444, odblokowują najszybciej ;)

 #234396  autor: m_tork
 19 lis 2007, 18:43
Dzięki za pomoc. Wysłałem na BOK i zobaczymy co będzie. Ja jestem z reguły cierpliwym człowiekiem, ale ponad tygodniowa blokada to nie jest jakiś krótki okres. Tym bardziej, że zapłaciłem już zaraz po zablokowaniu...

Chyba wogle będę musiał się zastanowić nad własną umową, bo od podpisania wcale o niej nie myślałem a chyba kończy mi się za dwa-trzy miesiące no i może są jakieś lepsze warunki niż to co mam...

[ Dodano: 2007-11-21, 21:42 ]
Grrr.. Ja naprawdę jestem cierpliwym człowiekiem, ale mimo maili do BOK i do biura windykacji NIC się nie dzieje...

[ Dodano: 2007-11-27, 23:54 ]
Nareszcie odblokowane... Chociaż dalej nie jestem pewien czy to z mojej winy trwało tak długo czy nie...