• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #215474  autor: andkra1
 24 sie 2007, 21:02
Kiedyś pojawiła się plotka na telepolis ze Plus zamierza wprowadzić nowe pakiety do swojej oferty abo i tym samym zastąpić beznadziejne godziny "abgrejdowane" do KUBALI. Ja mam nadal NP i wiem że są to najlepsze taryfy. Kończy mi się umowa za miesiąc i nie wiem czy czekać czy podpisać to co mi dali czyli 40% zniżki na NP55. Obecnie mam NP25.
Ktoś może na jakieś niejawne info dotyczące tych taryf. Przynajmniej kiedy będą bo może warto o miesiąc skrócić umowę i podpisać ją teraz.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2007, 22:28 przez andkra1, łącznie zmieniany 1 raz.

 #215487  autor: dechomenon
 24 sie 2007, 22:00
na razie nic nam nie wiadomo jedno co wejdzie do plusa to nowe standardy obsługi klienta!

 #215504  autor: D@rio
 24 sie 2007, 22:36
dechomenon pisze:na razie nic nam nie wiadomo jedno co wejdzie do plusa to nowe standardy obsługi klienta!
ta.... np.?

Obrazek

 #215512  autor: Bloo
 24 sie 2007, 22:46
dechomenon pisze:na razie nic nam nie wiadomo jedno co wejdzie do plusa to nowe standardy obsługi klienta!

A to ciekawe. Czy zechcesz uchylić rąbka tajemnicy :D

Obrazek

 #215667  autor: dechomenon
 25 sie 2007, 15:46
D@rio pisze:
dechomenon pisze:na razie nic nam nie wiadomo jedno co wejdzie do plusa to nowe standardy obsługi klienta!
ta.... np.?
Bloo pisze:dechomenon napisał/a:
na razie nic nam nie wiadomo jedno co wejdzie do plusa to nowe standardy obsługi klienta!

A to ciekawe. Czy zechcesz uchylić rąbka tajemnicy :D
panowie 27-28 są szkolenia kierowników..więc wtedy bedę miał jakieś info..ale widać nacisk ze strony Polkomtela..będą zmiany....dla nas pracowników może w końcu nie będzie karty analizy potrzeba...ale to tylko pracownicze marzenia...sam jestem ciekaw co zmienią!

 #215813  autor: andkra1
 25 sie 2007, 22:56
Ale zaraz zaraz przecież rok 2006 miał być rokiem pod znakiem jakości obsługi :D
To teraz plus przegina, zaraz konsultanci będą dzwonić do nas i pytać się czy jesteśmy zadowoleni z obsługi i czy dobrze się nam pisze sms-y i rozmawia. Płacąc najwyższe stawki na rynku <lol>

 #215831  autor: dechomenon
 26 sie 2007, 04:37
odkąd są w Plusie panowie z orangutana...to będzie dużo róznych zmian...czy na lepsze tego nie wiadomo....narazie kalendarz to paranoja..dla punktów, które dysponują sieciowymi bazami danych...obsługa zawsze jest brana pod uwagę podczas audytów i metryk sprzedawców!

 #216912  autor: D@rio
 29 sie 2007, 15:01
Mogliby wprowadzić jakąś nową ofertę dedykowaną dla lepszych klientów. Jakieś "Taryfa Kubali 300 VIP" albo coś takiego... ;)

bo już od jakiegoś czasu G180 mi nie wystarczają :-D i musze "dopłacać" :(

Obrazek

 #216917  autor: dechomenon
 29 sie 2007, 15:16
dowiedziałem się jakie będą pierwsze zmiany....to po przeprowadzonych badań Plusa stwiedzili, że za dużo ludzi wychodzi z punktów...i będzie teraz nowa osoba, która ma witać gości aby Ci nie opuszczali sklepu jak sprzedawcy obsługują, coś ala w salonach firmowych eheeh kurde ciekawe czy taki pracownik będzie na cały etat, czy na akord?

 #216927  autor: D@rio
 29 sie 2007, 15:37
dechomenon, szczerze? nie jest to dobry pomysł. I tak na siłe nie przytrzymacie ludzi...

Obrazek

 #216934  autor: JacekS
 29 sie 2007, 16:04
dechomenon pisze:dowiedziałem się jakie będą pierwsze zmiany....to po przeprowadzonych badań Plusa stwiedzili, że za dużo ludzi wychodzi z punktów...i będzie teraz nowa osoba, która ma witać gości aby Ci nie opuszczali sklepu jak sprzedawcy obsługują, coś ala w salonach firmowych eheeh kurde ciekawe czy taki pracownik będzie na cały etat, czy na akord?
Pomysl wedlug mnie chybiony, wydaje mi sie ze Plus probuje juz jak tylko moze pozyskac klientow. Jezeli takie osoby to bede ludzie zatrudnieni na pol etatu lub na umowe zlecenie, to ich naprawde malo bedzie obchodzilo to czy klient podpisze umowe czy nie. Zamiast zatrudniac takie osoby pieniadze powinni przeznaczyc na podwyzki dla sprzedawcow w punktach, dzieki czemu wzroslaby motywacja konsultantow w punktach sprzedazy.

 #216941  autor: D@rio
 29 sie 2007, 16:30
Dla mnie powinno zainwestować w:

:arrow: BusinessCorner'y, dedykowane punkty dla obsługi (małych) firm z odpowiednio przeszkolonymi sprzedawcami z oferty biznesowej.

:arrow: tablet iPlus: miejsce z prezentacyjnym dostępem do internetu dzięki iPlus'owi (np. laptop lub PC Desktop).

:arrow: stanowisko samo-obsługi. Miejsce z urządzeniem komputerowym (takie a'la co mają Mbanku Punkty) gdzie można zalogować się E-BOK'a (albo przejrzeć ofertę) i samodzielnie zarządzać swoim kontem oraz wysłać zapytanie do konsultanta z problemem/pytaniem, po czym konsultant albo skontaktuje się telefonicznie albo e-mail'owo (zależnie od woli klienta). Wymagałoby to rozbudowy systemu E-BOK ale jest to możliwe.

:arrow: zainwestować w nastrój salonu. Ja bym był za, gdyby np. wchodząc do salonu, leciała miła dla ucha, cicha, nastrojowa (relaksacyjna muzyka, coś z pogranicza lekkiego "chill out") muzyka... bo do klienta trzeba dotrzeć na różne zmysły przecież ;)

:arrow: całkowicie wycofałbym się z obsługi na stojąco. To pomyłka dla tak poważnej firmy telekomunikacyjnej. A wiem ze niektóre punkty to praktykują (np. T1 czy Mpunkt właśnie, gdzie nie gdzie). Powinny być normalne stanowiska, przegrodzone, z miejscami do siedzenia i wygodnymi fotelami. Już nawet TP dojrzała do tego, że obsługuje klientów "na siedząco". Salon operatora telco to nie Urząd Poczty Polskiej...
jacenty1812 pisze:Pomysl wedlug mnie chybiony, wydaje mi sie ze Plus probuje juz jak tylko moze pozyskac klientow.
i tak głównym kluczem jest oferta...

Obrazek

 #216946  autor: Kaczy
 29 sie 2007, 16:40
D@rio pisze:BusinessCorner'y, dedykowane punkty dla obsługi (małych) firm z odpowiednio przeszkolonymi sprzedawcami z oferty biznesowej.
W wielu punktach są :) Np. mPunkt prowadzi takie praktyki. Są dedykowane stanowiska i osoby, które zajmują się obsługą firm.
D@rio pisze:tablet iPlus: miejsce z prezentacyjnym dostępem do internetu dzięki iPlus'owi (np. laptop lub PC Desktop).
W wielu punktach są laptopy z iPlusem, gdzie można zobaczyć jak wszystko działa. Ba... u mnie w salonie zapraszamy klientów do przyjścia z lapem, żeby zobaczyć jak śmiga net na ich sprzęcie.
D@rio pisze:zainwestować w nastrój salonu. Ja bym był za, gdyby np. wchodząc do salonu, leciała miła dla ucha, cicha, nastrojowa (relaksacyjna muzyka, coś z pogranicza lekkiego "chill out") muzyka... bo do klienta trzeba dotrzeć na różne zmysły przecież
Muza też jest. Ja już mam jej dosyć, ale klienci może to lubią :)
D@rio pisze:całkowicie wycofałbym się z obsługi na stojąco. To pomyłka dla tak poważnej firmy telekomunikacyjnej. A wiem ze niektóre punkty to praktykują (np. T1 czy Mpunkt właśnie, gdzie nie gdzie).
Celem stanowisk stojących jest szybkość obslugi. Żeby nie było takich historii, że klient przychodzi, rozbiera się i nie wiadomo co jeszcze. Dać mu kawę i miło gaworzyć :)
Chociaż z 2. strony stanowiska siedzące bardziej zbliżają. W końcu nikt Cię nie atakuje. Klienci się nie przepychają. I o wiele łatwiej jest wtedy rozmawiać z audytami :|

...::: Made for loneliness :::...

 #216949  autor: D@rio
 29 sie 2007, 16:48
Kaczy pisze:Celem stanowisk stojących jest szybkość obslugi. Żeby nie było takich historii, że klient przychodzi, rozbiera się i nie wiadomo co jeszcze. Dać mu kawę i miło gaworzyć
a czemu nie? Szybkość właśnie mogłyby stanowić te elektroniczne stanowiska obsługi (owy wspomniany E-BOK).

Zwłaszcza, w stanowiskach dla biznesu powinna byc podana kawa/herbata... Erę na to stać ;)
Kaczy pisze:Chociaż z 2. strony stanowiska siedzące bardziej zbliżają. W końcu nikt Cię nie atakuje. Klienci się nie przepychają. I o wiele łatwiej jest wtedy rozmawiać z audytami
no i nie ma takiego tempa, pośpiechu a jest kontakt w 4 oczy. I chyba o to chodzi. O budowanie wiarygodności.
Kaczy pisze:Muza też jest. Ja już mam jej dosyć, ale klienci może to lubią
mi się to podoba akurat. Umila czekanie ;)
U Ciebie jest, bo Ty pracujesz w jednym z "lepszych" salonów :-D
Kaczy pisze:W wielu punktach są laptopy z iPlusem, gdzie można zobaczyć jak wszystko działa. Ba... u mnie w salonie zapraszamy klientów do przyjścia z lapem, żeby zobaczyć jak śmiga net na ich sprzęcie.
przyjścia? ee... po co, ma swój targać. Mówię o gotowym, Waszym laptopie prezentacyjnym. Swój może przytargać ewentualnie, w celu zakupu i testu czy wszystko jest OK - wtedy rozumiem. Ale tak... nie zaprezentujecie potencjalnemu odbiorcy "mocy" HSDPA... :) a na prawdę 3,6mbit/s robi wrażenie :-D i to jeszcze za... 60 zł. ;)
Kaczy pisze:W wielu punktach są Np. mPunkt prowadzi takie praktyki. Są dedykowane stanowiska i osoby, które zajmują się obsługą firm.
W salonach firmowych i sklepach firmowych (a często właśnie Mpunkt je prowadzi) są. Reszta... nie ma.

Obrazek

 #216958  autor: Kaczy
 29 sie 2007, 17:12
D@rio pisze:a czemu nie? Szybkość właśnie mogłyby stanowić te elektroniczne stanowiska obsługi (owy wspomniany E-BOK).

Zwłaszcza, w stanowiskach dla biznesu powinna byc podana kawa/herbata... Erę na to stać ;)

No e-bok może być. Chociaż znając niektóre osoby to jeszcze potrzeba byłaby osoba, która by tlumaczyła jak to działa.

A co do kawy to jestem przeciwny. Jakoś w bankach, urzędach nie serwują takich atrakcji :)
D@rio pisze:przyjścia? ee... po co, ma swój targać.
Ma z nim wpaść, gdy jest już gotowy do podpisania umowy. Wtedy mu instalujemy wszystko :)

...::: Made for loneliness :::...

 #216963  autor: D@rio
 29 sie 2007, 17:24
Kaczy pisze:No e-bok może być. Chociaż znając niektóre osoby to jeszcze potrzeba byłaby osoba, która by tlumaczyła jak to działa.
jaki problem. Ta kobieta (osoba), która to niby ma witać gości i się ładnie uśmiechać mogłaby załatwiać takie "jedno minutowe" sprawy... i pomagać w obsłudze. W sumie i tak macie zatrudniać takie osoby...
Kaczy pisze:A co do kawy to jestem przeciwny. Jakoś w bankach, urzędach nie serwują takich atrakcji
oj przepraszam bardzo... to chyba nie znasz LukasBanku :-)

aha - i zapraszam do doradców "private banking" ;) zobaczysz że nie masz racji akurat w tej kwestii :-)

Obrazek

 #216992  autor: dechomenon
 29 sie 2007, 18:48
kurcze temat trochę powędrował na inne tory..niźli nowe taryfy w Plusie hehe dla mnie ta zmiana osoby witającej jest idiotyczna...ktoś wcześniej napisał, że przydała by się podwyżka dla pracowników...i to jest prawda...bo ja bardziej myśle cały czas jak tutaj więcej zarobić, zamiast "oddać się" pracy, szukam innych alternatyw. jak bym miał 2tys netto na rękę stałą pensję to nie ukrywam, że więcej bym z siebie dał, bo wiem za co pracuję. Albo jak by zwiększyli prowizje za sprzedane umowy...jak za mixa mam 5zł brutto...to mi sie chce siedzieć i walczyć z takimi klientami? co już mają tak niestworzone problemy, że aż płakać się chce ze śmiechu! Wczoraj koleś chciał telefon na firmę miał taki głosik jak 5letnie dziecko..i do nas taki tekst a jak na parafię to mogę na firmę...prawie mu sie w twarz zaśmiałem...ale powstrzymałem się!

 #217007  autor: D@rio
 29 sie 2007, 19:57
dechomenon pisze:Wczoraj koleś chciał telefon na firmę miał taki głosik jak 5letnie dziecko..i do nas taki tekst a jak na parafię to mogę na firmę...prawie mu sie w twarz zaśmiałem...ale powstrzymałem się!
no ale akurat może na firme ;)

Choć ja bym też wybuchł śmiechem :) he he

Obrazek

 #217041  autor: dechomenon
 29 sie 2007, 21:02
D@rio pisze:
dechomenon pisze:Wczoraj koleś chciał telefon na firmę miał taki głosik jak 5letnie dziecko..i do nas taki tekst a jak na parafię to mogę na firmę...prawie mu sie w twarz zaśmiałem...ale powstrzymałem się!
no ale akurat może na firme ;)

Choć ja bym też wybuchł śmiechem :) he he
no po 2 min naradzie...gdzie 1:45s to była rżawa...spytaliśmy się go czy ma nip,regon i wpis do ewidencji, okazało się że takowe posiada i przyjdzie po Iplusa hehe :P

 #217050  autor: przemek910
 29 sie 2007, 21:21
D@rio pisze: tablet iPlus: miejsce z prezentacyjnym dostępem do internetu dzięki iPlus'owi (np. laptop lub PC Desktop).

stanowisko samo-obsługi. Miejsce z urządzeniem komputerowym (takie a'la co mają Mbanku Punkty) gdzie można zalogować się E-BOK'a (albo przejrzeć ofertę) i samodzielnie zarządzać swoim kontem oraz wysłać zapytanie do konsultanta z problemem/pytaniem, po czym konsultant albo skontaktuje się telefonicznie albo e-mail'owo (zależnie od woli klienta). Wymagałoby to rozbudowy systemu E-BOK ale jest to możliwe.

zainwestować w nastrój salonu. Ja bym był za, gdyby np. wchodząc do salonu, leciała miła dla ucha, cicha, nastrojowa (relaksacyjna muzyka, coś z pogranicza lekkiego "chill out") muzyka... bo do klienta trzeba dotrzeć na różne zmysły przecież
Zwłaszcza, że Era ma taki salon, w Galerii Moktów ;)

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...