gomez1982 pisze:Hmm a można wiedzieć co Ciebie do tej sieci tak zniechęciło?
szczerze? Spadek jakości. Podejście do klienta. Liczne reklamacje, które ostatnio zdarzyło mi się pisać. Spadek obsługi BOK. I najważniejsze - beznadziejne oferty utrzymaniowe.
Zresztą, chcesz to się pakuj. Ale spójrz na to inaczej - ja jestem klient wymagający gdzie korzysta lub korzystał praktycznie z każdej pierdoły jaka tylko istnieje

dlatego, moge do wielu rzeczy się dochrzanić i można by powiedzieć że szukam dziury w całym. Poprostu, lubie kiedy gra muzyka. Dla standardowego użytkownika, nie korzystającego z jakichś zabawek to ta sieć jest wporzadku. Generalnie, technika w tej sieci jest bardzo dobra ale...ludzie nawalili.
gomez1982 pisze:Ale po drugie primo ja oscyluje przy rachunkach 75 zł Ty o 3-4 razy wyższe więc jesteś przez sieć lepiej traktowany.
teoretycznie, i ja jestem klient biznes. Ale...ofertę przedłużeniową miałem taką samą jak dla nowych klientów...