• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #115259  autor: Łukasz
 19 paź 2006, 21:10
Witam
W grudniu kończy się umowa w Plusie mojemu tacie. Jest on w +GSM już prawie 5 lat. Jego średnie rachunki to około 80zł ( kilka razy było około 200 - roaming). Teraz ma taryfę z 75 minutami wliczonymi, za który płaci 50% wartości - 27,50zł ( przy ostatnim przedłurzaniu umowy nie bralismy telefonu). Teraz przejdę w kończu do mojego pytania :D Czy jest możliwość, aby wynegocjować drugi taki sam abonament ( aktywację z 75 minutami za 50% wartości) zamiast brania telefonu?
Ostatnio zmieniony 19 paź 2006, 21:31 przez Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #115270  autor: przemek910
 19 paź 2006, 21:27
Łukasz pisze:Czy jest możliwość, aby wynegocjować drugi taki sam abonament ( aktywację z 75 minutami za 50% wartości) zamiast brania telefonu?
Wg mnie nie ma takiej możliwości.

P.S. popraw błąd w temacie
przedłurzenie umowy

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...
 #115300  autor: sapv
 19 paź 2006, 22:27
Łukasz pisze: Czy jest możliwość, aby wynegocjować drugi taki sam abonament ( aktywację z 75 minutami za 50% wartości) zamiast brania telefonu?
Jeżeli masz na mysli przedłużenie umowy to oczywiście jest to możliwe jako oferta standardowa ANZ. Natomiast jak masz na myśli kolejną aktywację na nowy numer to niestety nie.

 #115401  autor: sq3cps
 20 paź 2006, 09:21
W miniony poniedziałek właśnie skończyłem roczne korzystanie z oferty 50% rabatu dla taryfy NP55. Do przedłużenia umowy zaproponowano mi kilka wariantów - w moim przekonaniu mniej atrakcyjnych niż rok temu (zapewne z powodu niższych rachunków z tytułu rabatu).

 #115405  autor: JacekS
 20 paź 2006, 09:43
Generalnie przy przedłużeniu umowy polecam negocjowanie przez biuro obsługi klienta, bo w punktach konsultanci moga jedynie przedstawić gotową oferte i nie maja wpływu na to co jest przygotowane

 #116030  autor: sq3cps
 22 paź 2006, 15:10
Mam pytanie w temacie przedłużania umowy i zmiany taryfy: Od 5 dni jestem w nowym okresie rozliczeniowym przy zmienionej taryfie na Godziny; poprzednią była NP55 - w poprzednim okresie (i taryfie) zostało mi ok. 8 zł netto gotówki do wykorzystania. Przyszło już info o wystawieniu faktury za ten okres i wygląda na to, że ta niewykorzystana kwota najprawdopodobniej przepadła, tzn. nie przeszła w żadnej formie do nowego okresu. Ktoś posiada wiedzę na ten temat?

 #116036  autor: Rokko
 22 paź 2006, 15:25
Niestety tracisz przechodzac na nowe taryfy.Tez tak mialem, ale wtedy konsultant poradzil mi zebym wygadal nim sie skonczy cykl.

 #116355  autor: D@rio
 23 paź 2006, 21:32
zawsze przy zmianie taryfy niewykorzystane jednostki przepadają.

Obrazek

 #118362  autor: veenom
 28 paź 2006, 21:19
witam.jak mozna sprawdzic kiedy dokladnie konczy mi sie umowa w plusie(nie dzwoniac do konsultanta bo nie moge sie tam dodzwonic:()??
jakis sms czy cos;)
pozdrawiam

 #118366  autor: lookass
 28 paź 2006, 21:22
hmm jezeli masz ten sam telefon i masz karte gwarancjyna to poprostu w nia zajzyj ;) jezeli masz moze pierwszy rachunek umowe to sprawdz a tak z sms to o takim czyms nie slyszlaem :shock:

 #118367  autor: D@rio
 28 paź 2006, 21:28
za pomocą SMS niestety nie ma możliwości. Najlepszy jest kontakt z konsultantem.

Obrazek

 #118604  autor: sapv
 29 paź 2006, 01:04
veenom pisze:witam.jak mozna sprawdzic kiedy dokladnie konczy mi sie umowa w plusie(nie dzwoniac do konsultanta bo nie moge sie tam dodzwonic:()??
jakis sms czy cos;)
pozdrawiam
dokładnie zgodnie z umową - sprawdz okres rozliczeniowy.

 #120651  autor: stz
 04 lis 2006, 14:21
veenom pisze:witam.jak mozna sprawdzic kiedy dokladnie konczy mi sie umowa w plusie(nie dzwoniac do konsultanta bo nie moge sie tam dodzwonic:()??
jakis sms czy cos;)
pozdrawiam
Wejdź na www.ebok.pl i sprawdź sobie.

 #120681  autor: lukasm
 04 lis 2006, 15:32
A co konkretnie na eboku mozna sprawdzić? Chyba jedynie od kiedy aktywny jest plan taryfowy?

 #120687  autor: stz
 04 lis 2006, 15:36
lukasm pisze:A co konkretnie na eboku mozna sprawdzić? Chyba jedynie od kiedy aktywny jest plan taryfowy?
I to właśnie wystarczy. Ja mam aktywny plan taryfowy od 5.05.2006 i podpisywałem umowę na rok, to wiem, że umowa kończy mi się z dniem 4.05.2007.

 #120704  autor: D@rio
 04 lis 2006, 16:11
ale jak ktoś "żongluje" taryfami, to nie jest to zbyt dobra informacja odnośnie tego, co oczekuje ;)

Obrazek

 #121131  autor: lukasm
 05 lis 2006, 15:36
A ja kupowałem np. 17 grudnia a plan taryfowy mam aktywny od 27 grudnia (w moim przypadku to akurat skrajność) - nie zawsze karta jest aktywna od momentu podpisania umowy, zresztą opy zastrzegają to sobie w umowach.

 #121148  autor: Rokko
 05 lis 2006, 16:15
No i to jest problem nasz abonentow - bo usluge powinni swiadczyc od momenu podpisania umowy, a nie daja sobie jeszcze czas na rozruch. Teraz to sie chyba poprawilo, ale pamietam, ze jak kupowalem 7 lat temu w Erze to bylo jakies 4 dni kiedy kata sim stala sie aktywna od podpisania umowy.

 #121163  autor: D@rio
 05 lis 2006, 16:51
Rokko pisze:Teraz to sie chyba poprawilo, ale pamietam, ze jak kupowalem 7 lat temu w Erze to bylo jakies 4 dni kiedy kata sim stala sie aktywna od podpisania umowy.
heh, jak ja podpisywałem umowę w Plusie w 97r., pierwszy telefon, to czekałem 5 dni na aktywację karty! ;) wtedy wszystko jeszcze było inne, umowy ręcznie spisywane, wszystko ręcznie, wszystko fax'em tylko do Warszawy przesyłany, hehe ;) to były czasy...

Obrazek

 #121187  autor: Rokko
 05 lis 2006, 17:20
No lezka sie w oku kreci. Kupilem wtedy Nokie 3210 i przez te dni gralem tylko w weza, zreszta pozniej z racji cen to tez bylo najwazniesjze zastosowanie dla tego telefonu. No ale wtedy byly jeszcze 5 sekundowki. Ile czlowiek potrafil dzieki temu zalatwic.