• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 45 z 147
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 147

 #152335  autor: mr.wizard
 11 lut 2007, 18:18
Witam wszystkich.
Chciałem prosić o radę w sprawie przedłużenia umowy z Plusem...
Jestem z plusem już 8 lat, rachunki płace ok 150zł zawsze w terminie.
17 lutego kończy mi się umowa i zastanawiam się czy nie rozstać się z Plusem.
Powody: Brak interesujących telefonów i przysłowiowe "lecenie w kulki"
2 lata temu chciałem zamówić Nokie 7650, zadzwoniłem i powiedzieli ok, wymienimy za punkty na Pana koncie '5plus' tylko prosze zadzwonić za 5 dni. Ok. Tak też zrobiłem - okazało się że podnieśli progi pkt i owa Nokia kosztowała już nie 20k pkt ale 60k pkt... Interweniowałem, pisałem skargi i odwołania - żadnej reakcji. Mimo wszystko zostałem.
Teraz się zastanawiam. Prosze o jakąś porade jak z nimi rozmawiać i czy można coś negocjować bo zmiana operatora to zaden problem.
Interesuje mnie telefon: SE K800i i SE P990i ale oczywiście magazyny plusa świecą pustkami a czas ucieka.
Będę wdzięczny za konstruktywne porady.

Pozdrawiam
Marcin

 #152336  autor: D@rio
 11 lut 2007, 18:23
mr.wizard, powiem wprost. Masz podobną sytuację jak ja z tym "leceniem w kulki" i olewką, zmianą zasad. Nie ma na to rady. Z tak wielkim kolosem nie wygrasz. Poprostu odejdź kulturalnie i już.

Obrazek

 #152338  autor: mr.wizard
 11 lut 2007, 18:26
D@rio, tak właśnie sądziłęm. Dzięki za rade ;)
Jutro odwiedze konkurencję i zobacze co mi zaoferują.

Pozdrawiam

 #152340  autor: D@rio
 11 lut 2007, 18:35
mr.wizard pisze:Jutro odwiedze konkurencję i zobacze co mi zaoferują.
Ok. Swoją drogą - zapraszam do Ery.

Pozdrawiam.

Obrazek

 #152342  autor: dexter74
 11 lut 2007, 18:44
Ja tylko tak od siebie napiszę.

Kończy mi się umowa w PLUSie i póki co zaproponowali mi aparaty, które są w promocji "Wielka Wyprz" w tych cenach co na promocji :(

PRAWIE się pogodziłem, ale okazało się, że nie mają Samsunga E380 :(

Jak nie kijem to pałą...

Wysłałem mailem pismo, że ta propozycja mi nie odpowiada, zobaczymy co powiedzą...

 #152345  autor: D@rio
 11 lut 2007, 18:51
dexter74 pisze:Wysłałem mailem pismo, że ta propozycja mi nie odpowiada, zobaczymy co powiedzą...
do kogo zaadresowałeś te pismo?
mr.wizard pisze:Interweniowałem, pisałem skargi i odwołania - żadnej reakcji.
Ciebie też się zapytam z ciekawości o to samo. Do jakich komórek firmy interweniowałeś, pisałeś skargi, odwołania?

Obrazek

 #152348  autor: Rokko
 11 lut 2007, 19:09
D@rio pisze:jak chcesz zostać w Plusie to ta droga jest lepsza bo i tak wycofać możesz kiedy chcesz, a numer i tak jeśli mieliby wyłączyć to za 2 miesiące...także HoHoHo.
O to tu mnie zaskoczyles. Nie wiedzialem ze zajmuje to tak duzo czasu.
A tak z ciekawosci, bo nie pamietam czy juz sie chwaliles - jaka oferte w Erze wybrales?

 #152360  autor: D@rio
 11 lut 2007, 19:36
Rokko pisze: Nie wiedzialem ze zajmuje to tak duzo czasu.
Normalnie. 30 dni od nstp. okresu rozliczeniowego.
Rokko pisze:A tak z ciekawosci, bo nie pamietam czy juz sie chwaliles - jaka oferte w Erze wybrales?
Era Biznes z tą promocją "10 numerów za grosz" i Samsung Z400 w taryfie PB60 . - jako pierwsza aktywacja, na dobry początek.

Obrazek

 #152362  autor: Rokko
 11 lut 2007, 19:40
D@rio pisze:Era Biznes z tą promocją "10 numerów za grosz" i Samsung Z400 w taryfie PB60 . - jako pierwsza aktywacja, na dobry początek.
czyli widze, ze konsultant przekonal Cie do samsunga. Ja uzywajac tego w P4 jako sie nie moge przelamac do tej marki. Ma naprawde dobry wyswietlacz, ale obsluga mi nie lezy.

 #152364  autor: D@rio
 11 lut 2007, 19:44
Rokko pisze:czyli widze, ze konsultant przekonal Cie do samsunga.
Mnie konsultant do niczego nie przekonywał. Ja konsultantów to nawet nie słucham. Sam siebie przekonałem. Zwyciężył zdrowy rozsądek.

Za Samsungiem przemawia łatwość ściągnięcia sim-lock'a i dużo lepsze wykonanie produktu niż w przypadku Nokii.

Obrazek

 #152368  autor: Rokko
 11 lut 2007, 19:48
no musze przyznac, ze ten w P4 mimo naprawde cienkiej budowy jest bardzo przyzwoicie zrobiony - nie narzekam. Co ciekawe bateria tez potrafi 3 dni pociagnac.

 #152380  autor: giuseppe
 11 lut 2007, 20:30
dexter74 pisze:Ja tylko tak od siebie napiszę.

Kończy mi się umowa w PLUSie i póki co zaproponowali mi aparaty, które są w promocji "Wielka Wyprz" w tych cenach co na promocji :(

PRAWIE się pogodziłem, ale okazało się, że nie mają Samsunga E380 :(

Jak nie kijem to pałą...

Wysłałem mailem pismo, że ta propozycja mi nie odpowiada, zobaczymy co powiedzą...
spoko, mam dokladnie to samo... "tak mamy dla Pana specjalna oferte" tez mi k... specjalna oferta... nie wiem juz w koncu czy zostac czy isc do ery, bo jak mam sie truc z Taryfa Ogolna i 10 smsami to jeszcze ze 150 zł ze mnie zedra przez te 3 okresy rozliczeniowe. Z drugiej strony te ceregiele z ta umowa i jej rozwiazywaniem.... jakbyscie postapili na moim miejscu?

 #152394  autor: Prometo
 11 lut 2007, 21:35
Ja bym im podziękował za współpracę już jutro (pismo z wypowiedzeniem umowy) i przeszedłbym do któregoś z innych operatorów. Ja bym wybrał Erę.

 #152410  autor: Rokko
 11 lut 2007, 22:22
giuseppe pisze:jakbyscie postapili na moim miejscu?
musisz sie zastanowic na czym ci zalezy i dopiero wtedy mozna sie zastanowic jak oferte mozesz wybrac.Jaki chcesz abonament, jaki telefon, do kogo najczesciej dzwonisz itd.
Mi Plus odpowiada, bo mam duzo znajomych w plusie.Orange tez sie kwalifikuje. Era mi nie bardzo odpowiada bo mam malo osob w tej sieci wiec nie wykorzystam 10 numerow. Pasowalaby mi oferta "wyzsza w cenie nizszej". Za Era przemawia cena telefonow.Ogolnie trudna decyzja :(

 #152458  autor: dexter74
 12 lut 2007, 08:12
D@rio pisze:
dexter74 pisze:Wysłałem mailem pismo, że ta propozycja mi nie odpowiada, zobaczymy co powiedzą...
do kogo zaadresowałeś te pismo?
Najpierw napisałem jedno z prośbą o przygotowanie oferty. No i jak przygotowali to mi się nie spodobała i napisałem drugie, że mi się nie podoba i ich oferta nie jest nijak atrakcyjna.

Coś w tym guście:
Dwa dni temu wysłałem do Was prośbę o przygotowanie oferty lojalnościowej dla dwóch posiadanych przeze mnie telefonów.
Na oba kończy się niedługo 24-miesięczna umowa promocyjna, na jeden na początku marca, na drugi na początku maja.

Otrzymałem odpowiedź, że taka oferta jest przygotowana i powinienem zadzwonić do Działu Obsługi Klienta. Co uczyniłem dnia dzisiejszego.
Z przykrością stwierdzam, że propozycja mi przedstawiona niczym nie odbiega od standardowej oferty proponowanej nowym klientom PlusGSM. Jedynym argumentem „za” wg pani konsultant było to, że mam ten sam numer, co dotychczas.
Problem w tym, że ja do swoich numerów przywiązany nie jestem.

Proszę o ponowne rozpatrzenie oferty i informację co do ostatecznej propozycji.
Jeżeli w dalszym ciągu propozycja cenowa aparatów pozostanie bez zmian jestem otwarty na propozycje dotyczące obniżenia kosztów połączeń.
Nadmieniam, że jestem Waszym klientem od kilku lat i również dwa lata temu (podobna sytuacja jak obecnie) Wasi konsultanci dopiero za trzecim podejściem zaproponowali ofertę lepszą niż to co jest oferowane nowym klientom.
Pozostaję w nadziei, że tym razem PlusGSM stanie na wysokości zadania i propozycja będzie atrakcyjniejsza chociaż trochę, niż to co dostają „na dzień dobry” nowi klienci PlusGSM. Bo jeśli nie, to nie widzę sensu takiej oferty przygotowywać.
Gotową ofertę proszę przysłać na adres:


Tak na szybkiego...

oba wysłane do [email protected]

 #152472  autor: Rokko
 12 lut 2007, 09:22
MOze byc, ale mogles wiecej argumentow przemawiajacych za twoimi propozycjami wysmarowac, kwestia rachunkow, oczekiwan itd

 #152523  autor: dexter74
 12 lut 2007, 11:42
Rokko pisze:MOze byc, ale mogles wiecej argumentow przemawiajacych za twoimi propozycjami wysmarowac, kwestia rachunkow, oczekiwan itd
To było w pierwszym piśmie, które (głupek) skasowałem...

 #152606  autor: Rokko
 12 lut 2007, 15:47
dexter74 pisze:
Rokko pisze:MOze byc, ale mogles wiecej argumentow przemawiajacych za twoimi propozycjami wysmarowac, kwestia rachunkow, oczekiwan itd
To było w pierwszym piśmie, które (głupek) skasowałem...
Aha no to luz - moze byc. Po okolo 5 - 10 dni zadzown na 2699 i zapytaj jak im idzie rozpatrywanie wniosku.

 #152615  autor: giuseppe
 12 lut 2007, 16:09
dexter jak mozesz to zdawaj relacje z Twoich pertraktacji z Plusem, to moze tez skorzystam i cos wytarguje od nich.
Ja bym im podziękował za współpracę już jutro (pismo z wypowiedzeniem umowy) i przeszedłbym do któregoś z innych operatorów. Ja bym wybrał Erę.
Owszem, gdyby to bylo takie proste, ale ta taryfa ogolna mnie bedzie meczyc, bo 10 smsow to czasem dziennie wysylam, a na miecha....
musisz sie zastanowic na czym ci zalezy i dopiero wtedy mozna sie zastanowic jak oferte mozesz wybrac.Jaki chcesz abonament, jaki telefon, do kogo najczesciej dzwonisz itd.
Mi Plus odpowiada, bo mam duzo znajomych w plusie.Orange tez sie kwalifikuje. Era mi nie bardzo odpowiada bo mam malo osob w tej sieci wiec nie wykorzystam 10 numerow. Pasowalaby mi oferta "wyzsza w cenie nizszej". Za Era przemawia cena telefonow.Ogolnie trudna decyzjamusisz sie zastanowic na czym ci zalezy i dopiero wtedy mozna sie zastanowic jak oferte mozesz wybrac.Jaki chcesz abonament, jaki telefon, do kogo najczesciej dzwonisz itd.
No niestety znajomych mam rozsianych po wszystkich sieciach i byloby trudno wybrac ta najpopularniejsza wsrod nich.... ABO nawet zgodzilem sie w Plusie zeby z 30 zl bylo 40. Taryfa moglaby w sumie zostac taka jaka byla, zalezy mi na jakims przyzwoitym telefonie (a oni proponuja gorsze niz ten ktory kupilem u nich 2 lata temu...) za promocyjna cene.

Dziwi mnie ich postawa, oczywsicie nie oczekuje na se k800i za zlotowke, no ale mogliby chociaz z 5 dych zjechac z tej ceny telefonow ...
ps. Czy jesli podpisze umowe na czas nieokreslony w tym Plusie, to wypowiedzenie moge zlozyc w dowolnym czasie (i ten smieszny 30 dniowy okres wypowiedzeniowy), czy dopiero po wygasnieciu promocji tj, pewnie po 2 latach? :?:

 #152623  autor: D@rio
 12 lut 2007, 16:36
ja to mam jakiegoś telekomunikacyjnego (Plusowa alergia) pecha w życiu...

Dziwnym by było, jakbym nie miał problemów z Plusem. No i mam. Teraz tym razem trafiło na MNP (Przenoszalność Numerów).

Każdy zorientowany w temacie przenoszalności wie, że Plus przy korzystaniu z NMP w ciągu 14 dni ma obowiązek przysłać pocztą pismo z potwierdzeniem technicznej możliwości oddania numeru i terminem wygaśnięcia numeru i innymi, mniej ważnymi informacjami. 14 dni minęło - a tu pisma brak, nie ma...i tak się zacząłem martwić. Zadzwoniłem do mojego Doradzccy Era Biznes, do Plusa, uderzyłem w znajomości, tu i tam...i taki o to dowód mojego śledztwa:

Otóż, mój wniosek dot. przenoszalności został odrzucony. Dlaczego? Bo idiota u dealer'a (Sklep Firmowy w Lublinie -Mpunkt), u którego składałem papiery dot. technicznej możliwości przyjęcia numeru przez Erę i rozwiązywałem umowę, zamiast tylko wprowadzić pismo z Ery (o technicznej możliwości przyjęcia numeru) do systemu tzw. PERS'a to wysłał to fax'em do centrali firmy, do Warszawy. No i tam, anulowali wniosek, bo błędna procedura.
Ponadto, do w/w sklepu firmowego został wysłany e-mail z taką adnotacją że jest błędnie przeprowadzona rejestracja i trzeba reaktywować proces. Sklep Firmowy, zamiast się ze mną skontaktować ponownie i ruszyć sprawę to - zlał sprawę i mnie, jako klienta.

Gdyby nie moje zainteresowanie tematem i to że pilnuję tych spraw, 11/03/2007 straciłbym numer bezpowrotnie a umowa została rozwiązana bez Przeniesienia Numeru - czyli stałoby się...najgorsze.
No i teraz...jak wrócę, w czwartek z delegacji, muszę znowu to odkręcać. Tym razem uderzę w Salon Firmowy i zobaczymy jak tam, się to rozegra.

W najlepszym wypadku, umowa zostanie rozwiązana w trybie natychmiastowym, w ciągu 7 dni od daty ponownego wprowadzenia wniosku do systemu (+ 14 dni regulaminowe na przeniesienie i pismo od Plusa) a w najgorszym...sprawa przeciągnie się o jeden miesiąc, do 09.04.2007r. (bo przecież trzeba ponownie rejestrować ponownie pismo itd.).

Szlag mnie trafi. Nienawidzę niekompetencji. Coraz gorsi imbecyle (tak, dobrze napisałem!) pracują w tych dealer'ach. Apropo - ten daler, co wprowadzi punkt - SKLEP FIRMOWY w Lublinie to Mpunkt. Gratuluję fachowości. Ten gościu, co mnie obsługiwał, na bank dorobi się skargi do centrali firmy w Warszawie. Jak tylko wrócę do Lublina, osobiście mu zrobię "jazdę" osobiście u kierownika tego sklepu firmowego.

W czwartek/piątek, po wizycie w salonie - kolejna relacja, z "pola walki" :|

Idę zrobić sobie herbatkę ziołową na uspokojenie...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2007, 16:59 przez D@rio, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
  • Strona 45 z 147
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 147
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 147