• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #242105  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 00:20
babeo pisze:Tylko uważaj, żeby jak w filmie 'Co mi zorbisz jak mnie złapiesz' nie wciągnęli Cię na listę 'Tych klientów nie obsługujemy'
Oby nie... :!: :wink:

 #242106  autor: Prometo
 27 gru 2007, 00:21
babeo jak nie będzie prądu to nie tylko Play nie będzie działał :D

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #242107  autor: tomko111
 27 gru 2007, 00:23
D@rio pisze:
tomko111 pisze:Jeżeli możesz - prosiłbym o wysłanie treści owego problemu poprzez PW - oczywiście zachowię pełną anonimowość.
przykro mi ale nie ufam Ci na tyle a moje doświadczenie nie pozwala mi zaryzykować.
tomko111 pisze:Wierzę, ze musi być ona poważna, skoro chcesz iść powołać do sądu..
w sumie jest poważna tylko przez niekompetencje ich pracowników. Bo jak to zwykle w życiu bywa zaczęło się od zwykłej "usterki"...
Szanuję Twoje zdanie, dzięki za mądrą przeprowadzoną rozmowę.. wierzę, że mimo wszystko problem zostanie rozwiązany i nie będziesz musiał 'targać' się po sądach.. wesołej końcówki świąt i szczęśliwego nowego roku, dobranoc wszystkim.. :wink:

 #242109  autor: babeo
 27 gru 2007, 00:24
Prometo pisze:babeo jak nie będzie prądu to nie tylko Play nie będzie działał
Wiesz Prometo, ja tu mam na myśli linie magistralne śrdneigo napięcia, zasilające wioski/miasta. Tak jak pisałem wyżej, są mega problemy prawnę (nie finansowe), żeby te sieci modernizować, że oj nieciekawie może być w przyszłości.

Hmmm, a w sumie w np. bts-ach jest coś a'la UPSy?

 #242112  autor: Prometo
 27 gru 2007, 00:28
babeo pisze:Hmmm, a w sumie w np. bts-ach jest coś a'la UPSy?
No widzisz, tego to nie wiedziałem.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #242113  autor: D@rio
 27 gru 2007, 00:28
tomko111 pisze:Szanuję Twoje zdanie, dzięki za mądrą przeprowadzoną rozmowę.. wierzę, że mimo wszystko problem zostanie rozwiązany i nie będziesz musiał 'targać' się po sądach..
dla mnie to mniejszy problem niż dla Nich. Pozatym, być może skończy się tylko na mediacji. Generalnie mogę tylko powiedzieć że chodzi o to że zostało złamane Prawo Telekomunikacyjne przez P4 sp z.o.o. a właściwie jej pracownika, który jakby nie patrzeć reprezentuje tę firmę. Pecha miał że trafił na mnie. Ale, tym razem nie popuszczę, tutaj nie można zastosować "taryfy ulgowej".

Pozdrawiam.
Dobranoc.

Obrazek

 #242116  autor: D@rio
 27 gru 2007, 00:33
babeo pisze:Hmmm, a w sumie w np. bts-ach jest coś a'la UPSy?
tak. Są urzędzenia typu UPS, al'a baterie które zapewniają na jakiś czas działanie stacji. Następnie procedury mowią o tym iż powinien się do takiego miejsca wybrać technik (np. aktualnie dyżurujący lub wysłany przez Centrum Zarządzania Siecią Radiową operatora - każda sieć ma takie centrum (nawet mam gdzieś zdjęcia jak takie centrum wygląda, od środka :) ) do takiego BTS'a/nodeB z generatorem prądu...

Obrazek

 #242117  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 00:33
Nie pozostaje mi nic innego jak zamknąć ten szalenie interesujący temat którego promotorem byłem JA :D
Nawet OT się zrobił… Życzę miłej nocy.

 #242118  autor: D@rio
 27 gru 2007, 00:35
kamil1221 pisze:Nie pozostaje mi nic innego jak zamknąć ten szalenie interesujący temat którego promotorem byłem JA
nie zamykaj. Zmienimy nazwę...

Obrazek

 #242119  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 00:39
Bardzo proszę... :D
Może na - parę nieprzyjemnych akcji z Playem :?:

 #242120  autor: D@rio
 27 gru 2007, 00:44
kamil1221 pisze:Bardzo proszę...
Może na - parę nieprzyjemnych akcji z Playem
nie, nie będziemy aż tacy prowokacyjni bo senso sctricto akcji to tu żadnych nie było ;)

Obrazek

 #242182  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 14:13
Przed chwilą dzwonili do mnie z BOKu.
Przemiła Pani oznajmiła że od teraz MMSy będą naliczane normalnie – czyli za każdego z osobna :|
Przyczyną że wcześniej naliczało inaczej była niby „promocja” o której nie informowano klientów, ale o której mogli się przekonać.
Jak dla mnie to ewidentna ściema… przecież nie przyznają się że im system nie działała poprawnie przez tyle miesięcy. :D

 #242210  autor: D@rio
 27 gru 2007, 17:46
kamil1221 pisze:Przyczyną że wcześniej naliczało inaczej była niby „promocja” o której nie informowano klientów, ale o której mogli się przekonać.
dobre, mocne...

no i co kamil1221 - gdzie to Twoje niby przyznawanie się PLAYa do błędów? Prawda jest taka że zależy na kogo trafisz... ale tam żadnych standardów obsługi to nie ma. "Jak będzie, tak będzie" i każdy na tym hasełku jedzie. Bo przecież po co coś zmieniać skoro jest najtaniej. Przy takim poziomie to ja już wolę się męczyć z "prestiżową" siecią Orange i komunikatem na wyświetlaczu "sieć zajęta" mimo wyższych stawek...

Obrazek

 #242211  autor: tomko111
 27 gru 2007, 17:48
D@rio pisze:
kamil1221 pisze:Przyczyną że wcześniej naliczało inaczej była niby „promocja” o której nie informowano klientów, ale o której mogli się przekonać.
dobre, mocne...

no i co kamil1221 - gdzie to Twoje niby przyznawanie się PLAYa do błędów? Prawda jest taka że zależy na kogo trafisz... ale tam żadnych standardów obsługi to nie ma. "Jak będzie, tak będzie" i każdy na tym hasełku jedzie. Bo przecież po co coś zmieniać skoro jest najtaniej. Przy takim poziomie to ja już wolę się męczyć z "prestiżową" siecią Orange i komunikatem na wyświetlaczu "sieć zajęta" mimo wyższych stawek...
Tak jak piszesz, zależy czy trafisz na kompetentnego pracownika, czy też nie..

 #242212  autor: D@rio
 27 gru 2007, 17:57
tomko111 pisze:
Tak jak piszesz, zależy czy trafisz na kompetentnego pracownika, czy też nie..
tylko co z tego, co z tego... a pomyśl jeśli obsługuję też klientów biznesowych.

na przyjmowali pierwszych lepszych, prawie że z ulicy, wystarczy że umie mówić czysto i składnie i już pracuje to teraz mają tego żniwa...
Ceny to nie wszystko... to tak jak jeździć Mercedesem ale nie wiedzieć jak się w Nim zmienia biegi. Póki co, u mnie są skreśleni. Miałem z Nimi podpisać umowę z Samsungiem U700 ale po ostatnich "jazdach" nie zrobię tego.

Obrazek

 #242219  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 18:18
D@rio pisze:gdzie to Twoje niby przyznawanie się PLAYa do błędów?
Wiesz - dobra ściema to połowa marketingowego sukcesu. :wink:

 #242235  autor: dechomenon
 27 gru 2007, 18:39
młoda sieć, spore problemy, co można zrobić praktycznie nic...czekać na poprawę sytuacji...bo w końcu muszą zmienić standardy...albo inaczej muszę zacząć ich wymagać..bo standardy są, jednak omijane łukiem...z tego co widzimy, słyszymy i czytamy

 #242242  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 19:06
Oto komentarz pozostawiony na playmobile w dziale moich zgłoszeń.
Obrazek

 #242254  autor: D@rio
 27 gru 2007, 19:41
kamil1221 pisze:
Wiesz - dobra ściema to połowa marketingowego sukcesu.
ja wiem, to się nazwy kwyt małketingowy.... ;)

kamil1221 pisze:Oto komentarz pozostawiony na playmobile w dziale moich zgłoszeń.
ha ha ha :-D Brawo dlatego Pana ! ! To jemu powinniśmy przyznać "Głuchy Telefon". Głuchy Telefon dla całego PLAYa ! ! :-D tak, tak... ;-) to nie są jaja...

full proszefynal... ;-)

Obrazek

 #242271  autor: dechomenon
 27 gru 2007, 20:02
hehehhehe komentarz po luju...tak na prawdę nie powinien on ujrzeć swiatła dziennego...to poniżenie dla operatora...urkyta promocja..klient poinformowany i wyrolowany hehehe
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7