Dziś postanowiłem zadzwomić pod 2699 i zapytać czy nie zmienili zdania w sprawie negocjacji ceny K800i. Niestety konsultant zajmujący się moją sprawą nie był dostępny (jak zwykle zresztą) więc postanowiłem skorzystać z opcji oddzwonienia. Czytając wcześniejsze wypowiedzi nie sądziłem, że oddzwonią. Zdziwiłem się jak zobaczyłem znajomy numer 224261000

Pani zapytała co mnie interesuje na PWA, powiedziałem, że niższa cena K800i w porównaniu z ofertą dla nowych klientów, jak również zadeklarowałem zmianę dla niższej ceny telefonu abonamentu na Biznes Klasę 50 (obecnie mam BK30).
Pani konsultant wystosowała prośbę o zmianę ceny do odpowiedniego działu i powiadomi mnie jakie będą efekty.
Moje pozostanie w sieci uzależniam od zmiany ceny K800i
Co ciekawe osoba, która jest przypisana do mojego PWA, wogóle się nie fatygowała z taką propozycją! Sugerowała żebym pisał reklamację w sprawie ceny. A tu się okazuje, że albo jej się nie chciało albo nie wiedziała że ma taką możliwość.
Wychodzi więc na to, że trzeba po prostu trafić na dobrego konsultanta.