• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 147
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 147

 #141328  autor: D@rio
 13 sty 2007, 19:20
Rokko pisze:Wszyscy zarzucali slaba baterie i awaryjnosc.
to kiedyś tak było. Teraz właśnie o samsungach słychać coraz to lepsze opinie.
Rokko pisze:No ale z tego co wiem teraz jest lepiej. Wiec moze ten model jest wart zainteresowania.
no dlatego chyba się powoli odwodzę od E50, ponieważ z Z400 spokojnie sobie ściągnę sim-lock'a i będę mógł sobie go testować w każdej sieci (nawet przyszłej P4) - zwłaszcza że telefon posiada UMTS :-) a w sumie jest tylko 200zł. droższy.

Obrazek

 #141344  autor: Prometo
 13 sty 2007, 21:14
D@rio pisze:W dniu dzisiejszym (właściwie wczorajszym ;) ) tj. 12.01.2007r. wypowiedziałem Plusowi umowę z przeniesieniem numeru.
To Plus już ci tak zbrzydł?
Czym tak bardzo cię zrazili do siebie?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #141346  autor: przemek910
 13 sty 2007, 21:19
Prometo pisze:To Plus już ci tak zbrzydł?
Czym tak bardzo cię zrazili do siebie?
Z tego co mi wiadomo to fatalnym podejściem do klienta, no i słabą ofertą utrzymaniową.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #141352  autor: BTS_lodz
 13 sty 2007, 21:33
Dario, abyś tylko nie przejechał się na erze, jak miało to miejsce w moim wypadku. Siedziałem sobie spokojnie w Plusie i coś mnie podkusiło, żeby przeflancować się do Ery. Poczytałem różne stronki i fora telekomunikacyjne i utwierdziłem się w przekonaniu, że będę z tego zadowolony. Zakupiłem więc aktywkę z Nokią 6280 i z taryfą prestiż 200 - dość sporo korzystam z komórki, więc wybór wydawał się optymalny. Numeru nie przenosiłem, bo moim zdaniem wprowadza to tylko niepotrzebny zamęt. Ktoś patrzy na mój numer - prefix 601, czyli na pewno gość ma plusa. A tu gucio - to era. Znam już przypadki, że ktoś gadał godzinami sądząc że jedzie po wewnątrzsieciowych za grosze, a tu niespodzianka, bo jego rozmówca przeniósł numer do innej sieci i nie poinformował. I tak zaczęła się moja - dość krótka - przygoda z Erą. Już w pierwszym dniu razić mnie zaczęła jakość rozmów w Erze - częste stuknięcia, zgrzytnięcia i "wycinanie" rozmów nawet przy dobrym zasięgu. Więcej pisałem o tym w dziale "technikalia", więc nie będę się już rozpisywał. Okazało się, że często sieć była zajęta i albo ja miałem kłopoty z wyborem numeru, albo ktoś usiłujący się do mnie dodzwonić miał komunikat "abonent jest chwilowo nieosiągalny". Kilka razy przerwało mi rozmowy, zasięg też okazał się gorszy niż się tego spodziewałem. Poza tym bardzo chwalony i-boa Ery akurat nie przypadł mi do gustu - niby jest możliwość śledzenia bieżących połączeń, ale często usługa jest chwilowo niedostępna, poza tym brakuje mi informacji o tym, ile pozostało mi do "wygadania". Co do transmisji danych - co prawda Era bije Plusa na głowę w dziedzinie pokrycia EDGE, ale szczerze mówiąc z moich obserwacji wynika, że plusowy GPRS działa niewiele gorzej od... erowego EDGE. Takie są przynajmniej moje subiektywne odczucia.
W efekcie korzystając z nieziemskiego farta udało mi się "obdarować" erową aktywką kogoś z rodziny, natomiast ja pokornie wróciłem do Plusa i jest mi z tym dobrze.

 #141354  autor: przemek910
 13 sty 2007, 21:37
BTS_lodz pisze:niedostępna, poza tym brakuje mi informacji o tym, ile pozostało mi do "wygadania"
sms o treści K na 602, przychodzi Ci koszt naliczonych rozmów - wystarczy odjąć sobie od sumy pakietu i mamy "ile zostało'.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #141355  autor: BTS_lodz
 13 sty 2007, 21:37
I jeszcze słówko co do fatalności obsługi klienta w Plusie - z moich krókich doświadczeń wynika, że w Erze nie jest wiele lepiej, a pod pewnymi względami nawet gorzej. Np. czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem w Plusie jest sporo krótszy. I jeszcze taka mała pierdoła, ale działała mi na nerwy - czas oczekiwania na konsultanta w Erze "umila" jakiś podkłąd muzyczny, który momentami przestaje być wogólne czytelny i przeradza się niemal w jednostajny szum. Jak pisałem - niby pierdoła, ale mnie akurat wytrąca z równowagi.

 #141357  autor: przemek910
 13 sty 2007, 21:39
BTS_lodz, ja tam długiego czasu oczekiwania nie mam... ok. 5-7 minut w szczycie, a wieczorami nie dłużej niż 3 minuty.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #141359  autor: BTS_lodz
 13 sty 2007, 21:48
kin pisze:sms o treści K na 602, przychodzi Ci koszt naliczonych rozmów - wystarczy odjąć sobie od sumy pakietu i mamy "ile zostało'.
A w Plusie nie muszę nic odejmować - mam doskładnie co do sekundy podane ile mi zostało. I to za friko. A jak sądzę, wysłanie SMSa na 602 pewnie coś kosztuje.
Nie chcę tu wzbudzać jałowych dyskusji o wyższości Ery nad Plusem czy na odwrót. Chodzi mi tylko o to, że często kierujemy się w myśl przysłowia "wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma". Ludzie tworzą sobie wyidealizowany obraz konkurencyjnego operatora i często bywa tak, że gdy już soiągną swój cel ze zdumieniem stwierdzają, że jest tak samo / jest gorzej (niepotrzebne skreślić).
Telefon komórkowy mam dokładnie od 10 lat, przeszedłem przez wszystkie sieci, przez niektóre nawet dwukrotnie i z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że to wszystko to jedno i to samo g... Oferty tak na prawdę zbliżone, zasięgi w sumie też. I mnie akurat najbardziej póki co podpasował Plus - mam w tej sieci też sporo znajomych, więc chyba najbardziej mi się opłaca. Aczkolwiek nie twierdzę, że nie zmienię zdania ;)

 #141361  autor: D@rio
 13 sty 2007, 22:15
Prometo pisze:To Plus już ci tak zbrzydł?
Czym tak bardzo cię zrazili do siebie?
dużo by mówić. Kto czyta, to co piszę dokładnie to wie.

BTS_lodz, co do Twoich opinii to już rozmawialiśmy o tym właśnie na łamach Technikaliów, gdzie i ja wyraziłem swoje opinię oraz powiedziałem dlaczego tak jest. Natomiast, znam Ere dość dobrze od strony technicznej i w moim mieście sieć działa dość sprawnie ponieważ od lat już użytkują "awaryjnie" Erę z kartą TakTak'a i jestem zadowolony, a to co Ty mówisz - nie ma miejsca. Widać chłopaki z lubelskiego działu planowania sieci radiowej PTC lepiej sobie radzą niż łódzccy...

A co do EDGE - testowałem je w Erze i też nie uważam że jest najgorsze. Najgorsze ma Orange wg. mnie. Prędkości osiągałem zbliżone, nieznacznie niższe do wyników testu w sieci Plus.
BTS_lodz pisze:I jeszcze słówko co do fatalności obsługi klienta w Plusie - z moich krókich doświadczeń wynika, że w Erze nie jest wiele lepiej, a pod pewnymi względami nawet gorzej. Np. czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem w Plusie jest sporo krótszy. I jeszcze taka mała pierdoła, ale działała mi na nerwy - czas oczekiwania na konsultanta w Erze "umila" jakiś podkłąd muzyczny, który momentami przestaje być wogólne czytelny i przeradza się niemal w jednostajny szum. Jak pisałem - niby pierdoła, ale mnie akurat wytrąca z równowagi.
No to ja mam całkiem inne doznania. Moim zdaniem BOA Ery jest jedno z najlepszych obecnie co do jakości. Podobnie jest z obsługą salonach. No ale, może dlatego że ja się kręcę w obsłudze firm, to pewnie dlatego mam inne spostrzeżenia - dużo lepsze jak w Plusie. Natomiast, to, czy czekam na połączenie z konsultantem 10 sec. czy 1 min. dla mnie nie ma to większego znaczenia...bo liczy się jakość pomocy i sposób podejścia oraz zaproponowane rozwiązanie. Dlatego w tej kwestii, to Plus się powinien uczyć od Ery...
BTS_lodz pisze:Chodzi mi tylko o to, że często kierujemy się w myśl przysłowia "wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma".
inni klienci może się tak kierują ale nie ja. Ja już wiele widziałem, wiele testowałem i potrafię dokonywać świadomych wyborów na bazie doświadczeń...
BTS_lodz pisze:Telefon komórkowy mam dokładnie od 10 lat, przeszedłem przez wszystkie sieci, przez niektóre nawet dwukrotnie
no widzisz, ja też. Może poprostu ja jestem bardziej wymagającym i upierdliwym klientem niż Ty. Albo korzystam z innego profilu usługowego...a raczej napewno :-)

Obrazek

 #141362  autor: homzik
 13 sty 2007, 22:19
w plusie za free to tylko w ebok... jakbys chcial wyslac smsa (albo posluchac IVR) pod 2580 to tez bys musial zabulic...

mi tam plus tez w sumie pasuje, pewnie dlatego ze place mniej niz 70 zl brutto miesiecznie, bo jakbym placil wiecej to era jednak lepsza:)

 #141365  autor: D@rio
 13 sty 2007, 22:25
BTS_lodz, no i pozostaje jeszcze to, że Ty jesteś klient indywidualny, a ja korporacyjny - to dwa.

Ty masz jedną aktywację, a ja potrzebuję trzy, cztery - to trzy.

No i wiele by mówić. Ciebie rażą inne rzeczy, a mnie inne, które uważam że są ważniejsze niż podane przez Ciebie w/w argumenty dot. oczekiwania na konsultanta itd.

Obrazek

 #141368  autor: BTS_lodz
 13 sty 2007, 22:45
D@ario, dokładnie tak. Najważniejsze, żeby osoba korzystająca z danej sieci była z niej zadowolona. Tobie pasuje Era - bardzo fajnie. Mnie pasuje Plus - też fajnie. Jak słusznie napisałeś - każdy ma inne oczekiwania, na inne sprawy kładzie nacisk. Dla przykładu - jak już pisałem w innym wątku dużą uwagę kładę na jakość połączeń. A akurat w Łodzi Plus wypada lepiej i nie jest to tylko moja opinia. Sprawa obsługi klienta nie jest dla mnie kluczowa, napisałem o długim oczekiwaniu na hot-line Ery akurat dlatego, że temat ten został poruszony w tym wątku. Swoją drogę na obsługę w Plusie na prawdę nie mogę narzekać. Zawsze zostałem godziwie obsłużony, zarówno w kontakcie osobistym w salonie firmowym w Łodzi, jak i na 2601.
No i w moim wypadku jest jeszcze jedna sprawa, która przemawia za plusem - 2/3 połączeń robię na numery w plusie. I to dość długie rozmowy, w sumie około 250 - 300 minut miesięcznie. Tak więc taryfa Godziny 180 + "dodawanie rozmów" w opcji na Plusa całą dobę załatwiają w zupełności moje potrzeby taryfowe.

 #141373  autor: D@rio
 13 sty 2007, 22:57
no i bardzo fajnie, że się zrozumieliśmy :-)
BTS_lodz pisze:Tak więc taryfa Godziny 180
też mam tę taryfę na ostatniej, jedynej niedługo aktywacji Plusa ;)

no i dla mnie za Erą jeszcze jedna sprawa przemawia, czyli duży zasięg EDGE. Ponieważ, jak wyjeżdzam od czasu do czasu na wieś, czy do rodziny na odpoczynek a więc nie posiadając kablowego internetu muszę się wspomagać tym "GSM-owym". I na nerwy niestety działa mi też to, że tam gdzie jestem Plus oferuje tylko GPRS, a Era - EDGE, co już sprawdziłem namacalnie testując, i to całkiem w nienajgorszych transferach, bo najwięcej ile mi się udało w Erowym EDGE osiągnąć to 191 kb/s :-)
BTS_lodz pisze: Mnie pasuje Plus - też fajnie.
Swoją drogą, chciałbym zobaczyć Twoje odczucia jak przyjdzie do przedłużenia umowy ;-)

Obrazek

 #141781  autor: pablo1317
 15 sty 2007, 20:34
Witam! Mój ojciec posiada abonament w Plusie w ofercie podstawowej. 21 lutego kończy mu się umowa i chciałby ją przedłużyć, lecz już nie w ofercie podstawowej tylko w biznesowej(prowadzi działalność gospodarczą). Czy byłoby możliwe dokonanie tej transakcji już teraz czy musiałbym poczekać z tym do samej końcówki umowy? Jakie dokumenty musiałby przedstawić przy podpisywaniu nowej umowy? Dodam jeszcze że w gre wchodziłaby wymiana aparatu. Pzdr


Rokko napisał:"moze przedluzc"

Czyli jest możliwość przedłużenia umowy na lekko ponad miesiąc przed końcem starej??

 #141814  autor: Rokko
 15 sty 2007, 22:21
jest mozliwosc przedluzenia wczesniej. ja konczac w lutym zaczalem z nimi rozmawiac w listopadzie i mialem juz oferte - pozniej stargowalem obnizke na telefon. Napisales o zmianie na podmiot prawny.lepiej jest zmienic na to i wtedy wystartowac po oferte - dla firm jest korzystniej niz dla indywidualnych.

 #142052  autor: powiatowy
 16 sty 2007, 21:06
Chyba nigdy nie korzystaliście z opcji "Plus Nieskończoność" Przecież to wspaniała oferta (nie każdemu się opłaca ona). Czy era lub Orange mają podobną ofertę ? Wątpię!

 #142070  autor: Prometo
 16 sty 2007, 21:36
pablo1317 pisze:lecz już nie w ofercie podstawowej tylko w biznesowej(prowadzi działalność gospodarczą)
Ojciec musi dokonać cesji umowy na firmę i tak jak pisze Rokko dla klientów biznesowych są lepsze oferty niż dla indywidualnych.[/b]

 #142074  autor: D@rio
 16 sty 2007, 21:40
powiatowy, usługa "Plus Nieskończoność" jest już niedostępna od dawna.

Obrazek

 #142083  autor: D@rio
 16 sty 2007, 21:50
powiatowy, aktywować usługi nie można a więc nic nowego...przedłużają tak w nieskończoność.

Obrazek
  • Strona 32 z 147
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 147
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 147