Prometo pisze:To Plus już ci tak zbrzydł?
Czym tak bardzo cię zrazili do siebie?
dużo by mówić. Kto czyta, to co piszę dokładnie to wie.
BTS_lodz, co do Twoich opinii to już rozmawialiśmy o tym właśnie na łamach Technikaliów, gdzie i ja wyraziłem swoje opinię oraz powiedziałem dlaczego tak jest. Natomiast, znam Ere dość dobrze od strony technicznej i w moim mieście sieć działa dość sprawnie ponieważ od lat już użytkują "awaryjnie" Erę z kartą TakTak'a i jestem zadowolony, a to co Ty mówisz - nie ma miejsca. Widać chłopaki z lubelskiego działu planowania sieci radiowej PTC lepiej sobie radzą niż łódzccy...
A co do EDGE - testowałem je w Erze i też nie uważam że jest najgorsze. Najgorsze ma Orange wg. mnie. Prędkości osiągałem zbliżone, nieznacznie niższe do wyników testu w sieci Plus.
BTS_lodz pisze:I jeszcze słówko co do fatalności obsługi klienta w Plusie - z moich krókich doświadczeń wynika, że w Erze nie jest wiele lepiej, a pod pewnymi względami nawet gorzej. Np. czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem w Plusie jest sporo krótszy. I jeszcze taka mała pierdoła, ale działała mi na nerwy - czas oczekiwania na konsultanta w Erze "umila" jakiś podkłąd muzyczny, który momentami przestaje być wogólne czytelny i przeradza się niemal w jednostajny szum. Jak pisałem - niby pierdoła, ale mnie akurat wytrąca z równowagi.
No to ja mam całkiem inne doznania. Moim zdaniem BOA Ery jest jedno z najlepszych obecnie co do jakości. Podobnie jest z obsługą salonach. No ale, może dlatego że ja się kręcę w obsłudze firm, to pewnie dlatego mam inne spostrzeżenia - dużo lepsze jak w Plusie. Natomiast, to, czy czekam na połączenie z konsultantem 10 sec. czy 1 min. dla mnie nie ma to większego znaczenia...bo liczy się jakość pomocy i sposób podejścia oraz zaproponowane rozwiązanie. Dlatego w tej kwestii, to Plus się powinien uczyć od Ery...
BTS_lodz pisze:Chodzi mi tylko o to, że często kierujemy się w myśl przysłowia "wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma".
inni klienci może się tak kierują ale nie ja. Ja już wiele widziałem, wiele testowałem i potrafię dokonywać świadomych wyborów na bazie doświadczeń...
BTS_lodz pisze:Telefon komórkowy mam dokładnie od 10 lat, przeszedłem przez wszystkie sieci, przez niektóre nawet dwukrotnie
no widzisz, ja też. Może poprostu ja jestem bardziej wymagającym i upierdliwym klientem niż Ty. Albo korzystam z innego profilu usługowego...a raczej napewno
