frgt/10 pisze:... to pani mi od razu powiedziała jak zerwać umowę... a powinna mnie (chociaż próbować) przekonać do chociaż zastanowienia się nad zmianą decyzji. Mam nadzieję, że w erze/plusie jest z tym lepiej bo gdzieś się muszę przenieść

Niestety dużo zależy od konsultanta. Sam miałem takie doświadczenia (podobne), na szczęścioe w odpowiednim momencie trafiłem na lepszego doradcę pod *400.
[ Dodano: 2007-01-08, 08:23 ]
D@rio pisze:No i właśnie jestem po rozmowie z BOA Era Biznes.
Rozmawiałem z bardzo miłym konsultantem ok. 15 minut.
Podsumowując, jestem w pierwszej fazie bardzo zadowolony z podejścia PTC do sprawy. Pełna fachowość i profesjonalizm ze strony konsultanta, oraz chęć pomocy.
Może by tak jakąs notke faxem wysłac do PTC z podziękowaniem i opisem pracy konsultanta - na pewno jemu to nie zaszkodzi

i zawsze będzie bodziec do takiej pracy w przyszłości.
Ja taka pochwalną opinię wysłałem do orangutana.


Na forum Telepolis od 29.01.2006.