• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 147
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 147

 #127980  autor: D@rio
 27 lis 2006, 22:40
Rokko, ze mną konsultanci to nawet nie chcieli rozmawiać bo zawsze zadawałem im za trudne pytania i nerwy tylko im szarpałem "pouczając" ich przez 20 min, hehe ;) ..później to już nawet raz kierwonik mi odmówił przyjęcia rozmowy..ecch..długie dzieje 8) ;)

Generalnie później jeszcze Ci zostaje Dyrektor DR i Dyrektor DOPL...

a jak i to zawiedziec (odpukać w niemalowane drewno ;) ) to dalej będziemy myśleć...

Obrazek

 #128038  autor: Rokko
 28 lis 2006, 07:10
Do lutego mam czas. moge pisma slac - wiele mnie to nie kosztuje ;). no a teraz Polska - Rosja :) :)

 #128039  autor: sapv
 28 lis 2006, 07:46
Rokko pisze:zobacze jeszcze co sie wydarzy w nowym roku (umowa i tak jest do lutego) Jezeli wejde na regon, to z numerem przejde do orange premium i bedzie swiety spokoj. Rozbawilo mnie zaskoczenie konsultanta jak mu powiedzialem ze ich oferta fcale nie jest taka zaj....sta jak mowia :)
Przykład walenia głową w mur. Jak chcesz przejść na regon to rób cesje w plusie i przejdz na biznesklasę w PWA z godzinami nadliczbowymi i bez proszenia dostajesz to co chciałeś.
A jak chcesz dobrą ofertę ANZ to bierz godziny z rabatem na abonement - ostatnio liczyłem wychodzą minuty po ~0,3 a jak dobierzesz dodatkowe godziny w plusie za 10 zł to w ogóle wychodzi w okolicy 0,20 a umowa 12-18 m.

 #128040  autor: Rokko
 28 lis 2006, 07:55
Wiem, dlatego juz mnie glowa boli ;) w styczniu przejde najprawdopobniej na regon, teraz pisze dla zasady - sprawdzam swoja cierpliwosc.

 #128042  autor: xysiek
 28 lis 2006, 08:01
Witam wszystkich:)
Myslalem ze jestem sam na placu boju z Plusem a tu TYLU towarzyszy broni:)

8 lat w plusie,2nr w plusie +2 w simplusie, rachunki po okolo 50zl ale na jakims starym abonamencie,chce przejsc na abonament Godziny55. Umowa skonczyla mi sie w listopadzie,narazie zmienilem tylko abonament. Dziwne jest to ,ze te dwa nr na abonamencie nie sa w bok na jednym koncie bo jeden jest na "nazwisko imie" a drugi "imie nazwisko"...ma to jakies znaczenie przy ustalaniu oferty "indywidualnej" nie pytalem jeszcze konsultanta bo dzisiaj to zauwazylem?

Jak sie zabrac do takiej negocjacji oferty?Widze ,ze pisemnie ale jaka jest najlepsza "sciezka wojenna"?:D Chcialbym wynegocjowac znizke na zakup telefonu bo wiecej z tego co przeczytalem i tak chyba sie nie uda:(

Pozdrawiam!

 #128044  autor: sapv
 28 lis 2006, 08:23
xysiek pisze:
Dziwne jest to ,ze te dwa nr na abonamencie nie sa w bok na jednym koncie bo jeden jest na "nazwisko imie" a drugi "imie nazwisko"...ma to jakies znaczenie przy ustalaniu oferty "indywidualnej" nie pytalem jeszcze konsultanta bo dzisiaj to zauwazylem?
jeżeli dostajesz dwa osobne rachunki to pewnie masz dwa osobne konta - różnica by była gdybyś na jednym miał wysokie rachunki na drugim małe.

 #128047  autor: xysiek
 28 lis 2006, 09:42
roznica nie jest duza a moze warto zwrocic im na to uwage...

Ale siatkowke sponsoruje!!! Za to Plus ma plusa!!:) POLSKA!!!

 #128081  autor: Rokko
 28 lis 2006, 12:45
xysiek pisze:Ale siatkowke sponsoruje!!! Za to Plus ma plusa!!:) POLSKA!!!
moze faktycznie powiedz im ze jest niescislosc w danych - zreszta placisz dwa razy za oplate za przelew. A wojna zawsze zaczyna sie od pisma, ja wlasnie klece z reklamacja :)

i tylko za to ma Plusa :lol:

 #128085  autor: xysiek
 28 lis 2006, 13:01
Rokko pisze:ja wlasnie klece z reklamacja :)
No wlasnie ale do kogo ta reklamacja?Wiem juz,ze telefonicznie nic nie zalatwie:(
Ta reklamacja to pierwszy krok??

 #128124  autor: sapv
 28 lis 2006, 15:23
xysiek pisze:
Rokko pisze:ja wlasnie klece z reklamacja :)
No wlasnie ale do kogo ta reklamacja?Wiem juz,ze telefonicznie nic nie zalatwie:(
Ta reklamacja to pierwszy krok??
2601/0/2 poproś o scalenie konta - przy dobrych wiatrach w ogóle będą wiedzieli co to jest.

 #128142  autor: gm
 28 lis 2006, 16:22
sapv pisze:
Rokko pisze:zobacze jeszcze co sie wydarzy w nowym roku (umowa i tak jest do lutego) Jezeli wejde na regon, to z numerem przejde do orange premium i bedzie swiety spokoj. Rozbawilo mnie zaskoczenie konsultanta jak mu powiedzialem ze ich oferta fcale nie jest taka zaj....sta jak mowia :)
Przykład walenia głową w mur. Jak chcesz przejść na regon to rób cesje w plusie i przejdz na biznesklasę w PWA z godzinami nadliczbowymi i bez proszenia dostajesz to co chciałeś.
A jak chcesz dobrą ofertę ANZ to bierz godziny z rabatem na abonement - ostatnio liczyłem wychodzą minuty po ~0,3 a jak dobierzesz dodatkowe godziny w plusie za 10 zł to w ogóle wychodzi w okolicy 0,20 a umowa 12-18 m.
GODZINY z rabatem 50% na abonament + pakiety godzin dodane to super oferta tylko szkoda, że umowa na 18 miesięcy.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #128151  autor: Rokko
 28 lis 2006, 16:53
xysiek pisze:
Rokko pisze:ja wlasnie klece z reklamacja :)
No wlasnie ale do kogo ta reklamacja?Wiem juz,ze telefonicznie nic nie zalatwie:(
Ta reklamacja to pierwszy krok??
nie to drugi etap - pierwasza rzecz to pismo do dzialu utrzymaniowego DOPL. Spojrz na moja wczesniejsza korespondencje z D@riem w tym temacie to zobaczysz jaka jest kolejnosc. Uprzedzam, ze procedura nie jest przyjemna i za wiele nie mozna sie spodziewac.

 #128211  autor: D@rio
 28 lis 2006, 19:36
sapv, scalenia konta nie wykonają mu telefonicznie. To się nazywa nie scalenie a konsolidacja kont ;)

Rokko, kolejność możę być różna. Z uwagi na to że nie jesteś klientem biznesowym to u Ciebie stosuję inne metody, gdybyś był biznes to zaczęlibyśmy troszkę inaczej ;)

Obrazek

 #128270  autor: sapv
 28 lis 2006, 20:53
D@rio pisze:sapv, scalenia konta nie wykonają mu telefonicznie. To się nazywa nie scalenie a konsolidacja kont
Jak już chcesz być precyzyjny to nie ma takiego pojęcia jak konsolidacja kont a tylko przeniesienie numeru na inne konto. Co do wykonania to nie wiem czy cywile muszą załatwiać to pisemnie - biznesowi wystarczy telefon.

[ Dodano: 2006-11-28, 21:25 ]
gm pisze:GODZINY z rabatem 50% na abonament + pakiety godzin dodane to super oferta tylko szkoda, że umowa na 18 miesięcy.
Niestety nie do końca tak - rabat 50% ma godz25-55 powyżej jest 40% lub 30%.

 #128318  autor: D@rio
 28 lis 2006, 21:56
sapv, no to dziwne, bo u mnie w piśmie wykonania operacji miałęm napisane "zlecenie: konsolidacja kont" :-) a więc kto tu jest nieprezycyjny? ;) może życzysz sobie skan potwierdzenia operacji z salonu? ;)
sapv pisze:do wykonania to nie wiem czy cywile muszą załatwiać to pisemnie - biznesowi wystarczy telefon.
mi, 2 lata temu odmówiono telefonicznie wykonania tej operacji....

Obrazek

 #128336  autor: xysiek
 28 lis 2006, 22:17
Narazie irytowali mnie telefoniczni konsultanci to napisalem pytanie do internetowego BOK z pytaniem co zrobic i jaka jest mozliwosc negocjacji oferty...odpowiedzieli:

"W celu uzyskania oferty lojalnościowej uprzejmie prosimy Pana o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601 (z telefonu sieci Plus ) lub 0 601102601 (połączenie płatne zgodnie z cennikiem danego operatora).

Konsultant po uprzedniej weryfikacji danych osobowych zaproponuje pełną, szeroką ofertę, dokona także symulacji i optymalizacji taryf i pomoże wybrać najbardziej korzystną opcję. Kontakt telefoniczny jest niezbędny w celu uzyskania propozycji o zindywidualizowanym charakterze."

zalamka bo taki konsultant zindywidualizowana oferte przeczyta z www:p A moze ja jakims odszczepiencem jestem ,ze zadna "zindywidualizowana" oferta mnie nie przekonuje????:D

 #128347  autor: D@rio
 28 lis 2006, 22:25
xysiek, to standardowa odpowiedź. "Kopiuj" "wklej" jak nic odwalone...
xysiek pisze:propozycji o zindywidualizowanym charakterze."
to mi się najbardziej podoba :lol: ...ja już przejechałem się na tej ich indywidualności na własnej skórze...
xysiek pisze: moze ja jakims odszczepiencem jestem ,ze zadna "zindywidualizowana" oferta mnie nie przekonuje????:D
możesz mu tak odpisać na tego e-mail'a :lol: hehe...

Obrazek

 #128373  autor: xysiek
 28 lis 2006, 23:09
zalamka...a najgorsze jest to, ze robia z nas takich oslow:( Ja swietnie rozumie co sie do mnie mowi i czytac nawet potrafie a oni mi po 4 razy to samo mowia,pisza...sam nie wiem co ze mna nie tak:( Hehe a do reklam plusa tez mogli wziasc np...Danca...jego to caly narod zrozumie a ten kabaret Mumio to nawet smieszny nie jest...nie wiem o co tam chodzi:p Smieja sie z tych reklam chyba tylko abonenci Orange i Ery...w koncu to oni kiedys dokonali madrych wyborow...;) Dola mam:p !!!

 #128394  autor: sapv
 28 lis 2006, 23:48
D@rio pisze:sapv, no to dziwne, bo u mnie w piśmie wykonania operacji miałęm napisane "zlecenie: konsolidacja kont" :-) a więc kto tu jest nieprezycyjny? ;) może życzysz sobie skan potwierdzenia operacji z salonu? ;)
Wierze na słowo - my to nazywamy scalaniem choć w systemie nazywa się to przeniesieniem numeru - na fakturze pewnie zupełnie co innego pisze.

D@rio pisze: mi, 2 lata temu odmówiono telefonicznie wykonania tej operacji....
po prostu cie lubią :-D

 #128399  autor: D@rio
 28 lis 2006, 23:59
sapv pisze:Wierze na słowo - my to nazywamy scalaniem choć w systemie nazywa się to przeniesieniem numeru - na fakturze pewnie zupełnie co innego pisze.
zgadza się. Ja wcale nie negują Twojej opcji, nawet wiem że w systemie to się tak wyświetla "przeniesienie numeru na inne konto abonenckie" ale...mówię tak, jak to było w moim przypadku ;) Choć, jakby nie patrzeć nazwa adekwatna po części do wykonywanej operacji.
sapv pisze:po prostu cie lubią
ee..wtedy to jeszcze z Nimi dobrze zyłem ;) albo się komuś nie chciało albo trafiłem na mniej komptentnego. W salonie wszystko załatwiłem od ręki.

Obrazek
  • Strona 25 z 147
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 147
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 147