• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #120413  autor: Rokko
 03 lis 2006, 21:12
Wiem ze to jest irytujace, ale zwroc uwage, ze siec ma poprostu taka polityke. Dostajesz cos dostosowane do konkretnego abonamentu. Mam nadzieje, ze uda ci sie uzyskac to co chcesz.

 #120415  autor: D@rio
 03 lis 2006, 21:16
Rokko pisze:Wiem ze to jest irytujace, ale zwroc uwage, ze siec ma poprostu taka polityke.
zgadza się, ale mi się to nie musi podobać, zwłaszcza żę mamy wolny rynek. Dlaczego Era potrafi, Orange potrafi a Plus...nie?
Rokko pisze:Mam nadzieje, ze uda ci sie uzyskac to co chcesz.
za pierwszym razem, pewnie nie uda. Znam styl odpisywania tych leni z DR, ale nie będę się na Nich denerwował. Jak będę cierpliwy, to dopnę swego, a jak się wkurzę, to to oleję - zobaczymy. I pomyśl, że w co drugiej sprawie realizowanej muszę pisać takie pismo, bo "normalnie" nie można - a z pozoru, prozaiczne rzeczy. To jest właśnie jedna z wielu, wad tej sieci...a mi już się to poprostu "przejadło" i powoli mdli mnie...(że tak powiem).

Obrazek

 #120426  autor: Rokko
 03 lis 2006, 21:32
A jak z ich profesjonalizmem?i jakiego jezyka uzywasz? Bo ja z racji wykonywanego zawodu szybko na jezyk prawniczy przechodze i zacznynam ich sądami straszyc. Ciekawy jestem jak to wyglada u ciebie. Z twoich postow domyslam sie ze pisma sa napisane profesjonalnie i fachowo. Opisz krotko jaki masz sposob na pismologie?

 #120429  autor: D@rio
 03 lis 2006, 21:43
Rokko pisze:A jak z ich profesjonalizmem?i
no tu cieniutko. Najcześciej odpisują "nie znajdujemy podstaw do pozytywnego rozpatrzenia Pana prośby" itp. i to tyle. Pismo na dwa zdania, jako odpowiedź. Ale dużo by mówić, Departament Reklamacji jest podzielony, pracuja tam stopniem "specjaliści d/s Reklamacji" (pod których ja podlegam, z racji klienta segmentu "VIP") no i stopniem "konsultanci i starsi konsultanci" tyle iż zajmują się reklamacjami. Poprostu, do kogo innego trafią reklamacje klienta indywidualnego, do kogo innego biznesu a do kogo innego klienta "VIP". No ale, wiecej mógłbym już tylko przy piwie powiedzieć ;)
Rokko pisze:Z twoich postow domyslam sie ze pisma sa napisane profesjonalnie i fachowo. Opisz krotko jaki kasz sposob na pismologie?
ja robię podobnie, tyle że nie straszę ich sądami bo wiem że oni się nie boją i to nic nie da. Używam racjonalnego, konkretnego języka, telekomunikacyjnego, fachowo i często technicznie opisując i motywując problem. Często też rządam wprost jakiejś rekompensaty za problemy nie z mojej winy spowodowane, spowodowane ich błędem motywując je iż prowadząc firmę poniosłem straty wynikajace z problemów i utrudnień komunikacyjnych spowodowanych ich błędem. Generalnie nie bawię się w jakieś "gorzkie żale" i komentarze czy "psioczenie" na firmę - to i tak nie ma sensu. Piszę co chcę, motywuję, podpieram argumentami a na końcu dodaję takie dopisek "wykonano xx egzemplarzy" i wymieniam do kogo je (kopie) jeszcze kieruję, np. kierownik departamentu, rzecznik prasowy itp. itd. - zależnie czego sprawa dotyczy oczywiście ;) ...najważniejsze: liczy się konkretyzm, dobra argumentacja i fachowy język, po którym widać iż człowiek, który to piszę zna się na rzeczy i wie gdzie pies jest pogrzebany...nie można poznać po sobie iż jesteś laikiem i że "wiesz że dzwonią, tylko nie wiesz w którym kościele" - oni tylko polują na takich ludzi. No i oczywiście, nie wolno się poddawać. Nie jedna reklamacja, to druga, nie tu to tam...i tak dalej, i tak dalej :-) ...

Obrazek

 #120444  autor: Rokko
 03 lis 2006, 22:26
Domyslalem sie ze nie przedstawiasz postawy tzw pieniaczej. Fajne jest to, ze twoja wiedza jest w duzej mierze wieksza niz osob siedzacych i rozpatrujacych te reklamacje. Moze naucza sie wreszcie, ze klientow nalezy traktowac indywidualnie, a nie sztampowo taka jak system kazal. Twoja przewaga nad wiekszoscia uzytkownikow jest taka ze znasz budowe calego tego systemu - czyli wiesz do jakiego dzialu nalezy kierowac pismo. Dla zwyklych uzytkownikow konczy sie na konsultancie w salonie albo BOA.

 #120454  autor: D@rio
 03 lis 2006, 22:42
Rokko pisze:Fajne jest to, ze twoja wiedza jest w duzej mierze wieksza niz osob siedzacych i rozpatrujacych te reklamacje.
bo oni tam pracują dla pieniędzy. A ja, ja to robię dla pasji i tylko i wylącznie dla samego siebie, dla poznania tego co mnie najbardziej interesuje, dla samorealizacji :-)
Rokko pisze:Moze naucza sie wreszcie, ze klientow nalezy traktowac indywidualnie, a nie sztampowo taka jak system kazal.
bardzo bym tego chcial. Bo przez to, teraz np. przy obecnej ofercie PWA na poważnie myślę o przerzuceniu numeru, z przeniesiem go do Era Biznes...
Rokko pisze:Twoja przewaga nad wiekszoscia uzytkownikow jest taka ze znasz budowe calego tego systemu - czyli wiesz do jakiego dzialu nalezy kierowac pismo. Dla zwyklych uzytkownikow konczy sie na konsultancie w salonie albo BOA.
a to już temat rzeka, lata praktyki, doświadczeń, wypracowane znajomości, zainteresowanie tematem no i poprostu trzeźwość i racjonalność myślenia/postępowania itp. itd. :-) generalnie, 9 lat w tej sieci nie poszło na marne ;) ...
Dlatego, ja zawsze sobie sam radzę. Nawet nie korzystam z obsługi przydzielonego mi indywidualnie konsultanta dla mojej firmy.

Obrazek

 #120549  autor: Rokko
 04 lis 2006, 07:48
To fajnie ze dzielisz sie swoja wiedza :) Nam szaraczka jest latwiej zabiegac o swoje.

 #120701  autor: D@rio
 04 lis 2006, 16:04
Rokko pisze:To fajnie ze dzielisz sie swoja wiedza Nam szaraczka jest latwiej zabiegac o swoje.
od tego tu m. in jestem ;)

Obrazek

 #123111  autor: D@rio
 11 lis 2006, 22:19
gm pisze:Skoro zmiana dotyczy na taryfę wyższą to dasz radę, ale będzie to kosztowało wiele trudu. Problem znasz i widzę, że jesteś przygotowany do boju
gm, dziś poszła reklamacja w sprawie zmiany taryfy :-) ciekawe co odpowiedzą.

Obrazek

 #123153  autor: slawus
 12 lis 2006, 00:36
gm pisze:Trochę niejasności się wkradło odnośnie Swojaków po wprowadzeniu taryf GODZINY. Są Swojaki jako numery wybrane do pakietu za 10 pln. Wtedy za pakiet trzeba zapłacić 10 pln i za każdy numer 2 pln (mx. 3 numery).
Przy nowych umowach przez 2 lata nie ma opłaty miesięcznej za swojaki, płacimy tylko 10zł za pakiet. Nie jestem pewien jak to jest przy zmianie taryfy na Godziny, ale podejrzewam że jest podobnie.

 #123155  autor: D@rio
 12 lis 2006, 00:47
slawus pisze:
Przy nowych umowach przez 2 lata nie ma opłaty miesięcznej za swojaki, płacimy tylko 10zł za pakiet. Nie jestem pewien jak to jest przy zmianie taryfy na Godziny, ale podejrzewam że jest podobnie.
oj oj...jak to nie ma? ;-) ja sądzę że są. Jeśli jest inaczej to pokaż mi gdzie jest tak napisane. Owszem, są promocje gdzie nie ma - ale tylko przez 2 miesiące. To ja nawet w NowymPlusie, mimo umowy na 2 lata place za Swojaki, wierz mi.

Obrazek

 #123228  autor: gm
 12 lis 2006, 11:43
slawus pisze:
gm pisze:Trochę niejasności się wkradło odnośnie Swojaków po wprowadzeniu taryf GODZINY. Są Swojaki jako numery wybrane do pakietu za 10 pln. Wtedy za pakiet trzeba zapłacić 10 pln i za każdy numer 2 pln (mx. 3 numery).
Przy nowych umowach przez 2 lata nie ma opłaty miesięcznej za swojaki, płacimy tylko 10zł za pakiet. Nie jestem pewien jak to jest przy zmianie taryfy na Godziny, ale podejrzewam że jest podobnie.
Ja zmieniłem na taryfę GODZINY i płacę za pakiet 10 pln i za każdy numer 2 pln.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #123239  autor: slawus
 12 lis 2006, 12:04
D@rio pisze:
oj oj...jak to nie ma? ;-) ja sądzę że są. Jeśli jest inaczej to pokaż mi gdzie jest tak napisane. Owszem, są promocje gdzie nie ma - ale tylko przez 2 miesiące. To ja nawet w NowymPlusie, mimo umowy na 2 lata place za Swojaki, wierz mi.
W regulaminie promocji "Rozmowy Godzinami" jest paragraf 2: punkty 4 i 5
"4. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji przez 24 miesiące od dnia zawarcia Umowy może korzystać z usługi „Swojaki” bez ponoszenia
opłaty miesięcznej za numery telefonu zdefiniowane w ramach tej usługi. Opis usługi „Swojaki” znajduje się w Cenniku świadczenia usług
telekomunikacyjnych dla taryf Godziny.
5. Po upływie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy miesięczna opłata za każdy numer telefonu zdefiniowany w ramach usługi „Swojaki” naliczana
będzie zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny (2 zł brutto)."
Czyli tak jak napisałem jest to bezpłatne dla nowych klientów przez 2 lata. Nie wiem jak jest dla tych którzy zmieniają ze starej taryfy na Godziny. Z tego co piszesz to "starzy klienci" jednak płacą :(
A przy NowymPlusie to wiadomo że wszyscy płacą.

 #123404  autor: mardall
 12 lis 2006, 22:48
Ja też ze ździwieniem stwierdziłem, że przez 24 miechy po zmianie taryfy na DODZINY swojaki mam za 0 zł ;-)

 #123454  autor: D@rio
 13 lis 2006, 00:54
slawus, no widzisz...ale to tylko ta promocja...

Obrazek

 #123514  autor: slawus
 13 lis 2006, 11:45
No fakt, jest to promocja... w cenniku jest po 2 zł

 #125697  autor: D@rio
 20 lis 2006, 08:58
No słuchajcie...Polkomtel mi odpisał mi na wniosek reklamacyjny dot. zmiany taryfy z zachowaniem przywilejów..

zgadnijcie jaka jest odpowiedź...oczywiście że...NEGATYWNA.

To jest taka chora i zacofana firma. Chcesz zmienić taryfę na wyższą, chcesz im płacić więcej to oni "NIE". Chora polityka w tej firmie. Spadam od Nich...i piep**e ich na całego już...

Obrazek

 #129571  autor: D@rio
 02 gru 2006, 21:06
W dniu dzisiejszym znowu poszło w sprawie taryfy pismo odpowiadające do Departamentu Reklamacji Polkomtel S.A.

zobaczymy jak teraz odpiszą. Dałem mocne argumenty na to iż są w błędzie i że brednie mi nawypisywali dając decyzję odmowną....

Obrazek

 #132402  autor: D@rio
 13 gru 2006, 00:32
kolejny raz odpowiedż negatywna. Oni chyba w ogóle nie czytają tego co się im pisze i tego co sami piszą klientom. Śmiechu warte.

No cóż, jednym słowem Plus ma w dupie swoich klientów...
Zabardzo w piórka obrośli.

Obrazek

 #140312  autor: D@rio
 09 sty 2007, 00:43
zmieniłem sobie taryfę automatycznie poprzez E-BOK :-)

i...wszystkie pakiety zostały ;)

hehe - jaja jak berety...

Obrazek