• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 35
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 35

 #168698  autor: lukas63
 31 mar 2007, 21:37
Sąd ma prawo dowolnej interpretacji sprawy i przepisów
:lol: :lol: :lol:

Studiowałeś prawo czy tylko Tobie się tak wydaje????? - powiem tak tego uczą na 1 roku prawa na przedmiocie wstęp do prawoznawstwa

 #168699  autor: D@rio
 31 mar 2007, 21:39
lukas63, heh. Znam prawników i przeszedłem przez nie jedną sprawę cywilną. Stąd wiem.

Obrazek

 #168711  autor: lukas63
 31 mar 2007, 22:17
Stąd wiem.
To jednak wyciągasz złe wnioski co do pracy sędziów - jest hierarchia sposobów interpretacji przepisów jak i ogólne zasady, którymi musi się kierować sędzia - dowolnie nie może sobie interpretować przepisów, bo wtedy miałby takie same funkcję jak władza ustawodawcza

 #168715  autor: D@rio
 31 mar 2007, 22:35
lukas63, to dziwne, bo nawet mam pisma z Ministerstwa Sprawiedliwości, które potwierdzają moją tezę a nie Twoją. Z uwagi na indywidualny charakter pism niestety nie mogę ci ich udostępnić. A szkoda, bo tam właśnie pisze takie zdanie, które ja zacytowałem....

Obrazek

 #168724  autor: gabar5
 31 mar 2007, 23:21
Dzisiaj złożyłem pismo o wypowiedzienie umowy na 2 numery telefonów, zobaczymy jaki będzie przebieg, w Salonie usłyszałem:
- I tak era nie rozwiąże z Panem umowy, gdzieś Pan coś usłyszał i teraz chce rozwiązać umowę
No obsługa klienta na najwyższym poziomie, jeszcze mi ubliżają....

 #168736  autor: MADMAX
 31 mar 2007, 23:55
gabar5 pisze:No obsługa klienta na najwyższym poziomie, jeszcze mi ubliżają....
Dołożyłbym reklamację na obsługę i puściłbym info do UKE ;)
Chyba, że to było takie wyrwane z kontekstu niezobowiązujące zdanie wypowiedziane przez konsultanta.

Pozdrawiam

 #168765  autor: Dideq
 01 kwie 2007, 08:29
CYBER pisze:Dołożyłbym reklamację na obsługę i puściłbym info do UKE ;)
True, true...

 #168989  autor: pacman
 01 kwie 2007, 19:53
Witam, czy w związku z tym, że
"Prezes UKE stwierdza, iż w związku z dokonaniem w marcu 2007 r. zmian w obowiązującym od dnia 1 października 2003 r. Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, abonentom, którzy tych zmian nie zaakceptują przysługuje prawo wypowiedzenia umowy, a w przypadku skorzystania z tego prawa PTC Sp. z o.o. nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze."
mogę wypowiedzieć PTC umowę nie płacąc odszkodowania ? Czy zachowuje telefon który nabyłem za 1zł( dla tych którzy myśla, że chce na tym zarobić dodam, że telefon już się zwrócił PTC ;))
Ile mam na to czasu ? Czy ktoś złożył wypowiedzenie i dostał już odpowiedź ?
Może zrobić na pierwszej stronie tametu update co i jak ( jeśli wiadomo coś na 100% ) żeby ludzie nie pytali o to samo... - czy można na 100% złozyć wypowiedzenie nie płacąc kary, - kto może i czy jest to pewne na 100%, - czy to tylko opinia UKE a PTC się odwoła i sprawa nie jest jednoznacznie rozstrzygnieta, - czy jest ograniczenie czasowe co do wypowiedzenia umowy... ( wątek ma ponad 20 stron z czego sporo to pytania bez odp i delikatny flame) ...

 #169329  autor: lechuslupsk
 02 kwie 2007, 17:45
Hmm...w końcu UKE się ruszył. Sprawdzają PTC,ciekawe czy podtrzymają swoje wcześniejsze stanowisko. Pewnie tak ale trochę to pewnie potrwa. Ale cóż, poczekamy.

 #169384  autor: Kaczy
 02 kwie 2007, 20:57
Był dziś u mnie Pan, który też chciał wypowiedziec umowę z Erą i wziąc aktywkę w Plusie.
No i zabrał się ze złej strony, bo najpierw podpisał umowę u mnie, a dopiero później poszedł do Ery wypowiedzieć umowę.

No i jak poszedł do Ery, to tam powiedzieli mu, że miał termin 14 dni na wypowiedzenie umowy od dostarczenia rachunku i że rzekomo ten termin minął w weekend.

Pozostawie to bez komentarza, bo każdy wie, że listy zwykłe mogą dojść w różnych terminach.

...::: Made for loneliness :::...

 #169459  autor: pacman
 03 kwie 2007, 01:29
Kaczy pisze:
Pozostawie to bez komentarza, bo każdy wie, że listy zwykłe mogą dojść w różnych terminach.
Mam taki list... tylko na nim nie ma żadnej daty(na kopercie)...pamiętam, że dostałem go ok. 10 dni temu... tylko jak oni mi albo ja im mam to udowodnić ? W środku jest data 11.03.2007 ... tylko że list dostałem ok 20-24... bez pokwitowania jeśli nie ma daty tego nie da się chyba udowodnić...
Poza tym... jaki prawem termin 14 dni... jakaś bajeczka... skoro Era nie poinformowała, że można rozwiązać umowę... 14 od chwili kiedy mnie o tym poinformują...czyli w kolejnym liście z pokwotowniem odbioru albo chociaż jakimś stemplem... :twisted:

 #169485  autor: babeo
 03 kwie 2007, 10:37
UKE od dnia 30 marca 2007 r. prowadzi postępowanie kontrolne w Polskiej Telefonii Cyfrowej w związku z dokonaną przez operatora zmianą regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Z dotychczasowych informacji wynika, że w trakcie tej zmiany PTC dopuściła się naruszenia przepisu art. 59 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne, zobowiązującego do poinformowania abonentów o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa PTC nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.

W przypadku potwierdzenia, w toku kontroli, naruszenia dokonanego przez PTC, wobec operatora zostaną wystosowane zalecenia pokontrolne zobowiązujące go do usunięcia nieprawidłowości np. poprzez ponowne przedłożenie regulaminu abonentom wraz z prawidłową informacją o uprawnieniach abonentów, tak by użytkownicy otrzymali właściwą informację o przysługującym im uprawnieniu i mogli z niego skorzystać - zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym.

Jeżeli naruszenie nie zostanie usunięte we wskazanym terminie, Prezes UKE rozważy wszczęcie postępowania administracyjnego na podstawie art. 209 Prawa telekomunikacyjnego. Zgodnie z tym przepisem na spółkę, oraz na kierującego nią, może zostać nałożona kara pieniężna w związku z naruszeniem obowiązków informacyjnych w stosunku do użytkowników końcowych
Źródło: UKE

 #171310  autor: ozp
 07 kwie 2007, 00:38
Hmmmm.... czyli czy tak czy siak i tak będą mieli przegwizdane ... ;)

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #171439  autor: GuzioR
 07 kwie 2007, 15:08
Czy może mi ktoś powiedzieć jak to jest jeśli teraz chcę rozwiązać umowę z ERĄ i przejść na abonament do PLAY'a?

Gdzie mam iść najpierw żeby nie stracić numeru? Do PLAY'a żeby oni to jakoś załatwiali, a ja tylko podpiszę, że rozwiązuję umowę z ERĄ i podpisuję z PLAY'em czy najpierw do ERY rozwiązać umowę?

Nie chcę stracić numeru, który jest dość ważny dla mnie.

 #172277  autor: lukasz128
 10 kwie 2007, 09:42
własinie dostałem sms-a z ery że wniosek o rezygnacje jest w trakcie rozpatrywania

 #172342  autor: lechuslupsk
 10 kwie 2007, 11:58
witam.ja też otrzymałem z ery smsa. zobaczymy jak rozpatrzą. może zaproponują pozostanie na korzystniejszych warunkach?hahaha. mrzonki. zresztą już zdecydowałem,wysyłając wypowiedzenie. nawet w dzisiejszym Komputer Świecie jest artykuł na ten temat. jak na razie PTC nie ma żadnych sojuszników. i dobrze, poczynają sobie jak słonie w składzie porcelany. i myślą że ich klienci to bezmyślne bydło. niespodzianka, klienci myślą...

 #172493  autor: gentillo
 10 kwie 2007, 15:07
no to jestem kolejnym który dostał tego smsa.

 #172608  autor: epiotr
 10 kwie 2007, 19:11
a ja rano dostałem smsa a w domu po pracy czekala na mnie odpowiedz z ery,napisali ze jezeli podtrzymam rezygnacje to nalicza kare umowna 900zł

 #172727  autor: gabar5
 10 kwie 2007, 22:29
epiotr, i co w tym momencie robisz??

 #172733  autor: epiotr
 10 kwie 2007, 22:55
napisalem emaila do UKE ale nie wycofuje sie :mrgreen:
  • Strona 18 z 35
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 35
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 35